Black Friday & Cyber Monday

Ik heb op dit moment wat ps4 games op mijn wishlist gegooit op bol. Ben benieuwd of daar veel aanbiedingen op komen.

Verder heb ik eigenlijk niks dat ik echt wil, maar door de aanbiedingen wil ik toch alles kopen.

1 like

Welke?

Ok ik heb bedacht dat ik de dure Sony noise cancelling wil kopen (WH-1000xm3) maarrr nog nergens echt een aanbieding gespot en op amazon.de is ie ook niet goedkoper. Iemand nog tips waar te kijken?

Vraag me af of die nog veel gaat dalen in prijs met black friday eigenlijk, hij wordt nu al overal voor 100 onder de adviesprijs verkocht. Voor minder dan 279 heb ik hem nog niet gezien nu, maar miss komt er eind van de week nog ergens een goede deal

Je kunt op Tweakers een pricewatch aanmaken voor een bepaald product, dan kun je in een grafiekje zien hoe de prijs zich ontwikkelt over de tijd en of een aanbieding komend weekend dan ook echt scheelt.

2 likes

Op dit moment: Final fantasy X, carnival games, mortal kombat XL, slime rancher, kingdom hearts 1.5 x 2.5.

Zie net op Bol dat er morgen aanbiedingen zijn op de games.

1 like

ik wil molecule 01 parfum, iemand een idee?

Bij Bol is die volgens mij in de sale!

Thanks!! Heel lief!

Ik was gisteren bij de Mediamarkt en daar zeiden ze dat er wel korting zou komen op koptelefoons. Ook op Sony zei de man van Sony. Ik zou dat even in de gaten houden en kijken of het echt veel scheelt qua prijs nu en prijs straks.

1 like

Ik moet me echt inhouden om niet nu al te bestellen, heb altijd dat het daarna wel met 50% korting isšŸ™„

ING rentepunten winkel! Maar dat is niet speciaal voor bf

1 like

Oke, ik ben gezwicht voor de eerste aanbieding: de remington pro sleek & curl S6505.
Ik had al echt een nieuwe stijltang nodig en hij is nu van 50 naar 29.

5 likes

Vorig jaar kon je de dagen erna ook nog voldoende leuke leggings kiezen.

1 like

True, neem geen lichtblauwe (vital seeamless…). Ja ervaring… hhhahahaa

1 like

Iemand enig idee of Apple een beetje leuke korting geeft met BF? Ik wil misschien voor een nieuwe iPhone gaan…

Zijn ze bij bol coulant als je nu al een product koopt en het vrijdag in de sale komt met het bedrag zo te verrekenen?

Ik weet niet of je open staat voor refurbished, want leapp heeft wel op de website staan dat ze acties gaan hebben. Alleen nog niet welke acties er zijn.

1 like

https://m.zalando.nl/black-friday/levis__maat-31/

Ben gaan zoeken omdat ik ook een levis wil, misschien staat hier al wat tussen!

Wow dankje! Dit zijn erg goede deals. Heb net plants vs zombies battle for neighborville gekocht uit de ps store met korting.
Morgen als ik mijn salaris krijg hier ook nog maar even goed tussen kijken.

1 like