Black Friday & Cyber Monday

Ruuuude

Ik zag hier een paar dagen geleden volgens mij iets over Dr Martens. Is dat alleen vrijdag En via hun eigen site? Moet zo geen geld uitgeven, maar als het een goede deal is kan ik het gewoon niet laten.

O m g. Ik ga zo in een kleine Kruidvat bij ons om de hoek kijken.

Hier alle Kruidvats in de omgeving gehad en ze zijn hier niet in de winkels geweest helaas

Helaas hier niks in de winkel :sob:

Ook geen box of adventskalender hier in twee winkels in Amsterdam :frowning:

Kreeg net een mailtje dat je bij tui 10% extra korting krijgt met de code BF10FLY19

Bij de MediaMarkt kan je nu een PS4 500gb pre-orderen voor €195, zit echt te twijfelen… Wilde met achteraf betalen doen maar zie Klarna er nergens tussen staan als ik wil bestellen. Nu twijfel ik nog harder haha

2 likes

Was het omgeving Rdam waar jullie zijn geweest? Dan hoef ik niet meer te gaan. Echt jammer dit :sob:

ook in 2 in Amsterdam geweest, enkel losse sokken

404 error? :frowning: maar de treinpakkers liggen ook wel eens in de brievenbus dus dan daar maar op hopen :crossed_fingers:

1 like

@Tampie en @Ovenwant bij welke in Amsterdam zijn jullie geweest? Ik ga zo ook nog even kijken bij een aantal

omgeving bos en lommer/de baarsjes, ben nu in nummer 3 en wederom niks

ik zoek mn in 41 tm 46 trouwens

Grrrr ik wil een anc koptelefoon, een nieuwe elektrische tandenborstel en een nieuwe e-reader. Maar ik heb geen geld.

1 like

Bijlmer en die vlakbij Science Park! Ik was net in Diemen, maar daar ook alleen losse sokken. Zoek trouwens in maat 41-46

Ik wil graag nieuwe Levi’s maar denk dat de shop zelf toch alleen maar 20% gaat doen. Hoop op Zalando. Iemand anders tips voor Levi’s?

asos! en dan in ponden afrekenen en dus hopen op een goede code :crossed_fingers:

1 like

Ik ga sowieso wel 1 zwarte legging in xs niet houden, die mag je overnemen als ik besloten heb. Is poise of dreamy 2.0

1 like

Ik was net in de stad en heb meteen even voor jullie gekeken bij de filialen in de buurt, maar hier helaas ook geen Happy Soks adventskalender.

Ik kan mijn pakket (nog) niet volgen, iemand meer die daar last van heeft ivm de drukte ofzo?

Mijn moeder was langs geweest in een andere stad bij t kruidvat om daar te kijken voor de adventkalender, en in de winkel zeiden ze dus dat ie alleen maar online te krijgen is…

1 like