Borrelhapjes/kaasplanktopic

Oh ja zeker ook goed om bij stil te staan. Bij een delicatessenzaak kunnen ze me alles ‘aansmeren’ dus ik dacht even jullie tips verzamelen haha

Ik vind de worsten van Brandt & Levie erg lekker. Die hebben een winkel in Amsterdam. En vast nog wel meer punten, bij mij op de markt in Zuid Holland ook namelijk.

1 like


Hoppaaa

33 likes

1 persoons borrelplank

Grapje

57 likes

Ik eet dit gewoon ipv avondeten vaak!

3 likes

Meestal beginnen we rond 3/4 uur en dus vervangt het het avondeten. Mochten we later op de avond dan nog trek krijgen eten we dan nog een snackje!

1 like

Ja ik zou dit ook ipv avondeten doen, misschien om borreltijd en dan evt. later nog een soepje eten ofzo?

2 likes

Oh wij eten dit gewoon rond een uur of 17.00 op zondagavond. Lekker Netflix aan en een gin tonic in m’n hand. Die levuhhh

5 likes

Ja meestal wel in plaats van avondeten, rond borreltijd
En als het mooi weer is ook prima ipv lunch buiten

Heeft iemand een goed recept voor pittige hapjes?

Altijd op vrijdag i.p.v. avondeten.

1 like

Van deze middag, alles plantaardig.

60 likes

Wow goeie! Wat is het allemaal? Koop je het in de supermarkt of maak je het zelf?

Er zitten drie verschillende soorten hummus bij (basilicum, natuur en rode paprika), zou ik normaal zelf maken, maar toen van de winkel. Verder nog zelfgemaakte kruidenboter (op basis van alpro sojaboter), rechtsonder pico de Gallo, en erboven 'kaas’blokjes van sofine (eerder tofublokjes, maar wel lekker):
SoFine-Mediteraanse-Kruiden
De rest spreekt voor zich!

1 like

Klinkt goed! Het doet voor de look al zoveel als je iets uit een plastic bakje in een schaaltje doet

1 like

Vooral blij met de vlammetjes.

33 likes

Gister even dit topic doorgekeken en vandaag mijn eerste borrelplankje samengesteld. Het ziet er zo gezellig uit!

Ik heb het even hier gepost omdat ik hoop dat er meer mensen gaan posten.
Vooral nu we meer thuis moeten blijven

40 likes

Ik heb nu weer een camembert uit de oven gehad, alleen smelt hij totaal niet. Terwijl dat bij de eerste wel was. Van welk merk kopen jullie hem? Dit was van AH eigen merk.

Ik heb vaak die van AH excellent in dat houten doosje. Ergens ligt het waarschijnlijk eerder aan de rijpheid van je camembert dan ‘het merk’. Hoe rijper hoe beter hij zal smelten. Dus eigenlijk mss eentje kopen die het meest tegen de houdbaarheidsdatum zit volgende keer.

1 like

Volwaardige kaas- en wijnavond voor 4. Hier hebben we overigens met zn allen nog 2 dagen van kunnen eten, haha.

58 likes