Blind getrouwd België

Hoe kan een fiets je hele persoonlijkheid worden? Thomas is zo cringe, lijkt net met zijn collega op PHD-reis.

En ik haar die focus op “preutsheid”. “Ja, ik heb gevraagd om niet te kijken” Wat zijn we 16? Als de persoon die zich moet omkleden gewoon die kleren aan- en uitdoet dan ligt daar toch minder druk en focus op.

Wie heeft er gezegd dat marcellekes oké waren? :joy::joy::joy:

2 likes

Yay weer Ingeborg vandaag😁
Denken jullie dat er koppels overeind blijven dit jaar?

1 like

Ik moet eerlijk zeggen dat ik het dit seizoen saai vind, beetje suffe koppels?

Jonas en Britt: Britt heeft (om wat voor reden dan ook) een enorme muur opgebouwd. Ze is nog enorm jong en heeft het misschien niet goed ingeschat allemaal?

Jidse en Jorien: vind ik het leukste koppel. Denk dat ze wel getrouwd blijven, maar denk dat ze toch binnen een jaar weer uit elkaar gaan. Geen idee waarom ik dit denk.

Thomas en Karlien: ik vind Thomas steeds grappiger worden, en Karlien lijkt zich vaak aan hem te ergeren. Ze is zo serieus en suffig. Denk niet dat het wat wordt.

Larissa en Simen: pfff ik word zo moe van de manier waarop Larissa praat. Ze is ook al helemaal klaar met Simen en steeds die nadruk op dat gedoe met eten. Dit wordt niets.

(Ik heb trouwens de meeste namen moeten googelen, dat is al een teken van saaiheid haha.)

2 likes

Ja ik zit ook oogrollend naar de aflevering van gisteren te kijken.

Siemen en Larissa zuuucht. Inderdaad haar kinderachtige manier van praten. Maar Siemen lijkt me ook niet echt matuur in zijn gedrag (hoezo begrijp je niet dat het raar is als je stuurt dat je wat later bent, nl. 19u en uiteindelijk pas om middernacht thuis bent zonder spontaan zelf updates te geven tussendoor).

Thomas vind ik toch nog altijd heel cringe. Maar Karlien ook. Op zich zie ik het nog wel goedkomen tussen hen.

Jidse en Jorien zijn inderdaad wel heel leuk samen. Ze doen me wat denken aan een paar succesvolle koppels uit vorige seizoenen, zoals Victor en Line of Jonah en Winnie.

En Jonas en Britt, jammer dat ze zo vastgelopen zijn.

1 like

Amai de spanning spatte er echt vanaf toen Karlien en Thomas elkaar terugzagen bij het beslissingsmoment vind ik. Alsof ze zich echt moesten inhouden om niet aan elkaar te zitten. Had ik niet verwacht bij hen haha.

3 likes

Dit vond ik zo schattig, je voelde inderdaad de spanning bij beide! Maar vervolgens geven ze elkaar alleen een gekke kus op de wang? Dat was weer heel awkward.

Argh ik vind Ingeborg zo’n pusher, bij Larissa en Simen door ze bij elkaar te zetten (was geen goede zet) en die twijfel bij Simen zo uit te melken, en bij Jorina en Jidse na 2 zinnen over de ups en downs al pushen dat het echt wel liefde is blabla. Stoor me echt vreselijk aan haar deze aflevering, echt jammer.

3 likes

Ja en bij Thomas en Karlien over kinderen beginnen? Vond ik heel raar

Snap wel wat je zegt, ze kan best irritant zijn.

Ik vind het bij de Vlaamse versie zo mooi dat ieder persoon in zijn/haar waarde wordt gelaten. De kandidaten zijn eerlijk, maar gaan niet over in verwijten of elkaar afvallen.
Dat vind ik bij de NL’se altijd wat jammer. Meestal worden er bepaalde types gecast waarbij je weet of kan verwachten dat er veel botsingen gaan zijn. En dan is één van die twee de bad guy.

Na afloop van deze Vlaamse heb ik echt zo’n wholesome gevoel ofzo haha, ze zijn allemaal mooi op hun eigen manier.

2 likes

Ja daar was ik op het moment van posten nog niet, maar was bijna in staat wat naar de tv te gooien toen ze dat onderwerp aansneed.

@ClaireCharlotte eens! Ik kijk eigenlijk alleen de Belgische en niet de Nederlandse (ook al ben ik Nederlands), juist omdat ik de Belgische zo mooi en fijn vind om naar te kijken. Veel authentieker en soort van intiemer ofzo?

1 like

In de Belgische versie is het naar mijn idee echt de bedoeling van de makers en de experten om de koppels te doen ‘slagen’, in buitenlandse versies wordt er toch bewust meer drama en sensatie gecreëerd, of zo lijkt het toch …

1 like

Had pas laatst door dat hij op Videoland stond, maar was er heel snel doorheen.
Ben het zo met jullie eens dat de Vlaamse versie zo mooi en integer, en niets sensatiebelust is.
Het zijn ook bijna altijd wel alleen jonge koppels heb ik het idee?

Ik vond ze gaandeweg wel allemaal vrij preuts overkomen hoor - op Britt en Jonas na dan wat ze vertelden.
Maar achteraf was het bij Karlien en Thomas dus heel bewust voor de camera’s en dat vind ik ook wel weer mooi. Heel leuk stel!

Na het zien van deze serie besef ik weer hoe vreselijk de NL versie ook is met Carlo, en hoe irritant sommige Nederlanders zijn haha!

1 like