Black Friday & Cyber Monday

Maar wanneer begint die sale? Er staat 4pm central. Is dat dus 16:00 of is dat een Amerikaanse tijd?

4 uur in de middag voor ons

1 like

Heb de Uggs besteld! Twijfelde al een tijdje over de zwarte mini’s. Mocht ik nog een betere deal tegenkomen, retour ik ze gewoon - ook al moet dat blijkbaar via een andere manier.

Hoe betaal je bij gymshark? Ben ~influenced~ door jullie maar ik kan nergens op de site vinden of je ook met paypal of ideal kunt betalen

Weet iemand of MAC ook meedoet? :slight_smile:

Is iemand van jullie weleens wezen winkelen in Amsterdam op black friday? Het liefst ga ik namelijk gewoon de stad in, ik heb een ontzettende hekel aan online shoppen omdat ik mijn eigen maten niet goed kan inschatten. Maar zou het in de stad een vreselijke hel zijn met overal hordes mensen en gekrijs en getrek aan kleren, of valt dat mee?

Oh dan kun je dus wel gratis retourneren of niet? Heb je dat ooit gedaan?

Yaaas oke ik ga ze beide in de gaten houden!! Thanks!

Nee volgens mij niet. Ik las dit laatst ook ergens maar waren 4 winkels die niet in NL zitten. Wel Amazon, dus via hun zou je nog wel kunnen bestellen.

@veenmol wat toevallig haha, let me know als je nog goede deals ziet :smirk:

Ja ik had eerder vandaag al naar het retourbeleid gekeken en daar stond dus dat je zelf voor de kosten opdraait. Twijfelde dus of ik wel meerdere leggings zou bestellen, aangezien ik er niet eerder besteld heb. En dat terwijl ik het altijd wel fijn om verschillende te kunnen bestellen, niet alleen qua maat maar ook om te zien welke het mooist is en zit in het echt. En zou zelfs met sale-prijzen zonde zijn als je best wat geld uitgeeft aan sportkleding die je vervolgens niet draagt

Maar nou jij aangaf dat je er met Paypal kan betalen schoot me te binnen dat ik hier wel eens heb gelezen dat zij dan de retourkosten kunnen vergoeden. Heb zelf ook nog nooit van die service gebruik gemaakt, maar dat zou wel een uitkomst zijn eventueel :slight_smile:

1 like

Voor die retourkosten terugbetaling heb je een foto van je kasticket bij de post nodig, een briefje van de koerierdienst of een ander bewijs dat je betaald hebt voor de retourkosten van dat pakket. Denk eraan om dat dus niet weg te gooien

1 like

Doet Topshop ook mee? Heb net m’n mandje volgegooid maar wil eigenlijk wachten. Hoewel, als ik tot vrijdag wacht zijn er vast en zeker een aantal items die nu in mijn mandje zitten niet meer op voorraad

Dan kijk je denk ik bij het verkeerde land! In de help sectie staat bij Nederland echt vanaf 50 euro, dus dat scheelt weer.

Ik heb trouwens een keer gebruik gemaakt van die retour service van PayPal en dat ging prima! Je moet inderdaad de bon etc. goed bewaren, dan kun je hem indienen via PayPal en krijg je het geld vrij vlot op je account gestort.
Je hebt trouwens ook de bon nodig van jouw retour aan PostNL (of ander bedrijf) zodat ze de kosten kunnen zien!

1 like

Zo Zalando lounge had opeens dr Martens voor 110euro. Alles natuurlijk bijna uitverkocht in een paar uur maar heb wel een paar voor m’n vriend kunnen scoren. Iemand zei het al maar door alle aanbiedingen die nu al beginnen krijg ik echt keuzestress.

1 like

nooooooooooooo

Misschien is er nog wat in jouw maat? Er waren een uur geleden nog enkele in 37/39 geloof ik. En mannenmaat 40?

Nu wil ik ook een gymshark legging :face_with_monocle: ik ben zo beĂŻnvloedbaar

1 like

Haha en ik ook. Ik heb het niet eens echt nodig.

1 like

Ik ging kijken maar raakte afgeleid door de korting op sportkleren dus heb voor 100 euro nieuwe schoenen, leggings en een top gekocht. Whooooooops

5 likes

NETJES

1 like