Black Friday & Cyber Monday

Aah wat stom, ik zou altijd proberen!

2 likes

Ik wilde mijn moeder een armbandje geven voor Sinterklaas en had de bovenste op het oog van Rosefield. Kwam hem tegen bij Bol voor 35 euro, net voordat ik hem bestelde keek ik even op de website van Rosefield zelf en daar was hij met black friday korting nog maar 15!

12 likes

Welke actie is dat, voor 30% extra korting

Ik weet niet hoe laat je doorgaans slaapt hahah maar om 3 uur komen de nieuwe aanbiedingen erop bij Kruidvat en net was de beatles box (grootste maat) weer leverbaar voor een half uurtje! Ik kijk zelf nog steeds regelmatig voor die stomme adventkalender :joy:

2 likes

30% extra korting op de sale van Nike, met de code “ADDON30”:tada:
https://www.nike.com/nl/w/sale-3yaep

12 likes

Levert gymshark met co bleckmann?
Dan komt mijn pakket vandaag al

Ja klopt!

Bedankt voor de tip! Voor €31 een paar nieuwe sneakers. :tada:

2 likes

Oh daar is dat van haha. Ik kreeg ook 'n melding in mijn POSTNL app, ben benieuwd!

Chill! Nu 2 tech broeken voor geen €80 :ok_hand:t2:

1 like

Heel chil!

Is er iemand hier alleen interesse heeft in het onderste pallet? Want ik zou de bovenste wel willen en dan kunnen we de kosten delen. Ik kan ze dan bestellen en doorsturen bijvoorbeeld!

Edit: oh laat maar, is al uitverkocht. Jammerrrr

Vind het allemaal heel tof hoor black Friday
Lekker veel sale, maar ben ik de enige of zijn er meer.
Bijna alle deals vallen een beetje tegen.
Prijzen van 60 euro naar 55 euro, vind ik persoonlijk gewone sale en geen black Friday

15 likes

Weenie of je nog zoekt en weet niet of je het al wist, maar vandaag hebben ze 20% korting bij de Bijenkorf op Suitsuit. Heb net besteld :tada:

2 likes

@Groendrummertje Tot nu toe heb ik een beetje hetzelfde heb ook nog niks gezien waarvan ik dacht dit moet ik nu hebben.

Thanks. Nieuwe trainingschoenen voor 29 :pray:t5:

1 like

Ah wat rot voor je! Heel frustrerend… Het heeft met Black Friday te maken omdat de 9 maanden korting een Black Friday-deal voor nieuwe klanten is. Ik had gebeld en gezegd dat ik overweeg over te stappen omdat ik bij T-Mobile goedkoper uit zou zijn, maar dat ik eigenlijk liever bij KPN zou willen blijven en of ze me een bod zouden kunnen doen dat me zou overtuigen voorlopig bij KPN te blijven. Misschien hangt het ook van de medewerker af? Hij was verder niet echt sympathiek ofzo maar misschien dat het hielp dat ik deed alsof ik zou gaan overstappen (wat ik dus eigenlijk helemaal niet echt van plan was want overstappen lijkt me gedoe).

Haha, vrij vroeg omdat ik vroeg eruit moet. Ik probeer vandaag wel weer te refreshen en anders geef ik het na vandaag op :joy:

Mangooutlet heeft 70 % korting

9 likes

Hebben jullie nog tips voor mooie hand/schooltassen?

Zag dat Jolleins babynestjes in aanbieding zijn bij Bol, van €50 voor €38!

2 likes