Black Friday & Cyber Monday

Jaaa omg haha ik heb ook besteld! De Xiaomi Mi 9T Pro. Had serieus net twee uur geleden de gewone 9T besteld en zag nu dit. Het is vast te mooi om waar te zijn en ben benieuwd of het een foutje was, maar hopelijk komt hij gewoon binnen! En na de bevestiging pas mijn eerdere bestelling annuleren haha.

Ik vraag het me ook af, heb even de Consumentenbond doorgespit en daar staat kortgezegd in dat ze het moeten leveren😏

1 like

Ik ga voor ons duimen haha! Dit zou zo’n fantastische financiële meevaller zijn namelijk (kan ik goed gebruiken momenteel :joy:).

1 like

Volgens mij kan het nu niet meer. Helaas.

Ik hoopte dat Mango 30% korting zou hebben. Beetje jammer dat het bij zoveel winkels maar 20% is.

1 like

Zo jammer, dagenlang alle aanbiedingen weerstaan, vele mandjes gevuld, en weer geleegd.
Wil graag een Kobo e-reader bij Bol bestellen (heb 100 euro bonnen) en paar dagen lang van 179 voor 159. Maar wilde wachten tot vandaag, Black Friday, want dan zou electronica in de aanbieding zijn, dus hoopte op extra korting. Maar nee, kijk ik net, is ie weer de gewone prijs… Balen!

Hoopte dat Nike ook een mooiere aanbieding had vandaag… nog steeds 30%

Vanaf nu is het wel 30% met de code BLACK19

1 like

Voor de liefhebbers van deze Preston Palace onder de parfums, zoals ik. Dit is een heeeeule goede aanbieding. Net besteld:

1 like

Ja ik hoopte korting op meer producten of vandaag 50% van de geselecteerde producten
Verder ga ik denk ik niet veel kopen. Heb gister wenkbrauwpotlood bij douglas besteld, want die heb ik nodig en bijna nooit korting op benefit en ik had nog bonnen. Dusja ik moest wel. En vorige week een trui besteld die nu nog iets goedkoper was. Gister kreeg ik m binnen, eerst maar ff mailtje aan gewaagd of de korting verrekend kan worden en dat ik het anders opnieuw bestel. Hoop dat ze vandaag antwoorden. Anders bestel ik sowieso opnieuw.
Ik wilde een laptop, maar toch besloten het niet te doen.

1 like

Zalando lounge heeft levi’s jeans voor rond de €40. Volgens mij werkt het linkje niet, dus wat foto’s in een spoiler. https://www.zalando-lounge.nl/campaigns/ZZO0XM1/custom_374

Foto’s

Mij is het gelukt! Moet wel zeggen dat ze niet gek veel hadden elke maat in elke kleur maar 1 of 2 keer maar.
Dit was alles:

Maar ik heb in ieder geval degene die ik wilde :blush:

7 likes

Wat flauw zeg, in Nederland inderdaad 30% en in België 20%

Die had ik vanmorgen ook al gespot haha. Maar ja, wil graag een Kobo, en heb bonnen van Bol… ach, komt vast nog wel een keer een aanbieding. Heb nu mijn oude Sony reader, die zingt het nog wel even uit.
Dank je wel evengoed!

@Crystalfire @Sara hebben jullie alweer iets gehoord van je sneakershop bestelling? Ik heb alleen een bevestiging gehad eergisteren, maar verder niks.

Wat goed! Het is mij ook gelukt :smiley: Er stonden serieus nog 6 andere mensen te wachten haha. En bij ons hadden ze nog minder dan bij jou, was letterlijk 1 krat! Hoe vallen ze bij jou? Ik twijfelde tussen twee maten, de een valt best strak en de ander weer wat ruimer… heb de strakke gekozen ivm uitlopen/platlopen van de vacht.

1 like

Nog steeds niet en ze staan wel in het lijstje van actieproducten :sob:

Wow wat veel! Bij mij stond er een vrouwtje die de 41 in het zwart ‘had’, en gelukkig stond er op de onderste nog een paar zwart in 41. Maar uiteindelijk had die mevrouw ze toch niet nodig.
Ik wist als dat ik 41 nodig had, heb ze al tig keer gepast en niet gekocht. Dus dacht bij deze aanbieding ‘nu toch maar kopen’ :joy:.
Ben ook benieuwd hoeveel er straks nog zijn, ga vanmiddag gewoon boodschappen doen. Denk dat er heel veel al weg is haha

De koptelefoon van sony nu 222 euro (dat is echt het goedkoopst ooit haha), maar er waren maar 100 stuks dus online uitverkocht. Als je in het noorden of zuiden van NL woont, is ie nog op voorraad bij de mediamarkt zelf!

Bij trekpleister is alle make up 1+1gratis. Je kunt ook via hum webshop bestellen