Black Friday & Cyber Monday

Ik had gisteravond 20u een verhitte discussie met m’n vriend, dus heb gymshark sale gemist.
Wat restjes besteld maar helemaal niets van wat ik wilde… Dus mocht iemand lange zwarte leggings in XS / S willen retourneren: denk aan mij!

1 like

Weet iemand of er dierenwebshops mee doen met Black Friday? Mijn katers eten vrij prijzig dieetvoer dus als er kortingen zijn, sla ik even in.

Bij zooplus hebben ze wel aanbiedingen, maar daar moet het voer dan maar net bij zitten

Als iemand deze Happy Socks kalender spot in omgeving Amsterdam of Utrecht geef een gil! Baal echt dat ik dit niet eerder online heb gezien ook…

Ik kan me herinneren dat ze wel eens 40% gehad hebben op BF. Zou toch nog even wachten denk ik!

1 like

Ik heb uiteindelijk nog een bestelling gedaan bij Gymshark. Een paar van de dingen die ik wilde waren al weg (vital seamless shorts :sob:) maar ik heb een paar verschillende leggings en tops om thuis te passen. Nu hopen dat de perfecte zwarte legging erbij zit.

Haha als ik ‘m zie koop ik ‘m zelf :stuck_out_tongue: maar zal dan ook hier een seintje geven. Denk alleen niet dat er veel kans op is…

Dank voor de tip! Heb even gekeken maar het soort voer zit er helaas niet bij. Ik zoek nog even verder. :slight_smile:

Ik heb wel interesse! Moet ik misschien wel even mijn achterwerk opmeten om te weten of ik een grotere of kleinere maat zou moeten dan jij!

1 like

Wss heb je dit allang gedaan maar als je op het voer en black friday googled?

Vaak zijn voeren van de medische of dieet lijn uitgesloten. Maar wel een goed idee op zich om er naar te kijken, ik denk dat de kans heel klein is maar houd het wel in de gaten nu haha

1 like

Je bracht mjj op ideeën, maar helaas ook bij medpets is er geen aanbieding op het (dieet)voer.

1 like

Yep, en niks kunnen vinden helaas. Vandaar de vraag, want soms zijn er webshops die een soort van members-only-deal hebben of zo, en die het niet aan de grote klok hangen.
Het voer dat mijn katers gebruiken is Royal Canin Veterinary Diet Hypoallergenic.

1 like

Ik word zo hebberig en zie door de bomen het bos niet meer, IK WIL ALLES

2 likes

Beatle box staat weer op voorraad voor 9,95 :kissing_heart:

1 like

alleen de kids bij mij :pensive:

Oh balen, weer uitverkocht :thinking:

Ik aas echt op die happy socks advent kalender en baal zo ontzettend dat ik hem gisteren een paar keer mis ben gelopen… wel in mijn mandje kunnen stoppen maar net voor het afrekenen was hij niet meer beschikbaar. :sob::sob:
Ik hoop op een wonder zodat we allemaal kunnen genieten van die advent kalender :crossed_fingers:t3::joy:

4 likes

Heeft Zalando een kortingscode? De aanbiedingen vind ik tot nu toe echt matig, maar wil wel graag een tas kopen. Dus ik hoop dat er nog een hogere korting komt.

1 like

Deze tas is afgeprijsd van 690 naar 375€ :hot_face: maar mag niet van mezelf
afbeelding

2 likes