Vast wel, maar check nu alvast de prijzen want die toko’s gooien vaak net voor zo’n grote actie de prijzen omhoog en dan scheelt het niet zo heel veel meer
Goede!
Ik zag hierdoor dat expert dit weekend 20% korting op o.a. drogers heeft, dus ga daar kijken. Verwacht met black friday niet veel meer korting dan 20%
Weet iemand of dr Martens mee doet/heeft meegedaan met black Friday?
Vorig jaar heb ik ze heel goedkoop via Asos kunnen bestellen(en dan afrekenen in ponden). Scheelde iets van 40 euro ofzo
Edit: wow, sorry voor deze extreem late reactie
toch bedankt. Ik heb ze alleen al gekocht, kreeg studentenkorting.
Zou mac ooit meedoen met een actie?? Wil heel graag een los toetsenbord want mis het numpadje op m’n air…
Misschien via de Media Markt of Cool Blue?
Weet iemand of zara home meedoet?
Ik las alleen de eerste zin en wilde al reageren dat dat via Douglas vaak wel meedoet.
Maar je bedoelde apple
Vind het trouwens heeeeel toevallig dat de zwarte liquidlast liner altijd “uitverkocht” is tijdens zo’n actie. En de volgende dag is het ineens weer op voorraad…
Ja net als allles van origins “Alle merken doen mee!!”
Het komt er alweer bijna aan! Hebben jullie nog speciale wensen?
Ik wil denk ik een samsung tablet kopen en misschien een noise cancelling koptelefoon… maar gaat een beetje liggen aan de aanbiedingen die ik zie.
Ik wil misschien draadloze oortjes kopen. Heb nu wel een koptelefoon maar merk dat ik die vaak toch wat te groot/lomp vind tijdens bijvoorbeeld het sporten. Maar ligt echt aan eventuele aanbiedingen hoor want voelt ook een beetje als een overdreven luxe aankoop haha
Ik hoop heel erg dat er goede aanbiedingen voor televisies zijn. Ik wil een kleine en goedkope. Als er geen goede aanbiedingen zijn koop ik hem wel op marktplaats.
Ik moet me inhouden, want net een nieuwe auto op de stoep staan. Maaarrrrr, als de jas die ik graag wil goedkoop is, dan sla ik toe. En ik heb ook een mooie side table gezien die ik wil.
Ik ga een nieuwe laptop kopen!
En een krabpaal
Weet iemand toevallig of Monki/Zara/H&M etc. meedoen?
MangoOutlet had 70% korting vorige keer
Ik ga op zoek naar een paar toffe sneakers, had de vorige keer 70 euro korting bij Nike zelf
En eigenlijk ben ik nog op zoek naar een goede winterjas
Beautyproducten!
Ben die dag in Duitsland dus ga via m’n telefoon kijken waar wat goedkoper is