Wie kijkt er naar het nieuwste seizoen?
Ik! Het is de eerste keer dat ik dit programma kijk, maar dit jaar doet er iemand mee die ik ken Vond de eerste aflevering in ieder geval geslaagd en ben nu al invested in Emma en Emile haha
Ja hier ook net aan begonnen. Ben nu halverwege aflevering 1, tot nu toe leuk weer! Ik denk altijd bij de bruiloft dat elk koppel een succes wordt omdat er zo snel een klik lijkt, maar wordt altijd teleurgesteld gedurende het seizoen. Ik vind het in ieder geval leuk dat ze altijd zoveel vlotte, sympathieke en “normale” mensen vinden (en knap!), maakt het leuk om naar te kijken.
Over het 4e koppel: ik denk dat met telewerken al heel wat opgelost is, en hij gaf ook zelf aan bereid te zijn terug te keren naar brugge. Ik geloof (op dit moment haha) wel in hen als koppel
Maar omg, zijn broek is gescheurd toen hij de auto instapte?! Wat is dat voor kwaliteit
Ja ik denk wel dat ze goed gematcht zijn! Ahja sales kan waarschijnlijk veel telewerken.
Haha ja de mannenkleding is dit seizoen heeeeel raar. Besparingen?
Zien we dit seizoen niet heel weinig over waarom ze mensen matchen? Dat vond ik altijd juist het leukste!
Ik doe zelf regelmatig brugge-brussel en dat valt eigenlijk goed mee! Met de trein exact 1 uur, rechtstreekse verbinding. Auto is wss een ander geval haha
De obsessie van de koppels voor hun petekindjes. Echt daar is niets schattigs aan.
Haha exact wat ik ook dacht na de eerste aflevering!
Ik ben fan van alle vier de koppels. En Brugge-Brussel met de trein is best te doen, een vriend van me heeft het jaren gedaan voor zijn werk.
Ik voelde me precies the grinch maar ik dacht exact hetzelfde, snap ook niet dat die petekindjes in de geloften genoemd worden
Ja vind ik ook vreemd.
Ik vind ook dat je de mensen en de redenen waarom ze gekoppeld worden niet leert kennen. Heb nog niet echt een beeld van de koppels.
Pff ik vind het echt veel te commercieel en show aan het worden. Echt jammer man.
De koppels die elkaar direct ontmoeten na het trouwen, al die trouwfeesten samen en gewoon alle show errond. Zo onnodig? Maar ik hoorde van iemand dat het ook meer zo gaat in Blind Getrouwd Australië? Dat heb ik nog nooit gezien.
In de eerste seizoenen lag voor mij veel meer de focus op de persoonlijkheden van de deelnemers en het hoe/waarom van hun deelname. Ook vond ik dat er in die eerste seizoenen veel meer gefocust werd op de psychologie errond.
Nu krijgen die deelnemers vlak na het trouwen nog allerlei prikkels met de andere koppels te ontmoeten en worden ze bijna geforceerd om maar allemaal blij te gaan doen om in dezelfde vibe te passen als de rest. Ik zou, vlak nadat ik met iemand onbekend getrouwd ben, écht geen zin hebben om de anderen al te zien… ik zou veel liever die tijd doorbrengen alleen met mijn nieuwe partner.
Ook dat ze nu allemaal in hetzelfde resort gaan zitten? Ik vind het allemaal maar niks en vind dat deze gang van zaken veel afneemt van de charme die het programma had zonder alle commercie errond. Nu wordt het gewoon helemaal uitgemolken.
Zo, dat was mijn rant
Vind ik ook! Stel je voor dat stijn en nuria indertijd direct zo vrolijk hadden moeten doen, terwijl ze nog aan het processen waren dat ze elkaar helemaal niet zo leuk vinden
Ja, ik denk niet dat er de komende jaren nog introverten gaan inschrijven met dat geforceerd sociaal gedoe Ze gaan echt wel voor de ultieme overprikkeling op deze manier. En dan moeten ze ook nog eens samen vrolijk gaan doen op huwelijksreis.
Maar los daarvan vind ik het op zich wel leuke koppels. Ik heb wel het idee dat ze er echt voor willen gaan + fysiek lijken ze ook te matchen.
Zijn er mensen die vanuit Nederland kijken? Vorige seizoenen kon ik met een vpn gewoon kijken, nu lukt het niet
Zij gaat even op de rem want ze is niet zo into him als omgekeerd?
Thanks, dan ga ik die proberen!
Bijna door de huwelijksreis dus tijd voor een polletje:
Wie denk je dat het gaat halen samen?
- Matthieu en Isabelle
- Emile en Emma
- Alexander en Fleur
- Brecht en Jolien
- Niemand
0 stemmers
Ik vond die opmerkingen van Emile over Emma zo laag en echt zo op uw persoon gepakt. Dat hij en zijn exen genoeg hadden aan wat water in hun gezicht spitsen, ok maar je moet het mij niet kwalijk nemen dat ik graag aan huidsverzorging doe en mijn tijd neem om me klaar te maken.
Isabelle en Mathieu hebben elkaar onbewust gefriendzoned. “Je moet goed met elkaar kunnen lachen”, zie daar nog geen emotionele/verliefde band. Ik had dat bij Fleur en Alexander eerst ook maar die zijn afgelopen aflevering fysiek wat meer naar elkaar toe gegroeid.
Waarom vind je Brecht creepy? Ik heb van Jolien het gevoel dat geen enkele man goed genoeg is voor haar.