Ik hoop met een goede deal een koptelefoon voor mezelf te vinden en een combi magnetronnetje voor m’n moeder te kunnen scoren. Voor dat laatste heb ik vanavond al even online research gedaan. Ben zo benieuwd wat de acties gaan zijn!
Besef dat je oud wordt: ik wacht op black friday voor een wasmachine en droger ipv kleding.
Enig idee wanneer die start? En welk model legging is het beste (lees: squat proof)?
Edit: ik zie het al! Maandag!
Ja maandag om 20:00! En alle leggings zijn squatproof naar mijn mening. Heb er nog geen enkele gehad die doorschijnend is, zelf niet de beige kleuren ofzo.
Zou dan misschien kijken naar de vital seamless. En absoluut niet de power down legging want die kun je optrekken tot aan je borsten
Welke soort draag jij meestal? Die lijken me obv je insta stories perfect
Ik wil graag een geurtje van Philosophy… volgens mij verkoopt de Douglas die. Welke korting kan ik verwachten?
Haha ik wacht op een blender en handdoeken haha.
Jezus waarom begin en eindig ik deze zin met haha
Dankjewel Ik vind zelf de vital seamless, energy seamless of de flawless knit het fijnst denk ik
Ik heb tot nu toe maar 1 zwarte van gymshark. Wil graag een leuk kleurtje, maar ben zo bang voor zweetvlekken op plaatsen waar je die niet wil…
Ja in de felle kleuren krijg je die (ik iig) wel bij een zware training… grijs valt mee.
Ik heb er in m’n gekleurde flex broeken geen last van.
Weer iemand welke fijne Gymshark leggings zakken hebben voor je telefoon?
Philosophy is volgens mij exclusief verkrijgbaar bij ICI Paris.
Ik heb ook een hele lijst van dingen die ik wil van gymshark, ben benieuwd. Tijdens de summer sale wel alles kunnen bemachtigen wat ik wilde. En ik wilde een koptelefoon, maar zag dat die al was afgeprijsd dus die is al binnen (laat hem nog wel ingepakt, mocht er nog een betere deal komen haha).
@Karl_Lagerfeld weet jij misschien of dat je mandje wordt meegenomen in verschillende tabs bij gymshark? Ik ben strategieën aan het uitdenken haha, dan zou je alles wat je wilt in verschillende tabs kunnen openzetten en dan door.
Nochtli heeft YouTube film er nu over
Net bij Reebok een bestelling gedaan, zag dat ze nu al 40% korting hebben En nu op zoek naar een kinderwagen, want dat is eigenlijk meer nodig haha
Oehh roep even als je een fijne en afgeprijsde blender tegenkomt haha!
Oeps moest @Soy.peor taggen
Ik wil graag de magimix blender en hij is normaal 200 maar zag hem bij expert voor 180 met gratis mini kom (die kom krijg je gratis t/m 26 jan ) ik weet even niet of hij alleen dit weekend is afgeprijst of volgend weekend nog meer haha.
Weet iemand of too faced bij Douglas ook meedoet met dit soort kortingen? Heb nieuwe bronzer nodig…