Hoeveel mensen is het voor?
Tussen de 5 en 8 personen, precieze aantal is nog niet helemaal zeker.
Wil dit keer eigenlijk liever geen kaasplankje omdat dat dan vaak niet opgaat of amper aangeraakt wordt op zulke momenten.
barbaars
Ik kan me voorstellen dat mensen op een oud en nieuw borrel niet zo’n zin hebben in een kaasplankje. Dat doe ik zelf ook liever op een ander moment.
Heb je naast de 2/3 soorten nog wel brood met smeersels, groente (komkommer, tomaatjes etc) en iets van chips/nootjes? Dat zou ik er in ieder geval bij serveren. Ik doe zelf nooit frituurhapjes, maar als je 1 frituurhapje en 2 anders hapjes naast bovenstaande doet zit je denk ik wel goed.
Ik doe van die butterfly garnalen en kleine loempiaatjes!
Heb ook nog een half dozijn oesters voor de liefhebber haha. Dus het is een beetje een vissig thema.
Ik ben zelf ook meer fan van de niet klassiekers zosls de loempiaatjes etc
Ik vind van die lleine dumpling of mini bapoa(lidl) ook altijd lekker en die doen het altijd goed
Ik heb een toko in de stad dus daar kan ik vanmiddag wel even langs. Mini bapao is ook wel een lekker idee.
Wil sowieso butterfly garnalen haha.
Als je toch gaat frituren misschien nog kaastengels erbij? Die vallen ook altijd goed in de smaak.
Misschien wat simpele hapjes maken/kopen? Olijven, gevulde pepertjes, wraps met roomkaas en zalm, beetje dat soort dingen?
Wat schattig die lintjes om de wijnglazen
Mini plankje van 12 cm stampvol met lekkers gemaakt voor mij en m’n moeder die me al anderhalve week thuis loopt te verzorgen
Oooo hoe leuk zo op 2 plankjes en wat een hoop lekkers
In het kader van de EK wedstrijd NL-Frankrijk van de week vind ik het leuk om een Franse borrelplank te maken. Maar ik vind vooral de Franse kaasjes & worstjes. An sich een goede basis natuurlijk, maar ik zoek er nog wel iets anders leuks binnen het Franse thema bij.
Iemand een goed idee?
Oh vind croque monsieurs leuk! Ik zat echt in een inspiratie dip haha, terwijl borrelplanken mijn specialiteit zijn haha.
En ik zal er aan proberen te denken , ik ben een slechte foto poster.
Druiven, dadelbrood, paté, rillettes?
Gougeres zijn ook heel makkelijk te maken en heerlijk, en mini quiche vind ik ook altijd lekker, oeuf mayonaise, pissaladière, rilette etc.
Ja haha verbazend wat daar nog op past, was heerlijk