Heb dat laatst met jassen gedaan, voelde me wel een beetje schuldig toen ik echt alles terug stuurde, maja…
Morgen heb ik vrij gepakt en ga ik een poging doen tot het kopen van broeken. Vind dat ook echt de hel.
Heb dat laatst met jassen gedaan, voelde me wel een beetje schuldig toen ik echt alles terug stuurde, maja…
Morgen heb ik vrij gepakt en ga ik een poging doen tot het kopen van broeken. Vind dat ook echt de hel.
Als je de app hebt kun je de coupon naar voren halen en als ze die in de winkel scannen heb je ook 30%
Iemand die weet welke vliegmaatschappijen goede deals (zullen) hebben?
Ik kan de code invullen en dan geeft ie de korting. Weet niet of je de parfum bedoelt of iets anders en wat de prijs normaal is maar ik krijg dit
Oh dan weet ik het ook niet, ik denk dat de korting er dan al af is. Als de prijs eerst 136 was en nu 95 is dat al 30% volgensmij. Wel stom dat ze dan een code geven als je die niet meer zelf hoeft in te vullen…
Net even eyeliner & parfum besteld bij douglas! Had ook nog wat saldo op een giftcard staan, dus had nog 5 euro extra korting erboven op, suuuuper chill
Oké nu twijfel ik tussen de vault van anastacia of het palette van queen tarzi. Welke raden jullie aan?
Oh nee
Geen probleem
Wat stom !!! Helemaal omdat hij er vannacht dus gewoon weer op stond.
Weet iemand hoe het zit met de korting voor de H&M? Is er een kortingscode? Want in de app zie ik niks
Beetje laat, maar T-Mo.bile heeft een actie waarbij je een gratis koptelefoon of speaker kan claimen als je één van de deelnemende toestellen bestelt.
vanaf 14.00 uur heb ik ergens voorbij zien komen.
Oh ja! Dat is waar, thanks
Iemand die weet of about you meedoet?
Dr Martens heeft een hele beperkte sale op hun eigen site, slechts een paar modellen.
Footway is volgens mij nu goedkoper dan Sneakershop als je Dr Martens zoekt.
Ik was al aan het wachten op een korting op Dr Martens, maar ken beide webshops helemaal niet eigenlijk. Heb je er zelf ervaring mee?
Footway al eens eerder gekocht, ging toen heel soepel (ik was ook bang dat ik opgelicht zou worden, maar nam de gok eerst maar met kinderschoenen haha)
Ja ik moet zeggen dat ik heel erg twijfels heb over hoe betrouwbaar het is haha. Maar de kortingen zijn zo goed dat ik wel heel graag wil bestellen. Lastige keuze dit
Als iemand nog een goede deal ziet voor een philips wake up light (ik aas op de 3532/3531) let me know. Voor minder dan -50% doe ik het niet trouwens.