Tot nu toe enkel een grote TO bestelling geplaatst, maar dat was niet echt een BF sale. Nu aas ik nog op een backup van mijn Coco Mademoiselle (ik denk dat Douglas de beste korting heeft hiervoor, tenzij iemand nog een beter koopje weet?) en misschien Docs/Nike’s, maar voorlopig nog niks gespot dat ik écht wil. Vrijdag ook maar eens in de fysieke winkels gaan shoppen!
Nou jongens het is gelukt, ik heb een happy socks kalender kunnen bestellen
Hij is nu weer uitverkocht maar kans dat die morgen 3 uur weer beschikbaar is! Pfff kan nu weer verder met m’n leven hahah ik geef de tentamenweken de schuld van deze happy socks obsessie 
Wat een geluk ! Ik keek ook om 3 uur maar toen was hij er niet ahha
Haha same, was toevallig wakker. Ik geef het op 
Ik was ook wakker. Iets met een baby die zijn bed had onder gespuugd. Dus ik dacht om kwart voor 3 dan blijf ik even wakker ahah !
Weet iemand of Laura Mercier bij de Bijenkorf nog korting gaat krijgen?
Gymshark komt vandaag! Zo chill, had verwacht dat het nog wel een aantal dagen zou duren
Ik was toevallig van de week bij de counter en dat meisje zei van niet 
Hij is weer verkrijgbaar bij ICIParis voor 39 euro. 

Asos is begonnen met 25% op alles 
Laura Mercier kan je sowieso een stukje goedkoper krijgen via Lookfantstic en meestal hebben ze ook nog kortingscodes. Ik heb gister de code DEBBIE gebruikt voor 25% korting.
Ik twijfelde zo erg over die Anastasia set, maar wil Modern Renaissance al zo lang en weet zeker dat ik hem nooit ga kopen als ik het nu niet doe. De deal is veel te goed haha. Douglas was al uitverkocht en Ici ook online, maar zag dat mijn winkel in de buurt hem nog wel had! Straks ophalen dus 
Ben nu wel weer echt klaar met Black Friday, wil geen geld meer uitgeven.
De krabpaal die ik wil is vandaag 10 € duurder geworden, ik mag wedden dat hij morgen afgeprijsd is naar zijn normale prijs 
Weet iemand misschien waar je in Nederland een tas als de onderstaande kan scoren? Deze is van Dagne Dover, helaas niet hier te krijgen of vanuit het buitenland te bestellen want uitverkocht.
Het is een tote die eruit ziet als een gewone tas, redelijk chique met veel vakjes voor je laptop agenda etc. Ik hoop dat ik er deze week nog een kan scoren tijdens Black Friday. Ik kom helaas niet op de juiste zoekterm of het is gewoon niet verkrijgbaar in Nederland. Hier zie ik alleen van die saaie oude mannen laptoptassen en die wil ik natuurlijk niet, haha!
Ik wacht met smart op een korting bij The Little Green Bag. Hoop dat het morgen het wachten waard is geweest.
Zij zijn echt zo flauw altijd. Zal wel 20% zijn ofzo op drie items.
O, dat stelt inderdaad niet echt veel voor. Dan houd ik ook maar de site van het merk zelf in de gaten in de hoop dat dit een betere deal oplevert.
Het enige wat ik tot nu heb kunnen vinden is onderstaande. Volgens mij zijn Nederlandse boekenprijzen redelijk vast, maar weet niet wat voor soort boeken jij leest. Zou in elk geval morgen dus even bij Bruna kijken.