Black Friday & Cyber Monday

Ik ben 1,60 dus dat komt goed uit haha, thanks voor je reactie!

Het is dat ik die peeling van TO al thuis had liggen, anders hadden jullie me nu al helemaal overtuigd haha. Thanks!

1 like

Tuurlijk! Ik pm je even

Starten aanbiedingen in fysieke winkels op vrijdag? Niet dat ik veel zin heb in die drukte, vind het prima achter mijn laptop zo. :sweat_smile:

Hahaha ik heb ook een bestelling geplaatst bij Mango Outlet :smirk: stelletje influencers

Oh nice! Heb je tips voor fijne mascara’s? Nog nooit gehad van Kiko.

Vorig jaar hadden ze alleen op Black Friday zelf 20% korting

1 like

Lego is van de man overigens :joy::crazy_face:. Scheelde nu 75 euro

6 likes

De standout volume buildable mascara en de luxurious lashes mascara vind ik allebei fijn.

1 like

Net ook een bestelling gedaan bij outlet mango, iemand enig idee hoelang de verzending zal duren?

Jaa zo typisch :pensive:

Haha ik moet dit topic eigenlijk gewoon negeren maar goed. Kleine bestelling bij de mango-outlet gedaan, gewoon wat basics.
Verder is mijn gymshark net binnengekomen en zet de foto ff in een spoiler zodat het niet zo in your face is maar ben erg blij met mijn aankopen :blush:

Samenvatting

16 likes

Oh ik word echt te hebberig van dit topic haha. Weet iemand nog een goede deal voor een elektrische tandenborstel?

Laat maar, sorry! :see_no_evil: Dacht dat het om een ander kleurtje ging

Ik had dit liever niet willen weten maar Victoria’s Secret heeft ook black friday sale (1+1 op veel dingen).

Weet iemand of Lululemon nog iets gaat doen? :smirk:

Mijn happy socks advent kalenders worden trouwens morgen bezorgd volgens de postNL app (en ik was ook vet laat met bestellen en net geluk gehad dat ze beschikbaar waren)!

7 likes

Aah geniet van je kalenders! Echt een hele goede deal geweest! en als je nog geld nodig hebt weet je dat je ze voor grof geld kan verkopen op marktplaats hahaha
Heb er net bijna een gekocht voor €35 en dacht toen echt ‘Taksi doe normaal, het zijn verdomme sokken’ dus vriendelijk bedankt en ga maar hopen dat iemand ze morgen teruggebracht heeft naar de winkel en ik er daar alsnog een kan kopen :joy: las net op pepper dat ze nl niet meer online komen :cry:

Oh god thanks!! 2 trainingspakken + een paar schoenen voor mn nichtje, 90 euro bespaard haha

3 likes

Net even mijn drie dagelijkse producten besteld bij The body shop. Eindelijk ergens eens een goede korting met die 40% :ok_hand:t2:

Nu nog hopen op een Zaracode vrijdag, want ik wil een broek (maar volgensmij doen zij bijna nooit mee met dit soort dingen, toch?)

Ik had eergisteren ook Ticket to ride besteld bij Bol en ik zie nu dat hij gewoon maar 36€ kost dus die 29,99 is helemaal niet echt een deal. :grimacing:

:scream::scream: dat wist ik niet! Dat zou wel heel chill zijn. Ik ga de app goed in de gaten houden.

Ik heb ook 40-42 en draag ook bij nike bijna altijd een L!

1 like