Black Friday & Cyber Monday

Vorige jaar was de PS4 aanbieding (bijna zelfde als dit) binnen een half uur ofzo uitverkocht :tired_face:

edit: bij de intertoys dus

Haha dit hele topic maakt me zenuwachtig.

24 likes

Kruidvat Jodenbreestraat helaas ook geen kalenders :frowning:

Wederom een outlet pakken op deze week. Batavia of Roermond hebben nu goede deals op Levi

Eufy Robovac 11s. Bij Coolblue is ie nu 170!

1 like

Heb je deze robot stofzuiger zelf? Ziet er mooi uit en goede reviews zo te zien!

Nog niet, volgende week wordt ie bezorgd! Maar de reviews waren goed idd. Mijn zus heeft de 11 volgens mij (dus niet de 11s), en die is tevreden!

1 like

Weet iemand of er een site mee doet die veel gc producten verkoopt?

Dit kan echt per model verschillen!

Bij mij heb ik die van normaal leer en de vintage in mijn eigen maat, maar vegan leer en holo/velvet in een maat kleiner dan mijn eigen maat. Maar je kan beter meer bestellen + terug sturen of doorverkopen, of het allerliefst even passen. De vegan lopen trouwens ook nauwelijks uit, dus soms heb ik wel een pijnlijke teen als ik dikke sokken aan wil :’)

Ik heb dat paar ook. Heb zelf schoenmaat 40,5 en bij mij zat 41 beter!

1 like

bij een halve maat verschil zou ik altijd afronden naar boven eigenlijk

2 likes

Waar bestel jij?

Nog 1 vraag; welke maat draag jij van de vital seamless?

M maar een S had ook gepast. Maar ik schommel regelmatig in gewicht, dus ga meestal voor de iets ruimere maat.

1 like

Dit is pure poep. Als je die dag je naam en tel.nr. achterlaat doen ze eind vd dag een loting wie hem mag kopen… Max 2 per filiaal.

Monki doet ook niet mee dit jaar:

16 likes

Weet iemand of ze ergens hele goeie deals van Levi’s hebben? Ik heb een nieuwe broek nodig!

Apart dat ze als onderdeel van de H&M familie niet meedoen maar goed zij zijn ook het meest maatschappijkritisch of pretenderen dat iig te zijn (en Weekday ook in mindere mate).

7 likes

Oh ik had daar juist een leuke trui gezien dus ik vroeg het me wel af maar eigenlijk is dit alleen maar super goed natuurlijk dus ik ga m wel halen. Dat + een Levi’s broek + een snoerloze steelstofzuiger waren ook de enige dingen die op t oog had!