Mijn vriend heeft een nieuwe telefoon nodig en zit nu na te denken over een iPhone 7, heeft iemand (gebaseerd op eerdere jaren?) nog tips waar hij misschien een goede deal kan vinden?
Daarom dat ik op singles day aan 22% heb gekocht. Ookal weet ik dat het met blackfriday voor minder kan.
Maar XL is in het zwart vaak het eerste weg.
Edit:
Ik ben gaan kijken op de website en de 2 leggings die ik heb gekocht hebben maandag 20% korting. Dus ik heb er goed aangedaan om ze vooraf te kopen.
De BH die ik heb gekocht heeft zelfs helemaal geen korting maandag.
Goede beslissing dus om vooraf te kopen ipv te wachten op betere kortingen.
Ja dat is shit, dat is met XS en S ook volgens mij… Ik heb zelf M dus heb meestal wel geluk en kan er iets langer over doen. Tot nu toe is het ook altijd gelukt maar die spanning haat ik gewoon.
Ik begrijp je. Net omdat ik de spanning niet aan kan, heb ik met minder gekocht.
En stiekem hoop ik dan dat vrijdag mijn leggings snel zijn uitverkocht.
Ja dat snap ik heel goed en 22% is ook al lekker natuurlijk
Ik wil misschien ook een gymsharklegging! Ik zoek een fijne zwarte basic legging, medium waist. Hebben jullie tips?
Ik ben vooral dan van gymshark omdat hun high waist ook echt high waist is, zelfs met ronde kont en te dikke buik.
Geen ervaring met medium waist.
Op YouTube vind je veel reviews.
Ik hoop met een goede deal een koptelefoon voor mezelf te vinden en een combi magnetronnetje voor m’n moeder te kunnen scoren. Voor dat laatste heb ik vanavond al even online research gedaan. Ben zo benieuwd wat de acties gaan zijn!
Besef dat je oud wordt: ik wacht op black friday voor een wasmachine en droger ipv kleding.
Enig idee wanneer die start? En welk model legging is het beste (lees: squat proof)?
Edit: ik zie het al! Maandag!
Ja maandag om 20:00! En alle leggings zijn squatproof naar mijn mening. Heb er nog geen enkele gehad die doorschijnend is, zelf niet de beige kleuren ofzo.
Zou dan misschien kijken naar de vital seamless. En absoluut niet de power down legging want die kun je optrekken tot aan je borsten
Welke soort draag jij meestal? Die lijken me obv je insta stories perfect
Ik wil graag een geurtje van Philosophy… volgens mij verkoopt de Douglas die. Welke korting kan ik verwachten?
Haha ik wacht op een blender en handdoeken haha.
Jezus waarom begin en eindig ik deze zin met haha
Dankjewel Ik vind zelf de vital seamless, energy seamless of de flawless knit het fijnst denk ik
Ik heb tot nu toe maar 1 zwarte van gymshark. Wil graag een leuk kleurtje, maar ben zo bang voor zweetvlekken op plaatsen waar je die niet wil…
Ja in de felle kleuren krijg je die (ik iig) wel bij een zware training… grijs valt mee.
Ik heb er in m’n gekleurde flex broeken geen last van.
Weer iemand welke fijne Gymshark leggings zakken hebben voor je telefoon?