Black Friday & Cyber Monday

Wow het meeste is gewoon al uitverkocht :stuck_out_tongue:

Ohhh wat ben ik toch gevoelig voor dit soort koopjes. Twee jurkjes gekocht in de mango outlet :see_no_evil: baal wel van mezelf eigenlijk…

2 likes

Weet iemand of er een winkel is die goede korting geeft op leesboeken?

De Anastasia holiday set is nu voor 44,99 op de site van Douglas! Heb MR eigenlijk al, maar vond die glitter doos zo mooi en wilde soft glam al heel lang, dus heb toch maar besteld

4 likes

Bedankt voor de tip! Wilde Soft Glam al een tijdje dus heb de set ook besteld :grin:

2 likes

Ik heb bij Boozyshop besteld voor 50 euro, had niks nodig maar je krijgt daar altijd zo’n mega gevulde mystery mag bij twv 70 euro en ik kon het niet aan :see_no_evil:

3 likes

Jeej gymshark komt morgen al? Heb geen verzendbewijs gekregen maar er staat een pakketje van Co bleckmann in mijn postnl app.

Jaa bij mij ook! Had verwacht dat het zeker een week zou duren.

Ik twijfel zo erg of ik die set van Anastasia moet kopen met MR en SG. Ik gebruik amper oogschaduw, maar het zijn wel echt paletten waarin alle basic kleuren zitten + nog veel meer.

Ik overweeg om vrijdag vrij te nemen om te kunnen gaan winkelen voor broeken. Vind het lastig deze online te bestellen omdat ik korte stevige benen heb.

Ook baal ik dat de Magimix niet in de aanbieding is. Hoopte bij bol, maar helaas :frowning:

1 like

Tot nu toe enkel een grote TO bestelling geplaatst, maar dat was niet echt een BF sale. Nu aas ik nog op een backup van mijn Coco Mademoiselle (ik denk dat Douglas de beste korting heeft hiervoor, tenzij iemand nog een beter koopje weet?) en misschien Docs/Nike’s, maar voorlopig nog niks gespot dat ik Ć©cht wil. Vrijdag ook maar eens in de fysieke winkels gaan shoppen!

Nou jongens het is gelukt, ik heb een happy socks kalender kunnen bestellen :joy: Hij is nu weer uitverkocht maar kans dat die morgen 3 uur weer beschikbaar is! Pfff kan nu weer verder met m’n leven hahah ik geef de tentamenweken de schuld van deze happy socks obsessie :crazy_face:

13 likes

Wat een geluk ! Ik keek ook om 3 uur maar toen was hij er niet ahha

Haha same, was toevallig wakker. Ik geef het op :wink:

Ik was ook wakker. Iets met een baby die zijn bed had onder gespuugd. Dus ik dacht om kwart voor 3 dan blijf ik even wakker ahah !

1 like

Weet iemand of Laura Mercier bij de Bijenkorf nog korting gaat krijgen?

Gymshark komt vandaag! Zo chill, had verwacht dat het nog wel een aantal dagen zou duren

Ik was toevallig van de week bij de counter en dat meisje zei van niet :frowning:

Hij is weer verkrijgbaar bij ICIParis voor 39 euro. :smiley:

2 likes

:sob: