Borrelhapjes/kaasplanktopic

Wat zijn dat voor bitterballen? :smirk:

1 like

Chili cheese bites van Mora :smiling_face_with_three_hearts:
Deze:

Ze zijn alleen niet bepaald “chili” maar wel heel lekker

9 likes

Niet echt sjiek maar was maar voor mn dochters verjaardag. Eerste keer dat ik zoiets deed:)

34 likes

Wat vond ze er van? :smiling_face_with_three_hearts: Of is ze nog heel jong en was het vooral voor het bezoek haha?

1 like

Haha ja indd voor bezoek :slight_smile:

1 like

En nog chips, nootjes en pindarotsjes. De dadels met walnoot zijn echt mijn favoriet :heart_eyes:

14 likes

Traktatie voor mezelf op thuiswerkdag! Vriend op kantoor dus heb t lekker als lunch in mn eentje gegeten :yum: (en nog over voor morgen jippie)

35 likes

Er is altijd zo veel lekkers te halen in de stad. Mijn maandelijkse uitgaven bestaan voor een groot deel uit hapjes.

38 likes

Zo lekker! Welke kaasjes zijn het? en wat zit er door de olijven?

Geniet er van!

3 likes

Thnx! Er zit zongedroogde tomaten door de olijven heen. Heeft er iemand nog tips voor lekkere olijven? Deze vallen me een beetje tegen :sweat_smile:

Verder zijn de kazen

Tynjetaler kaas (Nederlands)
Taleggio (Italiaans)
Gustavo (Nederlands)

Zijn echt uitstekend :+1:

3 likes

Dit ziet er heel lekker uit! Is dat gele kaasje links naast de druiven een schimmelkaas (en zo ja, welke)?

Ja! Dat is n Shropshire blue en ik vond m echt top!!!

1 like

Leftoversplank met cheddar, blauwe kaas, brie, kaas Linders, fuet, prosciutto, serranoham roomkaas, kruidenkaas en pesto-oudekaas dips :heart_eyes:

24 likes

Ik had vandaag PlankenDag! Voor 4 personen:

Voor;

Borrelplank met qua kaas Tomme de Montagne en Epoisse (m’n favo), qua dips van de Turk saffraan aioli, een bieslook cranberry dip (klinkt weird maar was top) en geitenkaas rode biet (AH).

Hoofd;

4 verschillende pizza’s van eigen bbq

Na;

92 likes

Woahhh! Heerlijk

2 likes

Wat een concept :heart_eyes:

5 likes

Even opgeslagen :heart_eyes:

2 likes

Zo leuk dat zoveel mensen hier de laatste tijd ook gewoon een lekker plankje voor zichzelf maken. Ga ik ook eens doen op thuiswerkdagen dat mijn man niet thuis is :smile:

2 likes

O.a. taleggio, bosbessen, vegan carpaccio, bites we love

16 likes

Oeh. Hoe is die vegan carpaccio?

2 likes