Black Friday & Cyber Monday

Ja, was er al bang voor. Volgens mij is Nintendo zelden met korting te krijgen.

1 like

Weet iemand of zara home en wehkamp ook een actie hebben?

Ik wil heel graag een Philips Lumea. Iemand enig idee hoe de korting normaal gesproken werkt bij Mediamarkt, Coolblue etc? Bv 30% korting op alles? Of verschilt het heel erg per merk en geldt niet over de hele winkel dezelfde korting

Misschien dat hij nog goedkoper word. Maar ABOUT YOU had nu al pre sale. En was nog een maat xs. Maar anders gaat hij gewoon retour.

2 likes

Ik heb werkelijk geen idee. Weet alleen dat het geen apple wordt. Heb volgens mij ooit hier op het forum een HP gezien die ik mooi vond, maar keek op hun website en kon niet echt wat vinden waarvan ik dacht die moet het geweest zijn. Ik ga nog ff verder kijken. Had zelf alleen mediamarkt in gedachten, dus sowieso goed dat jij me nog ff herinnert aan coolblue en bol

Dat verschilt echt heel erg per winkel! Voor zover ik het me goed kan herinneren (en misschien klopt dit dus niet helemaal hoor!) is het vaak zo dat winkels die alleen een eigen merk verkopen (zoals H&M) een algemene korting aanhouden, terwijl winkels die meerdere merken verkopen (zoals Coolblue) de korting moeten laten bepalen door het merk zelf.
Ik gooi er trouwens nogmaals de tip in (hierboven toevallig ook als reply op iemand anders gezegd) dat het echt de moeite waard is om ook op amazon.de te kijken. Vooral als het om elektronica gaat!

1 like

Ik ga ook voor Switch spellen. Dochter vraagt Mario Maker en zelf wil ik ook wel een ander spel. En Nike ga ik idd ook in de gaten houden. Hangt allemaal van de korting af. 20% is leuk als je ergens al op zit te azen maar voor zomaar trekt me dat niet over de streep.

Voor de mensen die Nintendo spellen willen kopen: vanaf 22 november om 15.00u zijn er 150 spellen in de aanbieding in Nintendo E-shop . Loopt tot 1 december!

4 likes

Ook al bekend welke ?

Vorig jaar had Mango 30% korting, ik hoop dit jaar ook want wil een winterjas met lekker veel wol. Verder heb ik een hele lijst met favorieten bij de Zara, al mijn parfums zijn bijna op, geen geld en een drukke dag. Een Black Friday met nadruk op black. Of rood. Rood ja.

1 like

Ik kom er net achter dat dit niet aankomende zaterdag is en ben helemaal teleurgesteld want ik wilde geld uitgeven.

5 likes

29 november :weary:

Ja shit ik dacht ook dat het deze week was… ik wil een nieuwe melkopschuimer, mijne is net stuk gegaan. Nu moet ik nog een week wachten op m’n chai latte :tired_face:

Iemand enig idee hoe de kortingen bij Kiehls tijdens Black Friday zijn? En of je ook korting in de fysieke winkel kan krijgen?

Oh, de Scotch en Soda jas die ik wil is nu ineens al te koop met 50% korting. Dus heb ‘m toch maar alvast besteld. :sweat_smile: Mocht ie goedkoper worden dan bestel ik nog wel een keer haha.

2 likes

Ik bedacht me net dat ik Kiss Me Tonight van Philosophy ook altijd erg fijn vond, misschien dat ik die ergens met nog meer korting kan kopen dan de 2 euro korting die Ici Paris op dit moment heeft. Verder ben ik toch wel benieuwd of Amazon DE nog een Switch game deal gaat doen (3 games voor 100, 5 voor 150), maar ik speel eigenlijk te weinig om daar echt wat uit te halen en heb ook geen enorme wensen op dit moment wat dat betreft.

@anon808047 Na een rondje Googlen is mijn conclusie dat het vorig jaar 20% bij Kiehls zelf was, Douglas had 25% op echt alles. Geen idee wat de Bijenkorf doet en waar je nog meer Kiehls kunt kopen, maar ik ga mijn hoop richten op Douglas denk ik.

Wow ze verkopen Kiehls gewoon bij Douglas?! Thnx voor deze tip haha, had echt geen idee

Nee 29e

1 like

Ik krijg FOMO van dit topic, ik wil nu ook alles kopen volgende vrijdag.

13 likes

Ik word helemaal wild van alle mogelijke kortingen haha!

Snap er alleen niet zoveel van. Als ik google zie ik inderdaad 29 november. Maar er zijn een paar winkels die vanaf morgen al doen.
Babypark, prenatal… zo vreemd, ze noemen het wel echt black friday.
Wil wat dingen kopen maar krijg nu een mega fomo want wat als het de 29e dan nóg goedkoper is. :weary:

Weet iemand hoe dit zit? Is Dit gewoon een manier om mensen zo lang mogelijk te lokken? :stuck_out_tongue_closed_eyes:

2 likes