Haha same trenchcoat en veel voor mijn vriend
Oeh die mango outlet is heel verleidelijk. Een paar dingen die ik wil, zijn niet meer in mijn maat. Zouden de maten nog bijgevuld worden?
H&M als je member bent start morgen (donderdag) vanaf 14:00, 20% korting op alles. Vrijdag voor iedereen.(in fysieke winkels, online wellicht ook)
Top shop heeft 25% korting op alles + gratis verzenden!
Dank je wel!
Ik vind 20% wel erg karig. Ik heb de regel: ik koop niets voor minder dan 40%.
Weet iemand of de 40% van bodyshop ook in de winkel geldt?
Victoria Secret heeft 1+1 gratis
Voor eigen rekening, dus afhankelijk van het gewicht lijkt me? (Is iig in Belgiƫ zo dacht ik.)
Wow het meeste is gewoon al uitverkocht
Ohhh wat ben ik toch gevoelig voor dit soort koopjes. Twee jurkjes gekocht in de mango outlet baal wel van mezelf eigenlijkā¦
Weet iemand of er een winkel is die goede korting geeft op leesboeken?
De Anastasia holiday set is nu voor 44,99 op de site van Douglas! Heb MR eigenlijk al, maar vond die glitter doos zo mooi en wilde soft glam al heel lang, dus heb toch maar besteld
Bedankt voor de tip! Wilde Soft Glam al een tijdje dus heb de set ook besteld
Ik heb bij Boozyshop besteld voor 50 euro, had niks nodig maar je krijgt daar altijd zoān mega gevulde mystery mag bij twv 70 euro en ik kon het niet aan
Jeej gymshark komt morgen al? Heb geen verzendbewijs gekregen maar er staat een pakketje van Co bleckmann in mijn postnl app.
Jaa bij mij ook! Had verwacht dat het zeker een week zou duren.
Ik twijfel zo erg of ik die set van Anastasia moet kopen met MR en SG. Ik gebruik amper oogschaduw, maar het zijn wel echt paletten waarin alle basic kleuren zitten + nog veel meer.
Ik overweeg om vrijdag vrij te nemen om te kunnen gaan winkelen voor broeken. Vind het lastig deze online te bestellen omdat ik korte stevige benen heb.
Ook baal ik dat de Magimix niet in de aanbieding is. Hoopte bij bol, maar helaas