Dank voor de tip!
Helaas niet het soort dieetvoer dat mijn katers krijgen, maar misschien verkopen ze wel het juiste voer voor andere dierenbezitters hier.
Zou wel moeten volgens de recensies.
Die hebben de hele week aanbiedingen
Ook die nieuwe? Universiteit?
Aah dat is jammer!
Was te proberen
Nee die helaas niet!
Ah jammer, dan ga ik ook maar niet kijken want anders koop ik weer dingen die ik niet nodig heb haha.
Heeft Zalando toevallig kortingen of is dat vanwege Black Friday? Ik wil een hele lading meuk bestellen (lees: sportkleding, yogamat, truien, sokken, pyjamabroek) en het meeste is in de aanbieding. Krijg overmorgen pas salaris, dus twijfel nu of ik even geld van spaar moet halen of gewoon netjes moet wachten tot donderdag.
Ik zoek een goede wasmiddel deal aangezien mijn voorraad bijna op is. Iemand nog tips? Ik weet niet zeker of die van bol.com al is geweest.
Albert Heijn heeft nu Robijn wasmiddel 4 voor €10: https://www.ah.nl/producten/huishouden-huisdier/wasmiddelen-wasverzachters/wasmiddel?gclid=EAIaIQobChMIyZT3rtmI5gIVSeN3Ch1aqwsEEAAYASAAEgLb0PD_BwE&gclsrc=aw.ds. Ook in de winkel, ben gisteren geweest!
Daar kom ik serieus net vandaan. Niet gezien . Ik ga morgen wel even kijken, want volgens mij heb ik nu ook robijn als wasmiddel
Volgens mij doet Zalando voornamelijk elke dag een speciale categorie. Gisteren schoenen nu premium meuk. En sowieso goochelen ze elke dag met prijzen. Had in het weekend een tas met 65% korting en nu is die weer de volledige prijs.
Net bij Ici Paris 2 Anastasia Beverly Hills paletten voor 39 euro besteld in een speciale uitvoering. Erg blij mee, normaal kost eentje al rond de 50. Deze set kost eigenlijk 59 euro, maar met de actie krijg je nog 30% korting
Heb je hier een link van? Kan hem niet vinden online
Weet iemand of Costes meedoet?
Wauw wat een super deal
Same! Ik heb een combimagnetron van Inventum op het oog maar vind nog nergens helaas een goed korting…
Ici Paris XL heeft hem niet meer op de site staan, Douglas wel (maar dan zonder extra 30% korting): https://www.douglas.nl/Make-up-Ogen-Oogschaduw-Anastasia-Beverly-Hills-Oogschaduw_product_399342.html
Ik kocht twee weken geleden een nieuwe televisie en nu-is ie 30 euro goedkoper en het is niet eens een BF deal dus morgen ga ik als de gier die ik ben even mailen om korting, of werkt dat niet zo?