Ik heb nu bij Baktotaal t65 bloem van Emilie oid. Die zwarte zak. Al mooie zuurdesembroden mee gebakken
Hebben jullie tips voor een betaalbare mixer die goed brooddeeg kneedt? Of moet je dan echt voor kitchenaid prijzen gaan?
Ik heb een paar maanden geleden een kMix van Kenwood gekocht en daar ben ik heel erg blij mee! Ik vond (vind) een kitchenaid heel erg mooi maar de Kenwood is goedkoper en heeft een sterkere motor, wat voor brooddeeg erg fijn is.
Ja de kmix! Mijn meest gebruite keukenmachine ooit. En ik bak vooral (glutenvrij) brood dus vooral kneden!
Maar een cake klopt ie ook heel luchtig.
De Bosch MUM mixer doet hier al jaren goed dienst, ook te combineren met andere accessoires zoals een blender e.d.
Ik ben nog steeds aan het twijfelen. Welke bosch mum heb jij? Er zijn zoveel verschillende modellen.
Je vraagt het niet aan mij, maar ik heb zelf de mum5 nu zo’n 3 jaar in gebruik en ben daar erg blij mee!
Ik kan mijn bon niet meer vinden maar volgens mij is het de MUM54A00. Ik heb wel kunnen vinden dat ik hem inmiddels alweer ruim 7 jaar heb en ondanks regelmatig brood/pizzadeeg maken (zwaarder kneedwerk) doet hij het nog perfect, hij is voorlopig ook echt nog niet aan vervanging toe oid.
Mijn desemstarter is per ongeluk veranderd in een fruitvliegjes val…
Dus denk dat ik maar een nieuwe start
Ik had m gevoerd en laat m dan altijd op mn aanrecht staan met een deksel er een beetje schuin op, beste fruitvliegjes val die ik ooit heb gemaakt
Mijn man doet er vaak een keukenrolpapiertje ertussen, met dit weer trekt het inderdaad vliegen aan.
Top, dankjewel, ook @Zonnestraaltje . Ik was in de war omdat de MUM 5 blijkbaar serie 4 is en elke variant met iets andere accessoires een ander nummer heeft, terwijl het hetzelfde toestel is. Ik heb de MUM5XW20 besteld. Heel benieuwd!