Black Friday & Cyber Monday

Dit heb ik ook een keer gedaan . De medewerker Zei toen dat ik vrij was om van provider te wisselen. Ben toen overgestapt en twee dagen later weer door kpn gebeld met een aanbod naar aanleiding van dat gesprek .
Was toen al overgestapt :expressionless:

2 likes

Weten jullie of h&m en dan specifiek h&m home vorig jaar goede aanbiedingen hadden? Ik wil namelijk servies kopen, maar anders wacht ik nog tot vrijdag!

Iemand een idee of de chilly waterflessen nu ergens in de aanbieding zijn? Ik kan het niet vinden…

H&M heeft nu 50% korting op jacks en jassen

2 likes

Oh nee hĆØ wat een timing… Balen! Ik geloof dat ik echt veel geluk heb gehad zo te horen.

Voor iedereen die een PS4 zocht:

1 like

Die ik link heeft 1tb opslag, dus een betere deal (imo) :blush:

The body shop heeft nu 40% korting maar de gember shampoo doet niet mee, is uitgesloten van alle kortingen staat er bij…

3 likes

Ah jammer maar toch heel erg bedankt voor het melden!

@Twonights jammer hĆØ

1 like

Ik ben persoonlijk wel erg fan van Amazon en hun service. Is natuurlijk ook een groot concern dus dat zou redelijk veilig moeten zijn, haha :joy:

1 like

Neee joh Amazon is echt top qua klantenservice! Alleen levering duurt ietsje langer…

1 like

Mijn HM bestelling wordt al 2 dagen door PostNL vertraagd met die stomme mail ā€˜sorryyyy’. Had het gisterochtend al kunnen hebben en nu ineens pas morgen :expressionless:

Jazzclub is nu in de aanbieding voor €76,95 bij parfumdreams!

Is dit het waard? Aangezien ze volgend jaar al met de PS5 komen

Gaat waarschijnlijk 400-450 euro kosten. Dus ligt eraan of je dat zou willen besteden aan de PS5 haha :sweat_smile:

Had dus gister helemaal enthousiast een Jeffree Star oogschaduw palette besteld bij Ici Paris, kreeg ik een mail binnen dat het is geannuleerd omdat hij er niet meer is… Baal hier echt zo erg van :frowning: Hopelijk kan ik m nog bij een andere site met korting bestellen. Zo zuur dit

1 like

Ik twijfel nog te veel over wat ik wil, dus als je hem kan overkopen van @Velvetbetty dan prima hoor!

Voor de liefhebbers: op sarenza.nl zijn goeie deals op Rebecca Minkoff tassen!

L’occitane heeft 20% korting met de code FRIDAY19

Ik heb net Kiehls met 20% korting bij de Bijenkorf besteld! Tip voor jou als je nog iets zocht.

2 likes