Black Friday & Cyber Monday

Voor de mensen die Nintendo spellen willen kopen: vanaf 22 november om 15.00u zijn er 150 spellen in de aanbieding in Nintendo E-shop . Loopt tot 1 december!

4 likes

Ook al bekend welke ?

Vorig jaar had Mango 30% korting, ik hoop dit jaar ook want wil een winterjas met lekker veel wol. Verder heb ik een hele lijst met favorieten bij de Zara, al mijn parfums zijn bijna op, geen geld en een drukke dag. Een Black Friday met nadruk op black. Of rood. Rood ja.

1 like

Ik kom er net achter dat dit niet aankomende zaterdag is en ben helemaal teleurgesteld want ik wilde geld uitgeven.

5 likes

29 november :weary:

Ja shit ik dacht ook dat het deze week was… ik wil een nieuwe melkopschuimer, mijne is net stuk gegaan. Nu moet ik nog een week wachten op m’n chai latte :tired_face:

Iemand enig idee hoe de kortingen bij Kiehls tijdens Black Friday zijn? En of je ook korting in de fysieke winkel kan krijgen?

Oh, de Scotch en Soda jas die ik wil is nu ineens al te koop met 50% korting. Dus heb ‘m toch maar alvast besteld. :sweat_smile: Mocht ie goedkoper worden dan bestel ik nog wel een keer haha.

2 likes

Ik bedacht me net dat ik Kiss Me Tonight van Philosophy ook altijd erg fijn vond, misschien dat ik die ergens met nog meer korting kan kopen dan de 2 euro korting die Ici Paris op dit moment heeft. Verder ben ik toch wel benieuwd of Amazon DE nog een Switch game deal gaat doen (3 games voor 100, 5 voor 150), maar ik speel eigenlijk te weinig om daar echt wat uit te halen en heb ook geen enorme wensen op dit moment wat dat betreft.

@anon808047 Na een rondje Googlen is mijn conclusie dat het vorig jaar 20% bij Kiehls zelf was, Douglas had 25% op echt alles. Geen idee wat de Bijenkorf doet en waar je nog meer Kiehls kunt kopen, maar ik ga mijn hoop richten op Douglas denk ik.

Wow ze verkopen Kiehls gewoon bij Douglas?! Thnx voor deze tip haha, had echt geen idee

Nee 29e

1 like

Ik krijg FOMO van dit topic, ik wil nu ook alles kopen volgende vrijdag.

13 likes

Ik word helemaal wild van alle mogelijke kortingen haha!

Snap er alleen niet zoveel van. Als ik google zie ik inderdaad 29 november. Maar er zijn een paar winkels die vanaf morgen al doen.
Babypark, prenatal… zo vreemd, ze noemen het wel echt black friday.
Wil wat dingen kopen maar krijg nu een mega fomo want wat als het de 29e dan nóg goedkoper is. :weary:

Weet iemand hoe dit zit? Is Dit gewoon een manier om mensen zo lang mogelijk te lokken? :stuck_out_tongue_closed_eyes:

2 likes

Officieel is black friday de 29ste. De dag na Thanksgivng. Maar hier maakt het toch niet uitz :thinking:

1 like

Ik wil een digitale piano kopen maar geen idee of ik daarop een deal ga vinden. En misschien nog Docs of Nikes en mijn dagelijkse parfum.

Bax Shop en Thomann hebben wel black friday kortingen! (Voor je digitale piano haha)

2 likes

Dan heb je een te hoog bedrag volgens mij

Ik had dit ook (ook bij lagere bedragen) en had toen de klantenservice gecontacteerd en die zeiden dat de betaalmethode automatisch wordt veranderd en ze niks eraan kunnen doen… Heb toen nieuw account aangemaakt:p

Oh nee ik dacht dat iedereen 29-11 black friday had. Noooo. Prénatal inderdaad vandaag al en bol.com ook. Heb nog geen geeeld, maandag pas

Prénatal zegt dit:
Een actie die echt uit de Verenigde Staten is komen waaien, is nu ook hier te vinden. Van origine wordt Black Friday de dag na Thanksgiving gehouden waarbij retailers hoge kortingen weggeven en mensen alvast beginnen met hun kerst aankopen. Inmiddels is het al geen één dag meer, maar betreft het een geheel weekend of soms nog langer.

1 like

Zou dyson meedoen met black friday?

1 like