Black Friday & Cyber Monday

Thanks voor de tip van de mango outlet, net voor 87 euro wat items besteld, normaal zouden de items bij elkaar 291 euro zijn :scream:

5 likes

Kiko heeft weer de 3+3 actie op alles, tijd om weer mascara’s in te slaan :innocent:

1 like

Ik heb van gymshark een legging dubbel gekregen. Ik dacht dat ik grijs had besteld maar nu twee keer de flex legging khaki/sand, iemand interesse? Maat s

Deze broek besteld

Totaal 73 euro bespaard! Hoop dat de broek goed zit, ik heb nog nooit een broek van de mango gehad. Wilde eigenlijk ook nog zwarte laarsjes met een lage hak, maar die waren net in mijn maat uitverkocht.

5 likes

De Microdelivery peel van Philosophy heeft 45% korting bij ICI PARIS XL. Wil 'm heel graag een keer proberen, maar ik vind het nog steeds heel veel geld?

Misschien is the ordinary peeling meer iets voor je? AHA 30% + BHA 2% Peeling Solution Gezichtspeeling

Weet iemand of ze vrijdag ook korting hebben bij The Sting?

1 like

Vandaag hebben ze korting in de sportcategorie.

1 like

Die heb ik onlangs ontvangen en wil ik gaan proberen zodra m’n huid wat rustiger is! Is de werking daarvan echt vergelijkbaar? Heb jij ze allebei gebruikt?

Oooh ik had echt braaf niets gekocht nog behalve de noise cancelling koptelefoon die ik echt wilde hebben…

En nu ben ik gezwicht voor de mango outlet. Er waren zoveel leuke dingen maar ik heb zelf al teveel kleren dus nu heb ik 1 vest voor mezelf en een broek, trui, twee overhemden voor m’n vriend z’n verjaardag hahaha oeps (shoppen voor iemand anders telt niet toch?)

2 likes

ik wilde ook bestellen bij mango outlet, maar zag dat retourneren voor eigen kosten is dus durf het niet aan dan (twijfel over de broek qua maat)

Heb jij je order nu al binnen? :exploding_head:

Ja echt snel :sweat_smile:
Ik dacht dat het volgende week pas zou komen maar wel netjes!

Dat is heel snel inderdaad! Ik houd steeds m’n mail in de gaten, maar nog niks… volgens mij is het best random bij wie ze snel zijn

Oe ik heb interesse als hij nog beschikbaar is!

Echt dom dat ik op die mango outlet ging kijken want nu heb ik toch wat gekocht :tired_face:

7 likes

Dankjewel voor je reactie! Dan ga ik eerst die van TO uitproberen voordat ik veel geld ga uitgeven aan de Microdelivery peel.

Ik heb alleen TO gebruikt, maar als ik naar de ingrediƫnten van philosophy kijk dan zie ik salicylzuur en lactaat als peeling zuren en die zitten ook in TO. Bij philosophy zit nog een scrubelement volgens mij en wat vitamines (als weet ik niet hoeverre die opgenomen worden in de huid). Voor minder dan een tientje denk ik dat het verschil te klein is om er zoveel meer voor te betalen. Ik vind die van TO helemaal geweldig!

1 like

Ik zoek nieuwe broeken en ik zie veel mensen bestellen bij mango, zijn dat fijne broeken? Of tips voor andere winkels met chille broeken die meedoen aan black friday?

Ik heb lange benen en dan is Mango niet echt geschikt, nog nooit een heel chille broek daar gepast. Maar als je meer een spaans figuur hebt past het denk ik beter!