Black Friday & Cyber Monday

Lief, thanks! Maar die heb ik ook besteld, komt nog binnen als het goed is.

Gvd waarom open ik dit topic elke keer :sob:
Mag niet alles houden wat ik door jullie bestel hoor haha (leg graag de schuld buiten mezelf oké)

2 likes

Ter voorbereiding van m’n vakantie. €142 i.p.v. €178💪🏾 (Via zonnebrillen.com)

4 likes

De korting is alleen niet helemaal juist berekend volgens mij, dus ik neem morgen even contact op met de klantenservice. Twee van de vier zijn alvast vooruitbestelde cadeautjes voor anderen. Jullie mogen raden van welke ikzelf enthousiast werd. :relieved:

Edit: kortingscode BC40

ik heb er twee besteld, eentje van nylon en eentje van polyester. Geen idee of die glad of zacht is eigenlijk. De gladde legging die ik zelf heb is ook van nylon (van athleta)

zara is vanaf 8 uur!

2 likes

Nog niks :hot_face: #paniek

De dreamy 2.0 zijn van polyester, en de roze is er nog in 3 maten. De dreamy mesh en de dreamy ook, en ook allemaal veel beschikbaar. Ziet er alsnog vrij zacht uit, niet heel glad… Ik krijg mijn dreamy 2.0 ook pas morgen binnen, dus kan niet checken helaas

Ik hoop echt dat de switch morgen of maandag in de aanbieding komt. Of wat games. Vrees het niet maar het zou zuur zijn als ik het nu bestel en dan wel korting zou krijgen :sweat_smile:

Bij mij vallen die leggings wel true to size. Ik heb xs en maat 34 in broeken, al mijn leggings (gymshark, myprotein, athleta en h&m) heb ik in xs

Ah ja dat kan goed inderdaad. Bedankt voor de tip en het meedenken!

Top! Ga gelijk kijken. Bedoelde inderdaad Nederlandse boeken. Maar tips voor Engelse boeken zijn eventueel ook welkom

1 like

Nee, het zijn 4 posters :blush:

Klopt, sommige posters zijn samenwerkingen en dan betaal je meer. 40 euro vind ikzelf ook erg veel geld dus met de 40% korting vind ik het een fijnere prijs. Link: https://desenio.nl/nl/shc-jump-poster

Die bovenste en onderste zijn dus trouwens voor mezelf. :hugs:

Ja die doen nu al mee, zag ik

Retourneren is heel simpel en gratis, beetje zoals zalando maar dan met dhl. Duurt wel langer geloof ik, maar ik heb nog maar 1x iets teruggestuurd

1 like

Hi mensen, wellicht al gevraagd maar zijn er leuke woon webshops die sales hebben?

1 like

Iemand toevallig nog ergens regenbroek met korting gezien?

ik heb er nog een proefje van. wil je die ook? ik vind het niet echt wat namelijk. kan kosteloos opsturen maandag

@zebra krijg net een bericht dat ze morgen geleverd worden, heb ze vanmiddag besteld :blush:

1 like