Op Twitter wordt gezegd dat de Happy Socks-kalender ook in de winkel kan liggen, dus misschien toch de moeite waard om even te kijken.
Ik heb m ergens vanmiddag een aantal keer vernieuwd op de website en uiteindelijk wel kunnen kopen. Hoewel ik ergens nog wel zie gebeuren dat ie straks alsnog gecanceld wordt haha
Door dit topic wil ik ook iets van Gymshark terwijl ik niet eens sport help
Ik heb ook gekut gehad met gymshark website, ook ik 4x door paypal om te kunnen betalen. Helaas hierdoor iets uit mijn mandje
Ik heb zojuist ook 3 gymshark leggings besteld #forumtrend:
- Gymshark Geo Mesh Leggings - Black
- Gymshark Flex High Waisted Leggings - Grey/Pink
- Gymshark Flex Leggings - Dark Ruby Marl/Blush Nude
Hoe vallen ze eigenlijk?
Dan kun je vandaag eens kijken bij B.ol want daar is een hoop in de aanbieding
Ik heb een robot stofzuiger bij Coolblue gekocht en ik laat m pas volgende week bezorgen, zodat ik nog kan annuleren als bol.com met een betere aanbieding komt. Moeten die vervelende winkels maar niet de hele week aanbiedingen doen hoor, zo kan je toch geen overzicht houden.
Ik had geen sportkleding nodig, maar door dit topic dus wel. Net een bestelling geplaatst bij Gymshark. Thanks guys!
Trouwens net ook een bestelling bij 4ever with everyone en NA-KD geplaatst. Tot zover mijn voornemen om tot vrijdag te wachten…
Gister bij Bol maar ik kwam er te laat achter . Wil er ook zo graag eentje bestellen…
Same here. Ik wist ook niet van die kalender af, maar wil heel graag die Beatles box hebben voor mijn vriend die groot fan is. Dus heel erg herkenbaar haha
Weet iemand of the body shop na vandaag nog betere acties krijgt dan bij vier producten 30% eraf?
Ik heb ook maar de gymshark leggings besteld, de flex high waisted en Energy+ Seamless allebei in zwart. Gelukkig had ik nog een excuus want sport nu 3 keer in de week (geen idee voor hoe lang maar goed).
Ik lees dus op instagram dat bij best veel mensen hun bestelling werd geannuleerd nadat ze al een bevestiging ontvangen hadden van gymshark. Nu ben ik bang
In het ergste geval moet je je naam waarmaken en blijft er meer geld over voor het paardenfonds.
ING rentepuntwinkel een optie?
Misschien bij Little Green Bag? Die doen heel vaak mee met van die kortingsdagen (van Glamour en Vougue enzo) dus misschien ook wel met Black Friday?
Ik ben zooo benieuwd naar de inhoud
Tot nu toe nog niks dus ik hoop op vrijdag!
Dit zou ik ook graag willen weten!