Black Friday & Cyber Monday

195 euro is wel echt een goede deal, alleen van de week waren er geruchten dat de ps5 volgend jaar komt (inclusief datum), dus misschien dat je dat nog in overweging wilt nemen

1 like

Ik wil dus vrijdag een nieuwe Xbox zien te scoren met korting, de PS4 mag dan weg. Als je interesse hebt, let me know :v:t2:

1 like

Ik las dat inderdaad ook al, maar ik ben erg bang voor de prijs van een PS5… Ik wacht het nog even af tot vrijdag en dan zie ik wel wat ik doe. Bedankt voor de tip iig!

Welke heb je gekocht? Ik zit op een robot stof zuiger te azen maar weet nog niet welke ik wil hebben

Ik wil toch graag EarPods (iPhone) iemand een goede aanbeveling of waar ze met korting zijn?

Ik wil een steelstofzuiger kopen, dus nu misschien met black Friday wel handig. Er is alleen zoveel te koop dat ik door de bomen het bos niet meer zie. Heeft iemand tips of een aanrader? Prijsklasse rond de 100euro (max 125 denk ik).

Ik heb speciaal gewacht met het aanschaffen van een oven op BF, maar die van inventum zijn gewoon nergens in de aanbieding? rude.

2 likes

Ik kreeg toevallig net deze toegestuurd van n vriendin. Van 29 nov tot en met 2 dec bij de Intertoys.

3 likes

Haha, ja ik ben ook nogal ongeduldig. Maar omdat de meeste aanbiedingen al wel bekend zijn heb ik er eerlijk gezegd een hard hoofd in! Maar zal nog even afwachten

Ik heb net met mijn vriend overlegd en ga voor een bundel met Star Wars Jedi Fallen Order. Denk niet dat we nu nog ergens een goedkopere zullen krijgen vrijdag. Maar goed we bestellen en mocht er vrijdag in actie zijn waarbij hij nog goedkoper is dan gaat deze gewoon terug.

1 like

Die wil ik los kopen ergens (Die game)! Even kijken waar ik dat het beste kan doen :face_with_monocle:

sprak kruidvat op twitter en die zeiden dus wel dat de sokken in winkels waren geleverd, welke t waren kon ze me niet vertellen

weet dus niet meer wie ik moet geloven, maar ze maken er wel een avontuur van…

1 like

dit werkt dmv loting! per filiaal zijn er 2 beschikbaar en als je een van die twee bent mag je hem kopen voor €129! dus de aanbieding is minder mooi dan hij doet geloven.

Hier zeiden ze dat ze er alleen liggen als iemand ze retourneert in de winkel. Dus vanaf morgen een mini kans misschien.

op pepper wordt al gespeculeerd dat de prijs niet klopt van de kalenders en dat ze misschien wel geannuleerd worden… ook heeft niemand ze nog in een winkel gezien en veelal gehoord gekregen dat het een online only actie is. Dus ben benieuwd…

1 like

Holy shit haha

Edit: Oh zie nu de aanvulling van @Taksi

De sokken los zijn in de winkel geleverd, de kalender alleen online.

ze zei letterlijk de adventkalenders, sorry, misschien een beetje onduidelijk

Weet iemand of Sezane ook mee doet met BF? Kan het nergens duidelijk vinden

Kan het natuurlijk altijd proberen met die loting, thanks!