Officieel is black friday de 29ste. De dag na Thanksgivng. Maar hier maakt het toch niet uitz
Ik wil een digitale piano kopen maar geen idee of ik daarop een deal ga vinden. En misschien nog Docs of Nikes en mijn dagelijkse parfum.
Bax Shop en Thomann hebben wel black friday kortingen! (Voor je digitale piano haha)
Dan heb je een te hoog bedrag volgens mij
Ik had dit ook (ook bij lagere bedragen) en had toen de klantenservice gecontacteerd en die zeiden dat de betaalmethode automatisch wordt veranderd en ze niks eraan kunnen doen⊠Heb toen nieuw account aangemaakt:p
Oh nee ik dacht dat iedereen 29-11 black friday had. Noooo. Prénatal inderdaad vandaag al en bol.com ook. Heb nog geen geeeld, maandag pas
Prénatal zegt dit:
Een actie die echt uit de Verenigde Staten is komen waaien, is nu ook hier te vinden. Van origine wordt Black Friday de dag na Thanksgiving gehouden waarbij retailers hoge kortingen weggeven en mensen alvast beginnen met hun kerst aankopen. Inmiddels is het al geen één dag meer, maar betreft het een geheel weekend of soms nog langer.
Zou dyson meedoen met black friday?
Ja, het wordt onoverzichtelijk op deze manier. Vond het vorig jaar al vervelend dat de deals bijvoorbeeld al op woensdag begonnen en uitgerekt werden tot na Cyber Monday. Het weerhoudt mij er eerder van om iets te kopen dan dat het stimuleert haha.
Hoop overigens net als een aantal anderen dat er nog een leuke deal is op de Nintendo Switch.
Ja daar zag ik gister toevallig een advertentie van
Verder moet ik dit topic maar op negeer zetten want ik heb echt echt geen geld. Maar vind het wel leuk om te zien wat jullie scoren.
Ja! Ik zag toevallig een reclame op tv van Dyson, dat je je kunt inschrijven voor de nieuwsbrief zodat je als eerste op de hoogte bent van hun Black Friday deals.
Maar zeker alleen de stofzuigers?
Niet de föhns en stylers?
Ik weet dat het vorig jaar ook een hele week duurde met verschillende deals per dag inderdaad. Volgensmij is dit bij veel winkels nu zo, net wel alsnog de grote aanbiedingen op black friday zelf.
Maakt het wel onoverzichtelijker ja.
Geen idee, kijk ff op de site
Ik werk bij een online marketing bureau dus dit is echt een stressvolle werkperiode voor mij
Maar de reden waarom merken eerder starten is omdat de concurrentie tijdens zoân dag steeds groter wordt. Er is meer advertentiedrukte op 1 dag, dus moeilijk tussen de komen. Vandaar dat ze meestal eerder starten. En met het verlengen van de periode haal je ook meer omzet binnen doordat minder mensen gemist worden en ze langer worden bestookt met de actie. En iedereen houdt zowat een koopstop tot black friday dus wil je je omzettargets halen dan helpt het om eerder te starten.
Bla bla bla, het is inderdaad ook gewoon overweldigend en heb zelf ook mega fomo.
Oh nooo, ik was ook in de veronderstelling dat het vandaag was.
Was al druk aan het zoeken naar de beste deals, maar het viel me allemaal een beetje tegen⊠Snap nu waarom
Ik wil sowieso nieuwe Nikeâs scoren, heb vorig jaar met Black Friday Nike Airmax gekocht en heb er sindsdien bijna iedere dag op gelopen. Ze beginnen nu wel minder te worden, dus tijd voor een nieuw paar.
Verder heb ik niet echt iets op mijn verlanglijstje, maar kijk ik even wat ik nog tegenkom
Ik heb het ook! Alleen ik kan enkel nog voor de optie âachteraf betalenâ kiezen. Zeer vervelend.
Ik wil dit jaar kijken voor een nieuwe telefoon en misschien een nintendo switch. Daarnaast hoop ik op een leuke actie voor lampe berger navullingen (vind het normaal vrij duur ). Heb ook nog een aantal verzorgingsproducten nodig die misschien bij lookfantastic wel korting gaan hebben.
Bah ik ben nu alweer zenuwachtig voor de gymshark sale. Vreselijkkkk
Als je Duitse electronica koopt via Amazon moet je wel opletten want Duitsers gebruiken soms een qwertz toetsenbord ipv qwerty zoals wij