Jantje
De brokjes waren nog niet binnen, en moest dus weer terug naar de Jumbo om tot vandaag te overbruggen.
Scan ik mn zak met de handscanner, geeft €9,99 aan.en wat zegt t prijskaartje nu €8,59. (Van de week was het €0,80 cent verschil, nu €1,40… ) ik voelde me zon zeikerd, maar deze gozer zei als eerste probably verkeerd gevuld(geen grapje, dat half Engels) nah nee meneer, kijk, ik heb al n foto voor je. En hij zegt ook gelijk deze zak krijgt u gratis mevrouw. wat voelde ik me beschaamd, maar dit is echt van de zotte.
De katjes zijn er blij mee in ieder geval. Ik sta nu waarschijnlijk bekend als de zeikerd van de Jumbo
I just cant dat die eikelige kutvakkenvullers bonusbordjes verkeerd ophangen. Leer fucking lezen en uberhaupt ergens om geven. Ik wil dan echt van carriere switchen naar supermarktmanager Harry Piekema en al die stinkoksels ontslaan. Je moet nog beter opletten hierdoor wat je in je kar pleurt.
Ja dat weet ik, maar ik vind dat personeel het direct goed hoort te hangen. Daarnaast moet het je ook maar opvallen na betalen.
Stink oksels hahahaha
Wat zijn de kosten voor een rekening bij Bunq?
Deze is gratis, maar kan je dus ook maar 2x per maand opnemen
Wow, nooit over nagedacht. Ik ga een rekening openen! Hoe vaak wordt de rente gestort? 1x per jaar?
Maandelijks staat op de website
Ben echt heel blij met deze tip dankjewel! Uit gemak had ik mijn spaarrekening ook bij mijn lopende rekening. Ik haal er zo heel makkelijk steeds geld af. Nu ik verhuisd ben houd ik flink wat over maar ja ik ben gemakzuchtig. Ik heb nu deze gratis rekening geopend, lekker uit mijn directe zicht, een automatisch incasso ingesteld en nu krijg ik ook nog maandelijks chille rente.
M’n vriend en ik hebben ook allebei daar een spaarrekening geopend haha
Wow ik dacht dat die rente per jaar was maar het is dus per maand
Nee je krijgt jaarlijks 2% maar je krijgt het maandelijks uitbetaald
Nou ja hier maak je snel een denkfout (ik althans, ik rekende mezelf al rijk). Het is de rente per jaar die maandelijks wordt uitbetaald. Dus stel je hebt 1000 euro erop staan krijg je niet na een maand 20 euro!
Dit staat er op de website:
Elke dag nemen we het laagste saldo van je spaarrekening(en) van de dag ervoor en passen daar je dagrente (jaarrente gedeeld door het aantal dagen in het jaar) op toe tot een maximumbedrag van €100.000. Vervolgens tellen we alles op de 1e van elke maand bij elkaar op en storten het op je rekening.
Was het maar zo!
Ik meen me te herinneren dat vroeger (heel vroeger), toen je op je betaalrekening ook nog rente kreeg, dat het ook zo was; rente per maand uitbetaald (1 guldencent op m’n kinderpennierekening woehoe).
Haha dat zou echt een ziek goede beleggingen zijn
Haha ja mensen die van hun rente kunnen leven vond ik altijd zo’n bizar concept, heb zelf nooit echt rente gekregen paar euro max ofzo
Ik heb nu een spaarrekening en m’n beleggingsrekening op niet tonen in mijn app gezet. Ik vind het echt fijn, want nu zie ik niet telkens welk bedrag ik heb gespaard of belegd en dat geeft zoveel meer rust. Ook omdat deze twee rekeningen voor de lange termijn zijn en niet voor korte spaardoelen zoals vakanties etc.
Ik heb ook de Bunq spaarrekening genomen nav de tip hier, toch handig!