Ik hoop zoooo erg dat een bepaald oogschaduw palette van Jeffree Star korting heeft vrijdag, nu is ie namelijk best duur en wil m zo graag hebben haha
Ok ik ga gewoon Dr Martens met 25% korting kopen van de Sneakershop. Denk dat dit de meeste korting is die je kan krijgen toch?
Denk het ook! Ik denk ook dat best veel winkels dr martens uitsluiten van de korting (Sacha doet dat ook, had het nagevraagd afgelopen weekend in de winkel).
Kk zag geloof ik korting bij de ici
Ik heb m kunnen bestellen
Weet niet hoe het met Black Friday te maken heeft, maar wel echt super knap gedaan. Ik heb bonje gemaakt omdat mān korting maar 3 maanden liep (ipv de 6 die vanaf die maand erna volgde) en ik al 20 jaar klant ben bij KPN(mobiel), maar dat hielp helemaal niets. Heb je misschien tips hoe je dit deed? Want ik betaal echt minstens 60 euro.
Welke?
Het Jawbreaker oogschaduw palette!
Echt mijn lievelings. Ik zat zelf te kijken naar bloodsugar maar die is online uitverkocht.
Ja klopt, jawbreaker was op de site ook uitverkocht maar in de winkel hadden ze m nog bij me in de stad. Dus kan m daar ophalen!
Waar scoor jij je Maison Margiela parfums? En welke is je favo?
Voor de mensen die toevallig iets bij brandfield willen bestellen :
Bovenop de eventuele black friday korting krijg je nog 30 euro extra korting boven de 150 euro wel met SPECIAALVOORJOU30
Heb nu zelf een Michael kors smartwatch voor over de 300 euro voor nu nog geen 170 euro
Dit wil ik ook weten!
Ik heb altijd die gembershampoo en die is ā¬10 dus ik wil wel even hamsteren als er korting komtā¦
Haha wat toevallig, ik precies ook voor die shampoo!
Weet je toevallig ook hoe goed hij dierharen opzuigt?
Thanks! Ik heb aan mijn vriend een replica giftset gevraagd, die staat nu op parfumerie voor ongv ā¬50.
Dat is inderdaad toevallig! Hij werkt fantastisch en ik zou geen andere shampoo meer willen <3
Voor de liefhebbers: De sims is nu ook in de aanbieding!
Gaat coolblue nog iets doen toevallig?