Borrelhapjes/kaasplanktopic

Joh, ik wist niet dat borrelplanken een werkwoord was.

:clown_face:

2 likes

Kak, net te laat. Ik heb de discussie gemist. Nu zal ik nooit het verhaal van het keukenkastje weten

5 likes

18 likes

Lof dit forum he haha. Je hebt hiet van die mensen die roepen " Oh ik vind het zo goor als iemand ook maar kijkt naar mn eten"
En je hebt mensen die een deur uit een vakantie huisje schroeven en daarvan gewoon gaan eten. Je weet niet wie er tegen die kast aan heeft geneukt maar boeien lekker borrelen.

17 likes

Mag ik vragen hoe jullie eigenlijk op het idee zijn gekomen.

Geef gewoon toe dat het een bijzonder idee is :joy:

3 likes

Echt slim I love it

5 likes

Gaan we serieus dezelfde discussie weer voeren? :clown_face:

8 likes

Ja

2 likes

Ook nog in twee verschillende topics.

6 likes

Ook geen zin in. Ik verwijder mijn berichten, ook ivm herkenbaarheid.

6 likes

Naaah ik vind dit echt heel gek en jammer ook?? Vond het een hele leuke plank om te zien, en als de eigenaar van het huisje het juist ook een leuk idee vond dan is het toch helemaal prima. Stom dat er zo’n discussie over ontstaat, waar hebben we het ook over? Echt heel zuur allemaal hoor, wat dat betreft had die ene influencer wel een beetje gelijk en zijn we soms ook wel een stelletje zure kantoor trutten bij elkaar.

24 likes

Het is denk ik meer de veelheid?
Niet per se de zure mensen maar oprecht verbaasde reacties/vragen, toen maar ook nu. En als dat ineens door 8+ mensen wordt gepost, snap ik wel goed dat het voor @Hemakoekjes niet leuk overkomt en denkt had ik het maar niet verteld…

In dat opzicht altijd moeilijk inschatten waarom het ene zoveel reacties genereert en een ander bericht (wat missh net zo opvallend is als je het gaat ontleden) niet of nauwelijks

5 likes

Zolang jullie er okƩ mee waren en de eigenaar ook zou ik me niet zo druk maken om die reacties joh. Ik vond het iig echt weer een leuke post om aan terug te denken haha.

En de inhoud van de plank zag er iig een stuk beter uit dan menig ander plank!

18 likes

Nou, het voelt inderdaad als een standaard welkomscomitƩ van een aantal mensen hier, maar er komt vast nog wel weer eens een mooie borrelplank die ik hier deel!

24 likes

Wat zijn de beste tips om een borrelplank er echt mooi uit te laten zien ipv een losgestortte bende? :sweat_smile:

1 like
  • Opvulling! Zo vol gooien dat je eigenlijk de onderkant van de borrelplank niet meer ziet. Nootjes, druiven, frambozen, toastjes, dat soort dingen.

• De hapjes op de plank in verschillende groepjes verspreiden. Dus als je bijv plakjes fuet hebt, die niet op 1 hoop gooien maar dan 2 of 3 keer op de plank een aantal. Zelfde met kaas, etc. In het begin denk ik altijd, dit ziet er niet uit maar als je dan gaat opvullen (van hierboven) dan is het vaak leuk.

• Wat ik ook altijd leuk vind staan is bakjes, dus wat hoogte. Met smeersels, of jam, of wat je er maar in wil.

Verder kijk ik ook vaak gewoon af van pinterest of tiktok, als je ā€˜graze table’ gebruikt als zoekterm vind je heel veel!

8 likes

En niet voor de plank zelf maar de aankleding erom heen helpt ook? Mooie en zelfde set vorkjes en mes, bordjes, bijpassende servetten, grote glazen wijn. Bloemen evt

3 likes

Probeer ervoor te zorgen dat kleuren niet te veel op elkaar lijken. Als er 2 soorten kaas of worst op elkaar lijken probeer er dan iets anders tussen te leggen
En ik probeer soms met wat verschillende rondjes te werken en dan daarom heen te leggen. Zoals een rond kaasje

1 like

Thnx voor deze tips! Daar kan ik wel iets mee! :grin::grin:

3 likes