Weet iemand of Douglas morgen meer korting geeft dan dat er nu al is (25%)?
Bedoel je Nederlandse boeken?
voordeelboekenonline.nl heeft vandaag 50% extra korting boven op de gewone prijzen. De boeken zijn ramsj of licht beschadigd, maar vaak valt dat wel mee!
boekenkraam.nl heeft ook wat acties, zelfde verhaal.
Danku voor het overuigen. Heb mijn vrije dag aangevraagd. Nu ook nog op tijd opstaan zodat in de drukte kan vermijden.
Ik heb die Anastasia set bij Douglas besteld en later ook bij Ici (want 5 euro goedkoper). Mocht iemand die set van Douglas nog willen dan hoor ik het graag. Anders stuur ik het gewoon weer terug.
Precies dit heb ik ook gedaan hahaha! Maar ik retour ‘m denk ik, want opsturen bovenop prijs Douglas is al weer minder voordelig
Is er misschien iemand die samen met mij de holiday set van Anastasia wil kopen voor MR? Ik zelf heb eigenlijk alleen maar SG nodig en mijn zusje heeft MR al, maar is nu aan het werk in de stad en wil de set wel meenemen voor me.
Als je uit de omgeving Tilburg of Den Bosch komt en je MR wilt, let me know 
Broeken kopen vind ik een hel. En helemaal nu ik net bevallen ben. Dus ik dacht ik bestel veel verschillende modellen en verschillende maten. Maar hoe aso is het om voor 800 euro te bestellen het grootste deel weer terug te sturen?
Is dit ook in de winkel? Ben wel member maar krijg de nieuwsbrief niet en heb geen zin om morgen weer te bestellen/naar de winkel te gaan als ik het nu ook al kan halen 
Ineens mail van Kruidvat dat door een fout mijn eerder bestelde Beatles gift box van Happy Socks niet ingepakt kon worden en ze binnen 8 dagen mijn geld terugstorten 

. Wat een eikels zeg
Heb dat laatst met jassen gedaan, voelde me wel een beetje schuldig toen ik echt alles terug stuurde, maja…
Morgen heb ik vrij gepakt en ga ik een poging doen tot het kopen van broeken. Vind dat ook echt de hel.
Als je de app hebt kun je de coupon naar voren halen en als ze die in de winkel scannen heb je ook 30%
Iemand die weet welke vliegmaatschappijen goede deals (zullen) hebben?
Ik kan de code invullen en dan geeft ie de korting. Weet niet of je de parfum bedoelt of iets anders en wat de prijs normaal is maar ik krijg dit
Oh dan weet ik het ook niet, ik denk dat de korting er dan al af is. Als de prijs eerst 136 was en nu 95 is dat al 30% volgensmij. Wel stom dat ze dan een code geven als je die niet meer zelf hoeft in te vullen…
Net even eyeliner & parfum besteld bij douglas! Had ook nog wat saldo op een giftcard staan, dus had nog 5 euro extra korting erboven op, suuuuper chill
Oké nu twijfel ik tussen de vault van anastacia of het palette van queen tarzi. Welke raden jullie aan?
Oh nee 
Geen probleem 
Wat stom !!! Helemaal omdat hij er vannacht dus gewoon weer op stond.
Weet iemand hoe het zit met de korting voor de H&M? Is er een kortingscode? Want in de app zie ik niks