Alle tips gebruikt en kreeg veel complimenten! Bedankt allemaal
Kan je natuurlijk niet posten zonder foto
Haha das waar… maar heb geen foto gemaakt volgende keer
Wat is jullie favo vehikel voor dips/smeersels, wat geen standaard melba toastje, stokbrood of cracker is?
Edit: ik bedoel dus meer bijzondere cracker-achtige dingen, scrocchi of stokjes. Wat zijn goeie en wat zijn lekkere smaken?
Worteltjes, komkommer en van die kleine soepstengels
Die van tuc bake rolls vind ik ook lekker
Ik vind picos met knoflook heel lekker en van Haust toastjes ook met knoflook.
Deze doos heb ik ook een keer gekocht bij de kaasboer. Was ook lekker en afwisselend.
Deze zijn wat luxer dan LU maar echt HEEL LEKKER ik zou gewoon een heel pak zonder dip op kunnen vreten
*Wasa delicata vind ik persoonlojk lekker
*iets wat er wel leuk uitziet zijn amusecups of van die toastjes bakjes. Smaakt wel normaal
*De crisini picolo van lidl
Deze van de Ap, als je van zoutig houdt.
Pitabrood even onder de grill en dan in stukjes, perfect om te scoopen!
Libanees platbrood in stukjes!
Mitsubi crackers!
Wat voor mseersels en dips heb je eigenlijk. Soms kan er iets beter mee gepaard worden
Zelf maken! Van oude pistoletjes/restjes stokbrood/afbakbrood/bolletjes, wit, bruin, alles is prima.
Zo dun mogelijk snijden, op de bakplaat leggen, insprayen of voorzichtig druppelen met (olijf)olie.
Kruiden zoals je wilt (ik gebruik vraag bruschetta kruiden en zeezout, of een bbq zout grinder, en als laatste wat geraspte belegen kaas.
Je kan dit zelfs nog doen met gewone boterhammen of een krentenbol (lekker met bijvoorbeeld blauwe kaas)
Gevaar is wel dat je de helft al hebt opgegeten als het uit de oven komt
Deze lijkt daar heel erg op en is net wat makkelijker verkrijgbaar, gewoon bij de AH. Ze liggen bij de crackers bij de ontbijtspullen (beetje random plek vind ik altijd).
Nice zullen ook een stuk goedkoper zijn!!! Ga ze vanmiddag halen
De wasabi crackertjes van Mitsuba
Hoeveel verschillende soorten hapjes zouden jullie doen? Zit nu op 2/3 soorten maar zit frituur bij dus weet het niet zo goed.