Voor de mensen die twijfelen om wat te bestellen bij mango outlet: betaal met paypal. Mocht je iets terug willen sturen, zijn de retourkosten voor paypal!
Sorry iemand anders is je al voor!
Nee kende hem nog niet, heb ze ook gekocht via een eerdere tip in dit topic. Zag er wel gewoon legit uit en ik kreeg een bevestigingsmail. Zal wel laten weten wanneer ik ze binnen heb!
Ik heb ze ook besteld, maar nog geen bevestigingsmail.
Bij mij kwam ie in mān ongewenst terecht (gewoon omdat ie dat mailadres nog niet kende), dus misschien bij jou ook
Ah ja! Gevonden
! Thanks!
Kiehlās doet ook mee met de sale bij Douglas, 25% korting!
Meh. De Nikeās die ik wil staan niet meer op de site van Nike? Vet stom
my god⦠dit topic is slecht voor mijn portemonnee⦠ik heb zojuist voor 90 euro besteld bij die Mango Outlet
Oooh yes wat goed dat je hieraan herinnerd. Heb met paypal betaald (vanwege de veiligheid) maar was die retourregeling vergeten
Haha same trenchcoat en veel voor mijn vriend
Oeh die mango outlet is heel verleidelijk. Een paar dingen die ik wil, zijn niet meer in mijn maat. Zouden de maten nog bijgevuld worden?
H&M als je member bent start morgen (donderdag) vanaf 14:00, 20% korting op alles. Vrijdag voor iedereen.(in fysieke winkels, online wellicht ook)
Top shop heeft 25% korting op alles + gratis verzenden!
Dank je wel!
Ik vind 20% wel erg karig. Ik heb de regel: ik koop niets voor minder dan 40%.
Weet iemand of de 40% van bodyshop ook in de winkel geldt?
Victoria Secret heeft 1+1 gratis
Voor eigen rekening, dus afhankelijk van het gewicht lijkt me? (Is iig in Belgiƫ zo dacht ik.)