Borrelhapjes/kaasplanktopic

Kruidenroomkaas, ham en ijsbergsla.

Altijd een topper bij verjaardagen

4 likes

Borrelplankdiner :smiling_face_with_three_hearts: met een verse artisjok (€1,50 bij de jumbo) en een dip van olijfmayo met citroensap en worcestershiresaus. Op de plank grana padano, la tur, rosso di langa, rozemarijn scrocchi, mozzarella-pestofocaccia en daarnaast nocarella olijven en buffelmozzarella met tomaat en basilicum.

Qua wijn verdicchio, sauvignon blanc uit marlborough en een lekker vet chardonneetje

30 likes

was de artisjok ook lekker of stond ie erbij voor de sfeer

4 likes

Heel lekker! Had m gekookt in water met een beetje citroensap, bladeren afhappen met die dip was top en het hart was ook erg lekker. Droeg daarnaast OOK bij aan de sfeer. Best bestede €1,50 van de week

12 likes

Lekker! Hoe vond je la tur?

2 likes

Heel lekker! Had die al eens eerder gehad. Ik ben een beetje een bange kaaseter die niet veel pittige dingen lust maar deze is wel een favoriet! Romig en smaakvol zonder te overheersen

2 likes

Stel dat je mee zou doen aan het WK Borrelplankcreatie. Hoe zou de beste borrelplank eruit zien? Wat moet er zeker op?

1 like

Woooooow, ik verbaas me steeds weer dat voor alles een topic is :joy:

5 likes

Wow wat veel! Wel heel leuk opgemaakt. Met hoeveel mensen hebben jullie hiervan gegeten?

6 likes

Ahw waarom die smeersels niet even in een normaal leuk bakje doen, zonde :sob:

7 likes

Wow @Hemakoekjes , ik wil vrienden met jou worden! Ziet er echt heerlijk uit allemaal zo!

Ik heb het gevoel dat ik altijd vrij veel in huis haal wanneer ik ga borrelplanken. Als een product ‘op’ is dan voelt dat voor mij niet goed/gastvrij, dus vaak vul ik gedurende de avond continu dingen aan.

Ben wel benieuwd hoe anderen dit doen? Gewoon op=op en alles in één keer op één grote plank? Of ook continu bijvullen zoals ik doe?

4 likes

Toastjes en brood bijvullen, net als warme dingen. Voor de rest wel op is op.

1 like

Vakantiehuis… keukenkastje… zoveel vragen?!

17 likes

Jullie waren in een vakantiehuis, hadden zin in een borrelplank maar hadden geen plank… dus hebben toen maar een deur van een kast gedemonteerd om als plank te gebruiken?

En jullie hadden geen zin in afwas dus deze daarna gewoon weer in de kast gezet? Of hebben jullie het kastdeurtje-borrelplank weer afgewassen?

17 likes

Heftige reactie?
Ik heb gewoon vragen over de situatie :joy:.

Ik veroordeel jou of je borrelplank verder niet hoor.

6 likes

Stel je altijd op deze manier je vragen? Wat gezellig

5 likes

Ze heeft haar reactie op mijn post ook weggehaald en in plaats daarvan een petty duimpje gegeven. Why @Hemakoekjes why

1 like

Nee niet altijd hoor. Maar zeggen ‘jeetje wat een heftige reactie’ is wel overtrokken vind ik.

4 likes

Oh vond mijn reacties niet zoveel toevoegen, aangezien ze niet over borrelplanken gingen.

4 likes

Ik gooi alles in 1x op een plank en op is op. Meestal maak ik wel nog wat losse, warme hapjes erbij

2 likes