Die ik link heeft 1tb opslag, dus een betere deal (imo) 
The body shop heeft nu 40% korting maar de gember shampoo doet niet mee, is uitgesloten van alle kortingen staat er bij…
Ik ben persoonlijk wel erg fan van Amazon en hun service. Is natuurlijk ook een groot concern dus dat zou redelijk veilig moeten zijn, haha 
Neee joh Amazon is echt top qua klantenservice! Alleen levering duurt ietsje langer…
Mijn HM bestelling wordt al 2 dagen door PostNL vertraagd met die stomme mail ‘sorryyyy’. Had het gisterochtend al kunnen hebben en nu ineens pas morgen 
Jazzclub is nu in de aanbieding voor €76,95 bij parfumdreams!
Is dit het waard? Aangezien ze volgend jaar al met de PS5 komen
Gaat waarschijnlijk 400-450 euro kosten. Dus ligt eraan of je dat zou willen besteden aan de PS5 haha 
Had dus gister helemaal enthousiast een Jeffree Star oogschaduw palette besteld bij Ici Paris, kreeg ik een mail binnen dat het is geannuleerd omdat hij er niet meer is… Baal hier echt zo erg van
Hopelijk kan ik m nog bij een andere site met korting bestellen. Zo zuur dit
Ik twijfel nog te veel over wat ik wil, dus als je hem kan overkopen van @Velvetbetty dan prima hoor!
Voor de liefhebbers: op sarenza.nl zijn goeie deals op Rebecca Minkoff tassen!
L’occitane heeft 20% korting met de code FRIDAY19
Ik heb net Kiehls met 20% korting bij de Bijenkorf besteld! Tip voor jou als je nog iets zocht.
Thanks voor de tip van de mango outlet, net voor 87 euro wat items besteld, normaal zouden de items bij elkaar 291 euro zijn 
Kiko heeft weer de 3+3 actie op alles, tijd om weer mascara’s in te slaan 
Ik heb van gymshark een legging dubbel gekregen. Ik dacht dat ik grijs had besteld maar nu twee keer de flex legging khaki/sand, iemand interesse? Maat s
Deze broek besteld
Totaal 73 euro bespaard! Hoop dat de broek goed zit, ik heb nog nooit een broek van de mango gehad. Wilde eigenlijk ook nog zwarte laarsjes met een lage hak, maar die waren net in mijn maat uitverkocht.
De Microdelivery peel van Philosophy heeft 45% korting bij ICI PARIS XL. Wil 'm heel graag een keer proberen, maar ik vind het nog steeds heel veel geld?
Misschien is the ordinary peeling meer iets voor je? AHA 30% + BHA 2% Peeling Solution Gezichtspeeling