Borrelhapjes/kaasplanktopic

Een beetje rookvleesachtig, ik vind ‘m lekker! Goeie structuur ook. Van de jumbo!

2 likes

Die heten mini grissini!

1 like

Vast een leuk boek voor nog meer inspiratie :grin:

3 likes

Ik gaf gister een klein feestje met als thema ‘kerst 2020’. Dus ook de hapjes en dranken moesten in thema natuurlijk!

Dacht ik post het wel hier. Een borrelplank, kerst popcorn, cranberry-wodka cocktail en vliegend hert Jell-O shots (dus met jagermeister en Red Bull).

Ik wilde nog gluhwein maken maar tegen die tijd had iedereen al flink wat gedronken dus was een beetje overbodig. :sweat_smile:

62 likes

Woaahh ziet er zo leuk uit!!

Love it

Geweldig!

Ik vind vooral de kerst popcorn geweldig!

2 likes

Ik wil meer borrelplanken zien hier!!
@Bunnyslippers ik wil ook heel graag jouw units zien!

25 likes

Jaaa, hoop snel weer een dikke plank te maken. Borrel laatste tijd echt te vaak buiten de deur, en met onze komende badkamerverbouwing duurt dat nog wel even haha, want ben dan wss alleen maar aan het stofzuigen.

1 like

Van een week geleden

25 likes

Lekker uitgebreide borrelplank als diner vanavond :smiling_face_with_three_hearts:

64 likes

Kaasfondue voor 1 voor vanavond. M’n vriend is naast mij het kotsen. Alles in huis ruikt naar kaas. 🫕 heel chique gecombineerd met een halve liter Leffe blond.

44 likes

Lekker naar de markt geweest :smiling_face_with_three_hearts:

22 likes

Oh my, is het epoisses :drooling_face:

1 like

Reken maar! Eerste en de laatste keer helaas, want het hele huis stonk naar voeten volgens m’n vriend. Het is ook wel een heel pittig kaasje. :grin:

2 likes

Heerlijk zo’n gymzaal zweetvoeten kaasje love it :heart_eyes:
Ik zou het negeren :sweat_smile:

3 likes

Stond net met m’n vriend in de Xenos bij mooie houten planken te kijken, en toen zei ie: ‘je wilt er zeker eentje hebben zodat je mooie foto’s kan plaatsen in het borrelplank topic’ hahahah :sweat_smile:

42 likes

Haha en heb je een mooie gevonden?

1 like

Haha ben volgende week jarig dus hoop dat ie de hint heeft opgevangen (hij heeft een betere smaak dan ik ook)

4 likes