Och Dennis, wat een pijn.
Heb echt met hem te doen.
En zulke prachtige woorden. Wel echt een enorm contrast met de luchtigheid van de brief van Nathalie zoals iemand hier eerder al zei.
Vond het trouwens ook goed dat ze even aandacht gaven aan het social media aspect en hoe heftig dat kan zijn
Ah wel heel leuk dat ze alsnog iemand hebben gevonden nu. Wel echt hele andere types inderdaad. Ook grappig dat Dennis nu samen is met een jeugdvriendin
Wie kijkt nog naar het nieuwe seizoen?
Ik heb net 1 aflevering gezien en wat een leuke koppels. Ik zit al de hele tijd met tranen in mijn ogen te kijken van de emotie.
Ik wacht tot er weer een seizoen op Videoland staat, als dat niet al te lang meer duurt dan. Hopelijk snel!
Ja die man is zo leuk inderdaad
Maar ik vind iedereen uit de eerste aflevering heel leuk eigenlijk. Echt zo van die mensen die je het beste gunt. Ben benieuwd naar de tweede aflevering, zal die zo meteen kijken.
Die Jana komt mij zo bekend voor maar ik kan er de vinger niet op leggen
Ik zie de meerwaarde echt niet. Zoals een van de deelneemsters zei ga je dan misschien net meer vergelijken, kijken hoe intiem de andere koppels al zijn etc. Lijkt me een zet puur voor sensatie.
Ik vind ingeborg ook totaal geen meerwaarde toevoegen
Oh nee, ik houd net van Ingeborg haha. Christjana <3
Hoop dat de koppels meer input krijgen van de experts. Vind ze soms zo te veel aan hun lot overgelaten.
Jaaa ik kijk dit, zo leuk dat het weer is begonnen!
Kwam er dus vorige week achter dat Candice en Marijn van het vorige seizoen inmiddels toch uit elkaar zijn? Vond hen zo leuk samen
Ja heel recent nog maar!
Ze hebben echt heel veel gesprekken en veel contact met de experten en met elkaar. Ik ken iemand van het nieuwe seizoen en ze zijn echt erg betrokken
Ook op het feest waren ze erbij en ze hadden veel aandacht voor het welbevinden van iedereen
Zo samen trouwen, ik weet zo niet. Is zo’n speciale dag en voor hun nog meer en dan moet je die delen met andere koppels maar ook onbekenden. Ik denk dat Lien een Nathalieke zal doen: die gaat zich overweldigd voelen en dan komen met “het moet nog binnenkomen”
Ik vind het nu al weer zo’n leuk seizoen. In België lijken ze een stuk beter te kunnen matchen dan in Nederland haha. Ik vind alle koppels zo leuk! Joren en Lien lijken nog een beetje een afstand te hebben tussen elkaar maar ik vind het wel echt een leuke match. Ik hoop dat het voorstukje voor de volgende aflevering betekend dat het ijs tussen hun wel wat gebroken is!
En Brecht en Dziubi zijn geweldig
Ik zie het ook niet tussen Lien en Joren. Aflevering 4 dat diner is zó awkward, allebei ook achterover leunen…
Die laatste aflevering, hoop dat Lien en Joren toch nog goed komt. Jana wilt de baas zijn al zegt ze dat ze liever dat aan de man overlaat.
Dzuibi en Brecht, zit goed eh en Florence wil Jiri te veel veranderen in haar fysieke droomman.
Ik denk dat het tussen Lien en Joren niet meer 100% goed komt, hoop voor hen van wel maar ik denk dat ze te hard van mekaar verschillen. Jana vind ik wel heel erg onzeker, wat natuurlijk niet fijn is voor haar, maar dan zou ze het toch net harder moeten begrijpen dat het ook niet fijn is voor Christiaan om te horen dat hij haar type niet is. Al vind ik ze beide wel tof op zich. Florence en Jiri, geen flauw idee op dit moment. Ik heb het idee dat ze het wel probeert maar dat het uiteindelijk toch niet gaat lukken omdat de fysieke aantrekking er niet is langs haar kant. Dziubi en Brecht vind ik echt superleuk.
Ik woon overigens in de stad waar Lien haar koffiebar heeft en ik kom er regelmatig, echt absurd hoeveel klanten vragen hoe het nu zit tussen haar en Joren.
Oh en ik vind dat de ‘experts’ wederom nul toevoeging zijn net zoals in de vorige seizoenen, maar wie weet verandert dat nog. Het idee van met z’n allen samen een trouwfeest vieren + in hetzelfde resort op vakantie gaan en groepsactiviteiten doen geeft mij ook te veel een vriendengroep-vibe momenteel.
Staat het nieuwe seizoen op Videoland? Ik kan het niet vinden… heb wel zin in een avondje bingen