Black Friday & Cyber Monday

Van een vriendin die bij Monki werkt weet ik dat ze in haar winkel niet mee doen, maar ze wist niet of dit ook voor de website gold.

1 like

Babyspullen! Wil graag maxi cosi enzo. Tips voor webshops zijn welkom :grin:

Ohja dit doet me eraan denken dat ik vorig jaar 3 paar tegelijk had besteld bij Nike :sunglasses: was echt goeie sale toen.

@fysicus ik wil ook een laptop, heb jij al een idee bij welke winkel je gaat kopen? En fysiek of online?

Ik hoop dat er ergens een deal is voor een Nintendo Switch.
Iemand tips?

3 likes

Ik hoop op korting op Kiehl’s, verder heb ik volgens mij niks nodig.
Stiekem hoop ik ook dat alles wat ik al aan kerstcadeaus gekocht heb, niet ineens dik in de aanbieding is haha. Aan de andere kant is het wel fijn dat ik alles gewoon al in huis heb nu.

Ik wil een Magimix keukenmachine kopen. Hopelijk zijn deze in de aanbieding.

Crèmetjes van Clinique heb ik nodig.

2 likes

Jup h&m doet mee!

1 like

Weet iemand of rituals meedoet?

Hahah same! Maar misschien hebben wij wel de beste aanbiedingen.

Ik ga hem bij Bol of Coolblue kopen.
Denk dat ik voor een Asus Zenbook ga, of misschien een Lenovo yoga. Ben nog een beetje aan het inspecteren haha. Voor mij vallen laptops met een glanzend scherm al uit de boot, heb gemerkt hoe irritant het is als ik mezelf/zonlicht in het scherm zie. Wat ga jij kopen?

Ik wacht al een tijd met de aanschaf van een nieuwe tablet tot Black Friday. Houd zelfs al een tijdje een prijsoverzicht bij om te bepalen of de acties straks wel echt acties zijn. Zelfde geldt voor een nieuwe telefoon voor mijn vriendin. Als het tegenvalt kopen we die dingen alsnog, we hebben gewoon gewacht tot nu in de hoop dat er een goede actie voorbijkomt.
Cadeautjes voor de schoonfamilie voor kerst heb ik ook al een compleet beeld van (we werken met verlanglijstjes en het is me dit jaar gelukt die lijstjes eerder door te laten geven wat ik heel fijn vind), dus daar ga ik ook even goed naar de aanbiedingen kijken.

Vorig jaar had ik geweldig gescoord bij mijnhuidonline.nl, heb toen een jaarvoorraad aan La Roche Posay Effaclar Duo gekocht voor de helft van de prijs! Afgelopen maand hadden ze ook een goede actie (40%) en omdat ik bang was dat ze dan misschien met BF niet nogmaals hoge korting gaan geven, heb ik die nieuwe jaarvoorraad toch maar alvast ingeslagen.

1 like

Jaa bij bepaalde winkels gooi ik altijd alle dingen die me leuk lijken maar ik niet de volle prijs voor wil betalen in mn wishlist. Zk weet ik wanneer het in de aanbieding is. Plus sommige winkels gooien dingen uit je winkel mandje bij dagen zoals black friday. Maar als het bij je wishlist staat kun je het zo terug vinden.

1 like

Ik wil een combimagnetron :joy: hopelijk heeft die ook wat korting

Weet je al welke tablet je wil? Ik twijfel tussen de samsung galaxy s5e en de s6…
Bij de samsung website zelf gaan ze volgens mij wel kortingsacties doen want ik kon me daar inschrijven voor een black friday nieuwsbrief

Bekijk nu even wat voor een je er wilt en wat de prijs is. Bij electronica winkels zoals media markt word nog wel eens de prijs flink omhoog gegooit dan lijkt de korting heel goed maar dan heb je eigk maar 5 eu korting op de normale prijs.

1 like

Ja heb ik net gedaan! Die die ik wil is nu 130. Brb tot friday

1 like

Mijn budget is helaas niet heel hoog, dus heb mijn oog laten vallen op de Tab A 10.5. Heb 'm in de winkel al uitgeprobeerd om te kijken of ik het scherm/de letters rustig en prettig af te lezen vind. Heb nu nog een oudere, luxere Samsung tablet maar heb dat ding al zoveel jaar dat veel apps niet meer compatible zijn, echt jammer want in principe werkt de tablet dus wel gewoon nog.
Ik geef je als tip om ook de prijzen op amazon.de in de gaten te houden, tot nu toe komen de telefoon en tablet die we op het oog hebben daar een stuk lager uit.

1 like

Ik ga voor nieuwe broeken, liefst van Levi’s. 1 waarvan ik sowieso weet dat ie goed is (hoge zwarte skinny) en ik wil een “speciale” broek maar weet nog niet helemaal wat voor! Ik hoop dat ze meedoen maar denk t wel

2 likes

Ik ga voor spellen voor de switch als er goede kortingen zijn. En ik wil een daglichtlamp!

Vorig jaar was er trouwens amper korting op de switch @Memorylane, ik geloof 30 euro bij mm en nog ergens anders en verder niet. Maar misschien is dat dit jaar anders.

Ohja nieuwe Levi’s wil ik ook wel, een simpele zwarte skinny @Brum, bedankt voor het herinneren haha. Gevaarlijk dit topic altijd