Blind getrouwd België

Ik zag op insta dat lien en Joren zijn gescheiden. Brecht en Dziubi zijn wel nog samen! De andere twee koppels komen maandag in de aflevering. En er komt in die aflevering ook een reünie las ik!

2 likes

Lien was zo blij en positief in die laatste aflevering. Precies omdat ze wist dat het bijna gedaan was :rofl:

4 likes

Ik snap wat je bedoelt. Maar als kleuterjuf moet je een aantal jaar werken vooraleer je echt je vaste plaats hebt. Als je dat opgeeft moet je dus opnieuw beginnen. Als het dan misgaat kan je niet zomaar terugkomen naar je ‘oude’ school. En bij Christiaan een beetje hetzelfde verhaal. Een reputatie opgebouwd in zijn ziekenhuis, veel verantwoordelijkheden,… Dat krijg je ook niet zomaar ergens anders.
En hun werkuren verschillen zo hard, ze kunnen wel naar elkaar toe gaan uiteraard maar dan is het even kort elkaar zien en dan moet de ander weer gaan werken

Jana is een vriendin van mij dus vandaar de ‘inside info’

Ik hoop stiekem dat Jiri en Florence samenblijven. Alleen zal ze zich dan wel over dat uiterlijk-dingetje moeten zetten. Maar qua persoonlijkheid lijken ze me echt een goede match.

Jana doet zich volgens mij een beetje voor als stoere chick maar ik denk dat ze dat in het echt helemaal niet is. Ze komt superonzeker over. Haar uiterlijk heeft ze al enkele keren aangehaald maar ik snap niet waarom ze dan Christiaan moet neerhalen? Hij is niet haar type, hij is te mager?, hij is te braaf in bed,… Allemaal goed en wel dat je dat vindt (kan natuurlijk) maar waarom moet dat zo tegen hem en heel Vlaanderen gezegd worden? Best wel een teken van onzekerheid vind ik. Hij moest maar eens zo´n opmerking geven over haar uiterlijk…

4 likes

Ik druk mezelf verkeerd uit. Ik bedoel eigenlijk dat ik hoop dat ze gevoelens krijgt en daardoor wél aangetrokken tot hem is. Soms heb je dat toch? Dat je iemand in eerste instantie niet knap vindt maar als je dan gevoelens krijgt, je die persoon opeens wel aantrekkelijk vindt.

Maar klopt wat je zegt hoor. Als ze geen gevoelens krijgt, houdt Jiri de eer beter aan zichzelf. (Al denk ik dat hij wel al gevoelens heeft en misschien daardoor eerder voor haar wil gaan en dus niet voor “scheiden” gaat kiezen)

1 like

Ahhh jana en christiaan :frowning:

Jana moet toegeven dat het haar schuld is. En Lien met trouwen met Balou.

1 like

Ik denk echt dat Jana een JA wilde… Als je echt niet met iemand wil samenblijven, zeg je toch duidelijk “nee”? Hoezo leg je je toekomst zomaar in iemand anders handen?

(Ben de aflevering nu nog aan het kijken, i’ll be back met meer commentaar ongetwijfeld :sweat_smile:)

2 likes

@Daelyss Het gaat niet echt over schuld of geen schuld vind ik, op 6 weken tijd iemand volledig toelaten in je leven en beslissen om ermee verder te gaan is best heftig.
Maar ik begrijp zeker dat het op tv overkomt alsof het haar schuld is

1 like

Ja dat denk ik ook. Vond het ook wel een beetje vreemd met brieven voor elk scenario. Als ik haar brief hoorde voorlezen met dat de verschillen te groot zijn en dat een neen de enige correcte keuze was, kon ik enkel denken dat als christiaan ja had gezegd ze haar andere brief had uitgehaald en het tegenovergestelde zou zeggen?

Mijn hart brak voor Jana en Christiaan. Ik denk echt dat ze beiden verder wilden met elkaar, maar het niet durfden toegeven. In die 2 brieven van Jana zie ik eerder iemand heel onzeker (‘wat als ie nee zegt en ik zou ja zeggen’) dan dat ze er niet voor wilde gaan. Hetgeen ze zei op reünie toonde genoeg dat ze er mee worstelde en nog steeds mee worstelt.
Ik hoop zooooo hard dat ze opnieuw toenadering zoeken tot elkaar.

1 like

Tv slaagt er altijd goed in om bepaalde mensen in een bepaald hokje of rol te duwen. Ik ben nog steeds fan van Jana.
Met Lien heb ik de minste affiniteit maar ook van haar kan ik niet geloven dat ze echt zo’n koele kikker is.

Er staat een artikel op hln hierover, ze hebben idd toenadering gezocht maar helaas :slight_smile:

Klopt helemaal!
Lien ken ik uiteraard niet persoonlijk maar ik vond haar ook echt heeeel koel overkomen en dacht echt van arme Joren… Maar wat er buiten de camera’s gebeurt zie je natuurlijk niet. En heb dus wel gehoord dat ze het gewoon moeilijk vond dat er geen ‘spark’ was, dat de eerste klik er niet was en dat ze zich daar niet meer heeft kunnen over zetten

Ja @Missflipgloss inderdaad onzekerheid van Jana!
Ben trouwens benieuwd of Jiri en Florence nog samen zijn.

Misschien is schuld niet het juiste woord maar ik vond het wel bizar dat er door beide niet kon vastgesteld worden dat Jana haar onzekerheid deels aan de basis ligt van het falen van de relatie. “Ja tijdens dat koppelsweekend zijn wij op een zijspoor beland” => Jana heeft toen enorm hard zitten focussen op zijn uiterlijk en wat hij allemaal miste.
Ok we zien niet alles maar dat was duidelijk een breekpunt. Denk ook dat Jana soms te veel aan Christiaan wilde overlaten en nu uiteindelijk ook de beslissing.

1 like

Ik lees net ergens op m’n insta for you page dat Brecht en Dziubi niet meer bij elkaar zijn :pleading_face:. Vond ze zo leuk samen

Ja ik las dat de “diepe gevoelens uitbleven” :frowning:

Ah wat jammer zeg! Heb even gecheckt en het lijkt alsof Florence en Jiri nog wel steeds bij elkaar zijn. Had ik in eerste instantie niet verwacht, maar heel erg leuk!

1 like

Ik heb Joren afgelopen zaterdag in mijn stad gezien, hij zat op terras met vrienden en je kon echt wel zien dat hij “life of the party is”. Ziet er echt een hele gezellige kerel uit.
Had dan direct de stem van Lien in mijn hoofd: “ik ben moe”

5 likes