Black Friday & Cyber Monday

Beetje laat, maar T-Mo.bile heeft een actie waarbij je een gratis koptelefoon of speaker kan claimen als je één van de deelnemende toestellen bestelt.

1 like

vanaf 14.00 uur heb ik ergens voorbij zien komen.

Oh ja! Dat is waar, thanks

2 likes

Iemand die weet of about you meedoet?

Dr Martens heeft een hele beperkte sale op hun eigen site, slechts een paar modellen.

Footway is volgens mij nu goedkoper dan Sneakershop als je Dr Martens zoekt.

Ik was al aan het wachten op een korting op Dr Martens, maar ken beide webshops helemaal niet eigenlijk. Heb je er zelf ervaring mee?

Footway al eens eerder gekocht, ging toen heel soepel (ik was ook bang dat ik opgelicht zou worden, maar nam de gok eerst maar met kinderschoenen haha)

Ja ik moet zeggen dat ik heel erg twijfels heb over hoe betrouwbaar het is haha. Maar de kortingen zijn zo goed dat ik wel heel graag wil bestellen. Lastige keuze dit

1 like

Als iemand nog een goede deal ziet voor een philips wake up light (ik aas op de 3532/3531) let me know. Voor minder dan -50% doe ik het niet trouwens.

1 like

Nu ook nog 10% extra korting als je Plus Member bent.
Alleen is alles van mn lijstje uitverkocht in mn maat :sweat:

Yes! Heb besteld :slight_smile:

1 like

Ah jammer dat alles is uitverkocht in jouw maat

@soleado oh wow dan zullen het er echt maar een paar zijn geweest! Ga er zelf eigenlijk wel vanuit dat ze hem alsnog annuleren en dat het een fout is geweest.

1 like

Ik betaal dan altijd zelf via Paypal zodat je beschermd bent mocht er niks/iets slechts geleverd worden :slight_smile:

1 like

Ik wil (ga) morgen naar een outlet. Hoeveel zin ik ook heb, hoe zenuwachtiger ik word van de gedachte dat het gekkenhuis wordt.

Voor alle sneakerheads: dit weekend is Snea.ker.ness weer in Rotterdam en daar had Woei vorig jaar een sample sale. Toen vond ik 3 paar voor €180,-. Hopelijk zijn ze er dit jaar weer!

Verder wil ik misschien een nieuwe winterjas, maar ik heb vooral een error in mijn hoofd. Ik heb niks nodig, maar wil inslaan haha.

5 likes

Woei is er dit jaar weer!

1 like

M’n gymshark bestelling is ook binnen! Ik verwachtte een plastic zak, maar er stond ineens een grote doos binnen (7 kilo ook!)
Ik heb per ongeluk een paar verkeerde maten besteld, dus mocht er iemand toevallig willen ruilen:

Ruilen

Ik heb de flex strappy bra blue grey en de poise wrap around in pink en light green allemaal in xs, ik zoek deze in s.

Nu wachten op de volgende twee bestellingen :crazy_face:

20% korting op alles van other stories met de code NOIR20

17 likes

Dit topic moet ik echt op negeer gaan zetten.
Niet goed dit allemaal :rofl:

7 likes