Black Friday & Cyber Monday

Asos is begonnen met 25% op alles :star_struck:

1 like

Laura Mercier kan je sowieso een stukje goedkoper krijgen via Lookfantstic en meestal hebben ze ook nog kortingscodes. Ik heb gister de code DEBBIE gebruikt voor 25% korting.

1 like

Ik twijfelde zo erg over die Anastasia set, maar wil Modern Renaissance al zo lang en weet zeker dat ik hem nooit ga kopen als ik het nu niet doe. De deal is veel te goed haha. Douglas was al uitverkocht en Ici ook online, maar zag dat mijn winkel in de buurt hem nog wel had! Straks ophalen dus :grin:

Ben nu wel weer echt klaar met Black Friday, wil geen geld meer uitgeven.

2 likes

De krabpaal die ik wil is vandaag 10 € duurder geworden, ik mag wedden dat hij morgen afgeprijsd is naar zijn normale prijs :roll_eyes:

1 like

Weet iemand misschien waar je in Nederland een tas als de onderstaande kan scoren? Deze is van Dagne Dover, helaas niet hier te krijgen of vanuit het buitenland te bestellen want uitverkocht.

Het is een tote die eruit ziet als een gewone tas, redelijk chique met veel vakjes voor je laptop agenda etc. Ik hoop dat ik er deze week nog een kan scoren tijdens Black Friday. Ik kom helaas niet op de juiste zoekterm of het is gewoon niet verkrijgbaar in Nederland. Hier zie ik alleen van die saaie oude mannen laptoptassen en die wil ik natuurlijk niet, haha!

2 likes

Ik wacht met smart op een korting bij The Little Green Bag. Hoop dat het morgen het wachten waard is geweest.

1 like

Zij zijn echt zo flauw altijd. Zal wel 20% zijn ofzo op drie items.

1 like

O, dat stelt inderdaad niet echt veel voor. Dan houd ik ook maar de site van het merk zelf in de gaten in de hoop dat dit een betere deal oplevert.

Het enige wat ik tot nu heb kunnen vinden is onderstaande. Volgens mij zijn Nederlandse boekenprijzen redelijk vast, maar weet niet wat voor soort boeken jij leest. Zou in elk geval morgen dus even bij Bruna kijken.

2 likes

Met code NLD-BFRLYCSS19

Edit: blijkbaar is de korting al verwerkt in de prijs die op de website /app staat dus je hoeft geen code in te vullen

6 likes

Weet iemand of Douglas morgen meer korting geeft dan dat er nu al is (25%)?

1 like

Nou de BF kortingen bij Samsung zijn matig. Met de ING punten krijg je nog een betere prijs haha, ook al voor black friday. Ik ga denk ik gewoon afwachten tot na november, kijken of ze de tablet nog weer gaan verlagen (want een maand geleden stond ie via ING op 369 euro, nu is de 'BF prijs" 439 euro, ja hoor)

Bedoel je Nederlandse boeken?

voordeelboekenonline.nl heeft vandaag 50% extra korting boven op de gewone prijzen. De boeken zijn ramsj of licht beschadigd, maar vaak valt dat wel mee!

boekenkraam.nl heeft ook wat acties, zelfde verhaal.

3 likes

Danku voor het overuigen. Heb mijn vrije dag aangevraagd. Nu ook nog op tijd opstaan zodat in de drukte kan vermijden.

Ik heb die Anastasia set bij Douglas besteld en later ook bij Ici (want 5 euro goedkoper). Mocht iemand die set van Douglas nog willen dan hoor ik het graag. Anders stuur ik het gewoon weer terug.

Precies dit heb ik ook gedaan hahaha! Maar ik retour ‘m denk ik, want opsturen bovenop prijs Douglas is al weer minder voordelig

1 like

Is er misschien iemand die samen met mij de holiday set van Anastasia wil kopen voor MR? Ik zelf heb eigenlijk alleen maar SG nodig en mijn zusje heeft MR al, maar is nu aan het werk in de stad en wil de set wel meenemen voor me.

Als je uit de omgeving Tilburg of Den Bosch komt en je MR wilt, let me know :slight_smile:

Broeken kopen vind ik een hel. En helemaal nu ik net bevallen ben. Dus ik dacht ik bestel veel verschillende modellen en verschillende maten. Maar hoe aso is het om voor 800 euro te bestellen het grootste deel weer terug te sturen?

Is dit ook in de winkel? Ben wel member maar krijg de nieuwsbrief niet en heb geen zin om morgen weer te bestellen/naar de winkel te gaan als ik het nu ook al kan halen :joy:

Ineens mail van Kruidvat dat door een fout mijn eerder bestelde Beatles gift box van Happy Socks niet ingepakt kon worden en ze binnen 8 dagen mijn geld terugstorten :roll_eyes::roll_eyes::roll_eyes:. Wat een eikels zeg