Kwam dit lijstje tegen met winkels die nepaanbiedingen hebben: https://www.hartvannederland.nl/nieuws/2019/misleiden-winkels-black-friday/
Altijd goed om te weten.
Kwam dit lijstje tegen met winkels die nepaanbiedingen hebben: https://www.hartvannederland.nl/nieuws/2019/misleiden-winkels-black-friday/
Altijd goed om te weten.
Hè?! Nee toch? Volgens mij deden ze (weinig) korting op geselecteerde items
Ik kan me zoiets moois helaas niet herinneren
Voor de mensen die vorig jaar bij zara hebben besteld op black friday, had je toen alles al in je mandje gestopt voor de sale, of was je mandje leeggegooid en moest je opnieuw alles zoeken?
Zag de Oral B tandenborstels bij Kruidvat!
Volgens mij ook geselecteerde items hoor. Zo’n actie doet Zara nooit
Voor mensen die nog leuke posters zoeken, een youtuber die ik volg heeft een kortingscode waarmee je 40% korting krijgt bij Desenio! De code is: BC40
Weten jullie of & other stories normaal iets doet?
Bij de mango outlet hebben ze een paar wijde pantalons die aan de lange kant zijn bij mijn 1.83m
Ik denk dat Lululemon vorig jaar niet mee deed.
Ik hoop stiekem dit jaar van wel, maar ik reken er niet op.
Oh goed om te weten! Durf het alleen niet aan om ze te bestellen bij de outlet vanwege het betaald retourneren, maar wel goed om eens in de winkel te passen!
Ook maar meegedaan met de Gymshark trend. Heb alleen net gehoord dat ik voorlopig mn sportlesjes niet mag doen ivm blessure. Dus dan maar gewoon rondjes lopen in de sportschool en showen vanaf de crosstrainer
Hoe zijn die posters qua kwaliteit? Ik heb er ooit lijsten besteld en die vond ik van erg teleurstellende kwaliteit
Weet je het zeker? Zara heeft naar mijn weten altijd alleen korting op geselecteerde items.
Wordt altijd zo hebberig van zulke kortingsdagen, maar nog niets besteld/gekocht.
De posters zijn van goede kwaliteit! Heb er zelf ook een paar (en besteld)
Het enige wat ik echt nodig had weten te scoren met goede korting. Deze Nike Airmax met de code dat je nog 30% extra korting op de sale krijgt. Ze waren nu nog maar €48
Verder nog maar even kijken of ik deze week nog wat leuks tegenkom
Heb je hier al vaker besteld? Ik ken de shop niet, dus heb er geen ervaringen mee. Of iemand anders? Als het veilig/goed is ga ik ook Docs bestellen
Vorig jaar met Black Friday heb ik daar Dr. Martens besteld, snel geleverd dus helemaal prima😊