Blind getrouwd België

Op vtm.be

1 like

Dankjewel! Eens kijken of ik daar op kan kijken

1 like

Heb je een VPN voor nodig.

@Eddie ben het met je eens. En ik vraag me af of uiteindelijk niet ook Dziubi en Brecht geen match blijken te zijn. Brecht is best aanwezig en ik heb soms een klein beetje het idee dat Dziubi dat soms niet helemaal goed trekt. Maar dat is mijn eendimensionale opvatting als kijker.

1 like

Ik vind Jana en Christiaan echt leuker en leuker worden!
Florence vond ik nogal tegenstrijdig in de aflevering gisteren, bij de gesprekken bij therapeut leek het alsof ze het allemaal positiever voor doet dan hoe het gaat, maar misschien ligt dat aan hoe het overkomt op tv.

1 like

Florence en haar stom gegiechel altijd. Haar opmerkingen zijn zo vernederend soms. Alsof ze met een eenoog getrouwd is.
Lien = kapot. Gosh, zeg gewoon wat je voelt.

4 likes

Aaah ik quote mezelf even.

1 like

Ja, ze maakt hem zo klein steeds! Hoop dat hij een keer een lekkere woede aanval krijgt :rofl:

Ik vind Florence haar gedrag ook irritant, het komt zo kinderlijk preuts over. Jiri lijkt me wel een lieve, verdraagzame man.

Dzubi lijkt ook een stuk minder enthousiast over Brecht in de laatste afleveringen. Ik denk dat Brecht wel verder zal willen, maar Dzubi niet.

Joren blijft mijn droomman :stuck_out_tongue: maar ik zie het niet goedkomen met Lien.

Christiaan en Jana is het enige koppel waarvan ik denk dat ze zullen standhouden.

Haha dat vind ik wel grappig, ik kan het met zo voorstellen. Ben wel benieuwd welk type man je dan bij mij had voorgesteld.
Nu eerlijk gezegd val ik ook wel op van die typische fuckboys, maar daar zie ik geen relatiemateriaal in. Een man zoals Joren daarentegen, is zeker wel relatiemateriaal :smiley:

Ah haha wat grappig, nu ben ik ook wel benieuwd wie je dan bij wie in gedachten hebt

Ik kan Florence echt niet rijmen. Haar job lijkt me toch echt iets voor sterke persoonlijkheden; om zelf je huis te renoveren moet je ook van aanpakken weten; toen ze werd voorgesteld, werd er ook meerdere keren herhaald hoe graag ze op reis gaat; … En dan is ze soms zo preuts en kleinerend. Komt dat vanuit onzekerheid en/of perfectionisme? Echt knap hoe Jiri zo geduldig blijft.

1 like

Hahahaha. Love deze analyse. Conner Rousseau vind ik inderdaad hot. Ik weet niet of ik op hipsters val. Wel op tech hipsters die alle niche technologienieuwtjes weten, maar niet op het type dat zijn eigen indie muzieksmaak superieur vindt aan commerciële hits, of de cultuursnobhipster. Op dat vlak ben ik gewoon een basic bitch en ik wil niet iemand die daarop neerkijkt. :stuck_out_tongue:

1 like

Ik denk dat heel vele mensen moeten beseffen dat dit niet liefde op het eerste gezicht is. Je hebt 50% kans dat het iemand is die fysiek helemaal je ding is en waar je in het dagelijkse leven voor zou gaan. Ik vraag me dan af of ze single zijn omdat ze zich fixeren op bepaalde kenmerken die een partner moet hebben. Je moet zeker niet settelen maar hier word je gematcht aan een persoon die goed bij jou zou passen. Als je u niet over het ontbreken van aantrekking dan moet je u niet inschrijven voor dit programma. Dan ben je niet de geschikte kandidaat, je trouwt met iemand en je hebt niet veel tijd om zoals in een gewone relatie elkaar op het gemak te leren kennen.
Het is niet enkel trouwen en gedaan.

2 likes

Volgens mij probeert hij juist steeds haar grens wat op te zoeken om het niet te gemoedelijk te maken, zonder dat het echt over haar grens gaat? Ik vind het sterk dat hij blijft proberen, terwijl zij het toch behoorlijk afblokt. Aantrekking komt meestal ook niet vanaf de eerste ogenblikken, maar is iets dat groeit. En zoals zij probeert met die boxershorts bv., probeert hij dat meer met teasen. Maar wel leuk om verschillende interpretaties te lezen :grin:. Hij lijkt me juist een rustige standvastigheid (wat jij als “te gemoedelijk” ziet, haha) die wel tegenwicht zou kunnen bieden aan haar perfectionisme (of zich daar niet zo snel uit het lood laat door slaan).

3 likes

Ja zo zie ik het ook.
Of heb ik wat gemist met die berichtjes? want dat herinner ik me precies niet.

Met die boxershorts bv. vond ik haar gedrag kinderachtig. Ik bedoel: ze koopt boxershorts voor haar man en als hij ze vervolgens aandoet reageert ze overdreven van “neeeee ik wil het niet ziennnn”. Dat begrijp ik niet. Hoe moeilijk is het om een complimentje te geven (“staat je goed!”) ook al heb je niet per se die fysieke aantrekking. Het is niet dat Jiri een afstotelijke man is (en zelfs dan nog). En het zijn maar boxershorts hé, het is niet dat hij met zijn piemel staat te zwaaien of zo (voor zover wij weten als kijker natuurlijk :stuck_out_tongue: ).

2 likes

De attitudes van Lien en Florence staan me echt een beetje tegen. Die lijken van alle deelnemers toch het minst de moeite te doen en dat vind ik echt rot voor Joren en Jiri…

Ik ken haar niet persoonlijk dus geen flauw idee maar volgens mij kan die intro op tv ook een compleet fout beeld van iemand geven. Het is maar hoe ze zichzelf heeft geprofileerd tijdens die gesprekken. Voor hetzelfde geld houdt ze van reizen in de zin van: ‘naar all inclusive resorts gaan in de Dominicaanse Republiek’ en heeft ze misschien een handige vader/familie die haar huis heeft gerenoveerd en heeft zij de keuken uitgekozen ipv dat ze effectief met een sloophamer in dat huis stond.

Ik vond al van in het begin van Dzubi zo ongeïnteresseerd overkwam. Snapte nooit goed waarom ze zo hoog scoorden in die online polls.

Joren lijkt me echt sympathiek en heel redelijk eigenlijk. I mean: een smsje terugkrijgen van je vrouw na een kutdag lijkt me de bare minimum.

En jammer dat Florence zich niet kan openstellen en dat uiterlijk (tijdelijk desnoods) even achterwegen kan laten. Denk echt dat zij een goeie match zouden zijn qua karakter, interesses, waarden en normen. Idem voor Lien trouwens. Vind wel dat Joren bij haar past.

Ik hoop dat Jana en Christiaan er nog doorkomen, vind het raar dat je mee doet aan zoiets extreem als blind trouwen en dat afstand binnen België, binnen Vlaanderen dan zo belangrijk is.
Dziubi leek mij inderdaad ook niet meer zo enthousiast…

1 like

Ja dat klopt wel dat het normaal dan meer geleidelijk aan en natuurlijk groeit dan in dit programma.

Vond dat van Jiri ook opvallen deze aflevering over die tijgers ook steeds…

2 likes

Ik kijk het programma niet meer maar ben wel benieuwd naar de eindstand. Is er al iets bekend ?