Ik ben heel erg aan het twijfelen om de signature thin bracelet van Monica Vinader te kopen.
Ik wil hem al jaren en nu is hij 228 euro ipv 325. Blijft duur.
Is het mogelijk dat Molecule 01 in januari sale ook terug op 70 euro staat? Heb eerst een sample besteldā¦
Ah helaas, hopen dat de prijs deze week laag blijft of misschien vrijdag zelfs lager is.
Voor wie interesse heeft: de ps4 is op dit moment maar 199 euro bij de AH.
Misschien al genoemd, maar voor de liefhebbers: Bol heeft vandaag 40% korting op Molecule 01! Flesje van 100 ml is 70 euro. Gelijk mijne even ingeslagen
Ze zijn heel cheap bij Wehkamp nu
Holland & barret heeft nu 2e artikel 1 euro. Weet niet of dat een BF deal is maar ik ben blij met mn 2 bamboe kussens
Weet iemand een sieradenmerk met echt gouden sieraden die aan blackfriday doet? Of is dat valse hoop?
Ik bestel Molecule 02 altijd bij Notino, die heeft vaak ook goede kortingen en aanbiedingen. Daar kan ik hem eigenlijk standaard voor 70 of iets minder kopen.
Kruidvat krijgt vanaf morgen ook goeie aanbiedingen, in de winkel voornamelijk verzorgingsproducten zoals alle Andrelon 5 voor 10 euro (ook die nieuwe sulfaatvrije shampoo+conditioner die normaal al 7 euro per fles kost!) en allemaal goede deo en reinigingsproducten aanbiedingen. En online krijgen ze Fila sneakers voor 60 euro en allemaal Calvin Klein ondergoed en trainingspakken, etc.
Zelf ga ik dus zoals altijd echt inslaan met verzorgingsproducten, maar ik wil ook al een hele tijd Dr. Martens dus die hou ik ook in de gaten. Ben alleen benieuwd waar ze het goedkoopst te krijgen zullen zijn⦠En qua kleding wil ik weer eens een bestelling doen bij H&M en voor het eerst van Na-kd bestellen, vraag me af of zij ook een actie gaan krijgen.
Missoma doet in ieder geval mee!
Vedder&vedder hebben 20% korting op alles met BF zag ik.
Nakd heeft nu al alles met 30% korting.
Iemand enig idee of telefoon providers ook mee doen, dus acties op abonnement + toestel?
Volgens mij aast iedereen op dr martens met black friday: Iemand interesse in zwarte dr martens mono smooth 1460 in maat 38? Nieuw, ongedragen in doos (had ook maat 37 gekocht maar deze vergeten terug te sturen).
Verder nog een vraagje: weet iemand of er aanbieding zal zijn op Ecco schoenen? En zo ja; zal het dan vaak iets van 20% zijn? Ik zit te bedenken of ik zal wachten op een mogelijke aanbieding of dat dat zinloos is
Ik hoop ergens een leuke baguette bag te scoren. Stiekem meer om de nostalgie want mijn eerste handtasje was een lichtroze baguette bag toen het nog gewoon een handtasje heette. Daar stopte ik dan mijn klaptelefoontje in en mijn lichtroze portemonnee met Dior print (helemaal nep uiteraard). Mooie tijden.
Qua koptelefoon: Linda meiden heeft nu een aanbieding dat je bij een abbo a 44⬠een koptelefoon van 129⬠krijgt. Heb m hier net binnen en hij is echt fijn! Het is de Fresh n Rebel Clam met ANC.
Het blad doet mij eigenlijk niets, maar zoveel korting op een koptelefoon is wel fijn!
Wow thanks! Ga direct bestellen
-helaas weg want werkt niet meer- krijg je extra korting bovenop de black friday deals bij Adidas
(volgens mij is het niet helemaal de bedoeling maar de code werkt wel dus nu heb ik voor ons hele gezin (5 man) schoenen en trainingsbroeken besteld. BF deal zei 30% korting, bij afrekening met die code kwam ik op ruim 50% korting )
dreamy en true texture hebben in ieder geval zakken, of die fijn zijn weet ik niet.
Ik ben een verlanglijstje aan het opstellen dat ik niet vergeet ergens te kijken:
- lidl: krabpaal
- coolblue: wifiding
- coolblue/bol: keukenrobot magimix/kitchenaid, droogkast
- ici paris/douglas/bol: parfum coco mademoiselle, ?
- ici paris/douglas/bol: MAC foundation, mascara
- bol/fonq: zetel
- maisondumonde: stoel
- america today: regenjas
- sezane: handtas
- mango: pak
- zara: glitterkleedje
- mango outlet: jas, kleedje
- the ordinary: primer, hair serum, azelaic acid, caffeine
Helaas wordt alles kopen wat te kostelijk, maar hoop toch op een paar mooie aanbiedingen!