Ik wilde even kijken wat de Ici Paris gaat doen met black friday, sta ik gewoon ineens al in een wachtrij om de site te bezoeken!
Ze hebben elke dag acties om af te tellen naar Black friday
Ja ik zie het, maar ik vind ze nou niet echt boeiendā¦
Notino heeft deze week al goede kortingen trouwens! Olaplex voor 19 euro gekocht
Ze hebben iedere dag nieuwe aanbiedingen, dus ik zou als ik jou was iedere dag even zoeken. Ik wil een nokia 8, die is nu ongeveer 50 euro goedkoper (maar dan wel 1 kleur, de kleur die ik wil is niet afgeprijsd natuurlijkā¦)
Ik ook haha. Heb nu ook linkjes klaargexet voor vanmiddag.
Ik hoop dat de bouwmarkten ook meedoen haha. Zou goed uitkomen want ik ga aankomende zaterdag alles halen voor mijn huis.
Under Armour heeft nu ook 30% korting op alles. Mijn favoriete sportleggings. De heatgear en coldgear dan. Die zijn squatproof
Ik heb deze besteld:
Notino? Is een Tsjechische site geloof ik. Heb er wel eens besteld en dat ging helemaal prima iig. Weet alleen niet of ze meedoen, dat zou je even moeten kijken dan!
Parfuma. Belgische winkel.
haha tam tam tam⦠bijna 4 uur! Wie staat er nog meer in de rij voor gymshark? Ze hebben wel een spannende afteller op de site
11 tabbladen open! KOM MAAR DOOOR
Als er korting is oid dan kan ik echt nooit leuke dingen vinden ik heb serieus nog niks leuks gezien. Heeft iemand anders dit ook?
Iedereen los bij gymshark!?
Zooo die ik wilde sprong direct om 4.00 op uitverkocht, en de andere krijg ik niet in mān mandje.
Bij mij doet de site het niet. Ik wilde alleen ff kijken aangezien ik vanmorgen al bij Zalando besteld heb maar dat kon dus niet eens hahah
Yes! Ik heb de twee leggings die ik wilde (vital seamless en de sleek sculpture 2.0). En het ribbon capped sleeve shirt in het zwart
Fotoās
Ik heb deze twee gescoord! Wilde eigenlijk die flex legging in het grijs maar die was direct al uitverkocht haha. Zwarte van 40 voor 12 euro en roze van 48 voor 28,80.
Yep, ik wilde net gaan betalen met paypal maar toen was 1 top net uitverkocht⦠echt balen, maar heb nu een andere top in dezelfde kleur. Heb ik setje in lilac (seamless) en 1 flex legging, dus toch geslaagd gelukkig.
Wauw zo kut, letterlijk alles dat ik wilde was stipt 16.00 gewoon uitverkocht.