Ja nu je het zegt, de opmerkingen zijn ongepast en cringe. Ik weet ook niet of hij zich bewust is van zijn omgeving.
En nu ook, die experts zijn mee op vakantie maar je ziet die niet. Waarom is dat? Ik zou aan de koppels een uurtje therapie (samen en/of apart) geven. Nu gebeuren er dingen en je kan er niets over kwijt en als je dan de experts ziet, is het dan misschien te laat.
Mathieu en Isabelle: goeie vrienden zonder meer maar zullen het wel geprobeerd hebben
Emile en Emma: fysiek vind ik hen wel een match en los van elkaar vind ik het 2 leuke persoonlijkheden (Emile is zo droog). Emile bedoelde de opmerkingen over het lang in de badkamer staan wellicht niet negatief, maar ik zou er zelf ook geraakt door zijn, dus begrijp Emma zeker. Ik hoop dat het stand houdt maar vrees eerder van niet.
Fleur en Alexander: love them. Echt een leuke match. Amuseren zich met elkaar en lijken ook fysiek wel toenadering te zoeken.
Jolien en Brecht: ik krijg ook rare vibes van hem, kan er mn vinger niet op leggen. Ik denk echter wel dat ze getrouwd gaan blijven, het nog even gaan proberen en dan mss gaan ontdekken dat het toch niet werkt. Zij doet me trouwens denken aan Heidi montag van the Hills
Hoe Brecht de vrouwen benoemt met “die van mij” of “die van u”
Isabelle haar uitspraak “er zijn geen vlinders” en Mathieu “ze zal een goede vriendin blijven ook al wordt dit niets” maakt duidelijk dat zij enkel goede vrienden zullen blijven. Ik zie hier echt geen vonk
Haha ja tamelijk bizar? Ik denk dat zij normaal gesproken langere periodes vliegt waardoor het wel de moeite waard is
Volgens mij werkt ze voor klm (was volgens mij gezegd bij het voorstellen) dus denk dat ze vaak naar Schiphol moet?
KLM werd niet letterlijk vernoemd, maar dat moet het wel zijn. Ze heeft een tijd in Nederland gewoond en werkt nu nog steeds voor een Nederlandse luchtvaartmaatschappij, zo iets werd gezegd.
Is er deze week geen nieuwe aflevering geweest?
Neen door de voetbal. Alsof ze die ene aflevering niet op een andere zender konden zetten.
Ik erger me aan Brecht, dat hij geen match ziet omdat ze niet dezelfde hobby’s of muzieksmaak hebben en dat ze niet avontuurlijk
is. Ik snap dat het leuker is als dat wel zo is, maar om dat nu dé dealbreaker te vinden… Bovendien is ze enthousiast en staat ze open voor zijn hobby’s. Omgekeerd, als de therapeut hem vraagt naar haar hobby’s, heeft hij niet echt een antwoord (zij ook niet, maar je kan toch iets bedenken wat de ander wel leuk vindt?).
Ahja oeps. Ik haal vaak namen door elkaar.
Mathieu
Ik vind fleur en Alexander een leuk koppel, gewoon stabiel. En het momentje tussen brecht en jolien over haar papa vond ik ook heel mooi en emotioneel. Maar whats up met “je gaat ogen opentrekken van mijn appartement”, hoe hard kan je stoefen?!
Ja inderdaad! Heb het idee dat hij haar gewoon niet ondernemend genoeg vindt ofzo, omdat ze vooral op werk gefocust is en daarnaast niet zoveel andere dingen doet (lijkt het) zoals erop uitgaan (naar festivals dus bijvoorbeeld). Maar dat vind ik wel flauw want ze lijkt me daar juist heel erg voor open te staan en iemand die voor bijna alles wel in is…
Ik vind dat dit seizoen wel wat twists heeft! Ik gaf Brecht en Jolien echt geen kans maar na de laatste aflevering ziet het er eigenlijk wel heel goed uit. Terwijl Alexander en Fleur niet echt verder lijken te komen (maar misschien zijn die gewoon zoals Jiri en Florence vorig jaar, slowburners). Emile en Emma vond ik wel een lost cause vanaf de start.
Mathieu is precies gekoppeld aan zijn niet zo leuke schoonmoeder. Zo’n gezichten die hij trekt als ze toenadering zoekt. En uit ongemakkelijkheid begint ze dan maar te giechelen.
Zo zien we maar dat het alle kanten op kan gaan zo’n seizoen haha, we zaten er tijdens de huwelijksreis nogal naast…
En even, dat oorringetje, ziet ie nou echt zelf niet dat het echt niet staat
Nog iemand die het volgt? Gisteren was de tweede aflevering op tv.
Bij de eerste drie koppels zie ik het bij allemaal totaal niet gebeuren. Die ene man met zijn ipod-shuffle en uitleg bij elk lied . Komt het nou totaal niet in hem op om haar wat te vragen over haar muzieksmaak?
Ben benieuwd naar de rest!
Jaaa ik zat gisteren echt naar de tv te roepen “laat die vrouw even een liedje luisteren”. Volgens mij heeft hij haar ook nog niet echt een vraag gesteld en alleen over zichzelf gepraat.
Ik vind Simen en Larissa wel heel leuk samen!
Ja die Thomas vind ik zo cringe. Ik dacht eerst dat hij wat verlegen was, maar nee, gewoon iemand die alle energie uit je zuigt onder het mom van open over emoties zijn. En zijn spotifylijst “het is eigenlijk een levend document” ja sorry maar hij neemt zichzelf zo serieus. Inderdaad zo op zichzelf gericht. Hopelijk is dat de edit en heeft hij haar wel vragen gesteld.
Simen en Larissa vind ik wel leuk inderdaad! Lieve mensen, hopelijk werkt het tussen hen.
Die Thomas vind ik inderdaad héél zwaar op de hand. Het soort muziek ook 🥹. Zij voelt het denk ik helemaal niet en ik denk niet dat dit gaat veranderen.
Hahhaaha ja dat was zo goed. “Het is een levend document” hopelijk inderdaad de edit en is zij ook een beetje into muziek