toevoeging op @George, bowls en dishes heeft regelmatig een magazijn uitverkoop! Wel in Brabant dus niet voor iedereen dichtbij. Dan verkopen ze vaak oude collecties of biv planken met met een grafeer foutje. Ik heb er zelf twee planken gekocht voor 5 euro of 7.50 en die zijn echt groot en mooi!
Voor mij wel een goede tip haha thanks!
Ziet er heel lekker uit!!
Het was eigenlijk diner maar had wel borrelplank vibes vind ik!
edit: geinspireerd door dit forum had ik zaahlouk, hummus, artisjok-citroen-pijnboompitten dip, knoflooksaus en ingelegde aubergines gemaakt. verder nog harissa, olijven, dolma’s en een salade van spinazie, sinaasappel, venkel, komkommer, dadels en gegrilde wortels
Ziet er echt heerlijk uit! Er was eens een poll bij je wel zou eten van het forum, nou je staat op m’n lijstje hoor, haha. Al jou eten klinkt altijd heerlijk.
ah zo lief!
Oohh wat voor worstjes zijn dit?
Het zijn gedroogde worsten die ik zelf maak.
link naar insta
Wat chill! Ik at vroeger altijd van die gedroogde worstjes uit Groningen die suuperlekker waren en dat mis ik wel. Ik ga je insta volgen en ff bekijken!
Poging tot een gezonde plank! Maar het voelt een beetje ‘tatta’ haha, weet niet waarom, door die komkommer denk ik.
Welke dips heb je? Ik maak deze week een borrelplank die niet van kaas houdt op oude kaas na dus zoek even wat (vega) alternatieven
Misschien kun je baba ganoush maken/halen?
Ja goeie!
En ‘pesto’ zonder kaas, van peterselie of wortelloof met olie en cashew- of walnoten.
Als je een turkse supermarkt oid in de buurt hebt: saffraan aioli, muhamarra dip, tapenade, truffelaioli, ,tomaat-peppadew creamcheese (smaakt niet naar kaas haha) zijn een paar favorietjes hier thuis! Maar daar hebben ze zoooveel en je mag ook altijd proeven
Zoals @Aardbeitje zegt, ik haal vaak bij een Turkse marktkraam hier. Die hebben super veel.
Dit is aioli en truffel drip. Maar ik haal ook vaak baba ganoush, verschillende soorten hummus, pesto, peppadew etc etc.
Ik vind Saffraan aioli altijd een hele goed dan, kan je meestal wel krijgen bij mediterrane winkels of marktkramen!
Ik had op mijn borrelplank een tijdje terug een dip van geroosterde paprika met cashewnoten, echt super lekker en heel makkelijk.
Heb het toevallig net nog door de quinoa salade gedaan, dus je kan er alle kanten mee op haha.