Black Friday & Cyber Monday

Na een paar daagjes nadenken heb ik DE noise cancelling koptelefoon gekocht.

4 likes

Oh dat is heel snel! Denk dat ik ook maar ga bestellen

Ik ga gewoon helemaal niks kopen :metal:t2::metal:t2::metal:t2::metal:t2:

5 likes

Ticketmaster heeft op enkele events 50% korting, oa. ook songfestival feest

Ik heb weleens met iDEAL betaald en toen een groot deel van mn bestelling retour gestuurd. Alles werd nadat mn retour verwerkt was binnen een dag of 2 teruggestort. Hoefde ik niks voor te doen en ging soepel.

1 like

Zara doet het al !

1 like

Deze schoenen maar dan voor €154 op de nubikk website zelf. Zit hier al weken op te wachten, dat ze in de korting komen. Nu hopen dat ze goed zitten

4 likes

Zara sale :clap:t2::clap:t2:

18 likes

Alle drie de broeken die ik op het oog heb bij de Zara hebben geen korting :sweat_smile: typisch weer

Hahha ik dacht: oh wat een goedkoop kort broekje

7 likes

Ik zat al te wachten totdat er korting kwam op deze trui. En nu was ie met 35% korting :grin:

3 likes

Heb ik een cape nodig (die in de Zara in de Black Friday sale is)?
(Gewoon een simpele zwarte met houtje-touwtje sluiting)

• Ja, en 50% korting is een goede reden om een kledingstuk te kopen dat je minder vaak draagt dan een jas.
  • Nope, Not All Heroes Wear Capes
  • Hoe oud ben jij nou???
  • Koop nou gewoon een rode tabbert dan kan je Sinterklaas spelen.

0 stemmers

Dit heb ik ook eens gehad, bij mii werd het teruggestort. Maar dit duurde wel een aantal dagen…

1 like

ik vind helemaal niets leuk bij zara. scheelt weer kosten

2 likes

Volgens mij las ik ergens dat Zara morgen 50% korting geeft, hoe groot is die kans? Is er insider information ?

Pfffff mocht eigenlijk niet van mezelf, maar ook een kleine bestelling geplaatst bij de Zara!

Mwah ik vind Zara tegenvallen. Bershka heeft vanaf vandaag 20:00 ook 50% korting en Pull & bear 20%.

2 likes

Via de app kun je nu al 50% krijgen.

1 like

Net mailtje gehad van Zara. - 50% korting op geselecteerde artikelen. Nu toegang via app, website om 21:00 en morgen in de winkels.

1 like

Pfff en bedankt. Mijn vierde bestelling van vandaag. Het is een schande!

1 like