Breda

Ook laatst besteld en vond het idd echt top! Bestel normaal bij mr. Sushi altijd.

2 likes

Eerst was het Sumo oriental, misschien dat je daar wel eerder iets over hebt gehoord. Eigenaren zijn hetzelfde gebleven en het eten eigenlijk ook. Wij vinden het in ieder geval altijd lekker.

1 like

Hebben jullie nog aanraders qua restaurant voor avondeten? Het liefst iets gezelligs en niet te ingewikkeld.

Ben geloof ik nog nooit in Breda geweest dus sowieso zijn alle aanraders welkom!

1 like

Ik was laatst met 3 vinden bij EsPintxos bij de grote markt. Dit was erg lekker en je kunt de gerechtjes makkelijk delen met elkaar wat het gezellig maakt.

1 like

Als jullie van pasta houden: Reparola - the pasta bar en de Botanist is ook wel gezellig alleen heb ik daar nog nooit gegeten

1 like

Bedankt voor de tips beide! We hebben nu bij EsPintxos gereserveerd, zin in :blush:

1 like

Vraagje: mijn vriend en ik willen een paar relatietherapiesessies samen. Hebben jullie ervaring/tips voor iemand in de omgeving?

2 likes

Waar kan je echt lekkere sushi eten in Breda? Hoeft geen all you can eat te zijn.
Ik zag op insta al ichi voorbij komen, maar geen idee of dat wat is

1 like

Mag bestellen ook? Ichimoto (andere ichi dan wat jij bedoelt denk ik) is echt mijn favo. Voorheen ging ik altijd bij Umé sushi eten, maar bestellen bij ichimoto overtreft het.

1 like

Ginkgo heb ik laatst gegeten en was heel lekker en de gerechtjes zagen er ook best luxe uit! Van collega’s hoor ik goede dingen over bao asian kitchen!

@FrozenFlame ik zou eigenlijk wel graag willen uit eten want het is voor mijn verjaardag en wil juist eigenlijk lekker even uit huis zijn en een bubbeltje ingeschonken krijgen :princess:t3: maar ik zal umé is opzoeken!

@soarin thanks! Ik ga ze eens opzoeken

2 likes

Nou voor als je een keer wilt bestellen dan :wink: Zou niet bij Umé gaan eten dan trouwens. Keuze is vrij beperkt en niet echt luxe.

2 likes

Bao Asian kitchen is top voor niet-onbeperkte sushi. Ze hebben ook lekkere andere gerechters!

2 likes

We zijn uiteindelijk naar Bao gegaan en was inderdaad erg lekker en precies wat ik zocht! Thanks voor de tips!!

2 likes

Aangezien de vorige tip mij ontzettend goed bevallen was, probeer ik het gewoon nog een keer!
Heeft iemand toevallig ervaring met een biab-nagel styliste welke enigszins goed geprijst is? I know dat is subjectief, maar ik wil biab vooral eens proberen omdat ik eigenlijk niet meer zo tevreden ben over mijn huidige nagelsalon (extreem budget, echt zo’n aan de lopende band salon, waar ze gewoon voor je neus in een andere taal over je roddelen haha)

Als je op zoek bent naar iemand die goed is in nail art zou ik Suuza Nail Studio aanraden. Ben er zelf een tijdje geweest en ze zijn echt hele goede nagels en het is erg mooi. Het is zeker geen lopende band zaak. Ze is wel vrij lang bezig met je nagels, zeker als je nailart wilt. En ze is wel vrij duur.

Ik ben juist eigenlijk echt een basic bitch en doe veelal nude nagels haha en ik vind haar eerlijk gezegd ook echt wel te duur met €65/€70 euro! Maar bedankt voor de tip!

Weet iemand waar je in Breda losse bloemen kunt kopen? Ik wil graag zelf mijn bos samenstellen, maar tot nog toe kan dat nergens. Ik ben al bij diverse bloemenwinkels, -stalletjes en op de markt (Hoge Vugt) geweest.

Volgens mij bij de intratuin!

1 like

Ah thanks, ga ik die even checken!

2 likes