Bij de mango outlet hebben ze een paar wijde pantalons die aan de lange kant zijn bij mijn 1.83m
Ik denk dat Lululemon vorig jaar niet mee deed.
Ik hoop stiekem dit jaar van wel, maar ik reken er niet op.
Ook maar meegedaan met de Gymshark trend. Heb alleen net gehoord dat ik voorlopig mn sportlesjes niet mag doen ivm blessure. Dus dan maar gewoon rondjes lopen in de sportschool en showen vanaf de crosstrainer
Hoe zijn die posters qua kwaliteit? Ik heb er ooit lijsten besteld en die vond ik van erg teleurstellende kwaliteit
Weet je het zeker? Zara heeft naar mijn weten altijd alleen korting op geselecteerde items.
Wordt altijd zo hebberig van zulke kortingsdagen, maar nog niets besteld/gekocht.
De posters zijn van goede kwaliteit! Heb er zelf ook een paar (en besteld)
Het enige wat ik echt nodig had weten te scoren met goede korting. Deze Nike Airmax met de code dat je nog 30% extra korting op de sale krijgt. Ze waren nu nog maar ā¬48
Verder nog maar even kijken of ik deze week nog wat leuks tegenkom
Heb je hier al vaker besteld? Ik ken de shop niet, dus heb er geen ervaringen mee. Of iemand anders? Als het veilig/goed is ga ik ook Docs bestellen
Vorig jaar met Black Friday heb ik daar Dr. Martens besteld, snel geleverd dus helemaal primaš
Voor de mensen die twijfelen om wat te bestellen bij mango outlet: betaal met paypal. Mocht je iets terug willen sturen, zijn de retourkosten voor paypal!
Sorry iemand anders is je al voor!
Nee kende hem nog niet, heb ze ook gekocht via een eerdere tip in dit topic. Zag er wel gewoon legit uit en ik kreeg een bevestigingsmail. Zal wel laten weten wanneer ik ze binnen heb!
Ik heb ze ook besteld, maar nog geen bevestigingsmail.
Bij mij kwam ie in mān ongewenst terecht (gewoon omdat ie dat mailadres nog niet kende), dus misschien bij jou ook
Ah ja! Gevonden
! Thanks!
Kiehlās doet ook mee met de sale bij Douglas, 25% korting!
Meh. De Nikeās die ik wil staan niet meer op de site van Nike? Vet stom
my god⦠dit topic is slecht voor mijn portemonnee⦠ik heb zojuist voor 90 euro besteld bij die Mango Outlet