Black Friday & Cyber Monday

Philosophy is volgens mij exclusief verkrijgbaar bij ICI Paris.

Ik heb ook een hele lijst van dingen die ik wil van gymshark, ben benieuwd. Tijdens de summer sale wel alles kunnen bemachtigen wat ik wilde. En ik wilde een koptelefoon, maar zag dat die al was afgeprijsd dus die is al binnen (laat hem nog wel ingepakt, mocht er nog een betere deal komen haha).
@Karl_Lagerfeld weet jij misschien of dat je mandje wordt meegenomen in verschillende tabs bij gymshark? Ik ben strategieën aan het uitdenken haha, dan zou je alles wat je wilt in verschillende tabs kunnen openzetten en dan door.

Nochtli heeft YouTube film er nu over

1 like

Net bij Reebok een bestelling gedaan, zag dat ze nu al 40% korting hebben :grin: En nu op zoek naar een kinderwagen, want dat is eigenlijk meer nodig haha

Nou, ik meteen kijken… alles wat ik wil hebben, dikke letters eronder:

DIT ARTIKEL IS UITGEZONDERD VAN ACTIES, KORTINGEN EN ALLE ANDERE AANBIEDINGEN.

:-1:t4::-1:t4:

1 like

Oehh roep even als je een fijne en afgeprijsde blender tegenkomt haha! :grin:

Oeps moest @Soy.peor taggen :sweat_smile:

1 like

Ik wil graag de magimix blender en hij is normaal 200 maar zag hem bij expert voor 180 met gratis mini kom (die kom krijg je gratis t/m 26 jan ) ik weet even niet of hij alleen dit weekend is afgeprijst of volgend weekend nog meer haha.

1 like

Weet iemand of too faced bij Douglas ook meedoet met dit soort kortingen? Heb nieuwe bronzer nodig…

Vreselijk hè :sweat_smile: Ik zie nu alweer op tegen morgen, gaat die gekte weer door.

Er staan ook al allemaal ‘wegens succes verlengd tot cyber Monday’ banners klaar. Heel veel winkels trekken het dus het hele weekend door.
Daarnaast doen heel veel webshops helemaal niet aan kortingen. We targeten de marketing dan op mensen die nog niet eerder bij de webshop gekocht hebben zodat ze niet zien dat de prijzen altijd al zo waren.

Mijn hele geloof in Black Friday is echt verdwenen :joy:

4 likes

O, had jij al iets gevonden voor de vegen protein? Ben daar op naar op zoek! Gelijk een grote zak inslaan en dat scheeltdan.

My protein heeft al 38% korting op alles, weet alleen niet of ze vegan protein hebben. En Lisa van in love with Health verkoopt vegan protein, zag in haar vlog dat ze daar nu ook korting op geeft

Hij is vandaag met korting op Bol, voor €179. Zag 'm. voorbijkomen en herinnerde me dat iemand hier had aangegeven op korting te azen!

1 like

Haha lief maar impulsive me heeft hem al gekocht haha. Ik zag dat het een week was en op is op . Dus paniekde en dacht ik koop hem nu!!

1 like

Ik had me een tijdje geleden aangemeld voor de nieuwsbrief van Bulk protein, die hebben af en toe goede kortingen. Heb afgelopen zomer een zak van 5 kg kikkererwten proteïne gekocht voor €26. Myprotein heeft wel lekkere smaken, maar die vind met zelfs met korting vaak nog te duur.

Dit hebben ze eigenlijk altijd wel. Er zijn altijd van die insane kortingen, meestal iets 33% op de 100 best verkochte producten etc.

Er zijn veel webshops die nu al in de week voor black friday met deals gooien dat ze bij zalando hebben gekozen dit ook te doen. Tm vandaag loopt er een actie en vanaf morgen ook weer iedere dag een andere catagorie!

Same :frowning: Heb al een verlanglijstje gemaakt, maar ik ben precies die avond niet thuis. Ik ben bang dat alle dingen die ik echt wil al weg zijn tegen de tijd dat ik op de site kan kijken.

Voor degene die eerder in de Gymshark black friday hebben geshopt, is er echt niks meer over als je bijvoorbeeld de volgende dag kijkt?

Moet wel zeggen dat ik het super irritant vind al die deals op allemaal andere dagen. Maar aan de andere kant. Dan komt je pakket wel op een normale tijd binnen en is het voor de winkels en post nl ergens ook wel wat rustiger.

3 likes

Ik wil een nieuwe airfryer kopen die groter is dan wat ik nu heb. Gister 3 gezien bij bol.com die ik wel zou willen hebben en donderdag is daar de keukenapparaten in de aanbieding dus wil nog niet bestellen. Maar ik vind het ook zó irritant nu dat overal aanbiedingen zijn dat je bijna door de bomen het bos niet meer ziet…

Ja dat had ik ook een aantal keer :roll_eyes: Snap niet zo goed waarom, maar heb gewoon goed gezocht op schoenen waar dat niet bij stond