ze schijnen niet door, je ziet cellulitis wel in bepaald licht en ja de cameltoe ligt altijd op de loer
Ik heb 4 leggings besteld bij Gymshark, als ze passen mag ik er maar 2 houden haha.
Ok, het is één zwarte en één paarse geworden… Vital seamless in zwart en flex high waisted in paars.
Al het mooie spul was wel echt super snel weg. Had ook nog een flex high waisted in zwart in mijn mandje, maar die was weg toen ik afrekende?
Heb 1 legging (flex dark ruby) en 1 cute topje voor maar 9 euro.
Ik heb Reeboks besteld bij Zalando gisteren.
En ik aas op een wasmachine en koelkast. Ik ga binnenkort verhuizen, dus kan het goed gebruiken!
Gymshark Energy+ Seamless Leggings - Berry Red
Gymshark Flex High Waisted Leggings - Black/Charcoal
Gymshark Camo Seamless Leggings - Black
Yeah, alles wat ik wilde! Op mijn computer liep die site vast, op mijn mobiel ging het super soepel
help ik heb alles wat ik “wilde”. Veel te veel dus. En een order bij gymshark eu en eentje bij gymshark nl oeps
plus nog 2 shirts voor mn boi
Bij mij ging Gymshark dit keer even helemaal kut. Had een heel vol winkelmandje, maar iedere keer als ik door dat PayPal expres inlog-gedoe kwam waren er weer dingen uitverkocht, en moest ik steeds opnieuw door dat PayPal inloggedoe heen. Zo stom. En dat gebeurde dus 8x ofzo. Dus er bleven uiteindelijk maar een aantal dingen over.
Financieel wel beter met een verhuizing voor de deur en al genoeg Gymshark in de kast Maar baal toch oa vd poise legging die ik nu misloop! Had trouwens gedacht dat de camo’s heel snel weg zouden zijn maar die wel in 2 maten gelukt!
Yes, heb dit weten te scoren @ Gymshark
Gymshark Flex High Waisted Leggings - Black/Charcoal
Gymshark Camo Seamless Leggings - Black
- camo black crop top
- simpel zwart gymshark t shirt
= blij mee
Een zwarte in S of M! Wilde beide maten bestellen gezien ik nog geen poise had en niet wist hoe die qua maat viel.
Weet iemand toevallig wanneer en wat de deals bij colourpop zijn? Kan online niet zoveel vinden behalve dat er nu korting is op paletten, maar ik wil eigenlijk los gaan op lipproducten, dus komt er misschien nog een algemene korting of iets?
Oh heel lief maar die cropped lengte vind ik persoonlijk niets ik wilde de lange graag! Het stofje zou heel zacht moeten zijn (van die lange althans, neem aan van deze dus ook) dus dat bevalt je vast! Heel lief dat je het aanbood, maar helaas!
Ik wil heel graag panty’s kopen via zalando. Weet iemand of er vorig jaar in korting waren?
Er zijn er altijd wel enkele die met vermindering staan maar vraag me af of ze op een groter gedeelte van het assortiment korting gaan geven.
Ik heb ook alles wat ik wilde van gymshark! Bij mij deed ie ook alles twee keer in m’n mandje, heel irritant. En heb per ongeluk sommige dingen in xs besteld ipv s, maar we zullen zien. Hopelijk is het snel binnen
Lucky you! Ik ben ook af en toe aan het refreshen maar helaas
Ja dat alles dubbel had ik ook, kostbare tijd door moeten verspillen!
Ik heb niks van wat ik wou, dus nu heb ik allemaal dingen gekocht die ik eigenlijk niet wou en ook sommige zelfs een maat kleiner. Waarom ben ik zo
Ik ben ook nog steeds aan het refreshen, snap mezelf echt niet want ik wist helemaal niet van het bestaan van deze kalender af tot dit topic, en nu wil ik het ineens persé
Lang niet alle happy socks zijn ook mijn smaak en heb geen eens een paar er van dus snap niet wat mijn probleem is haha
Ik was al lange tijd aan het twijfelen om iets bij Gymshark te bestellen, dus nu maar even ingeslagen.
Gymshark Dreamy Leggings 2.0 - Light Green
Gymshark Dreamy Sports Bra - Light Green
Gymshark Ribbon Crop Top - Mint
Gymshark Lightweight Seamless Tights - Blue