En jij hebt gewoon gezegd dat je wou opzeggen ?
Ja, dat je denkt over opzeggen (wij zaten toevallig wel echt aan het einde van contract, geen idee of het tussendoor ook kan), tenzij ze je een goed aanbod kunnen doen. Mijn vriend belde want die is wat mondiger daarin haha, maar hij zei dat er blijkbaar in het systeem gewoon een nieuw aanbod stond voor ons. Wat je dus niet weet als je het gewoon door laat lopen. Zo zonde!
Nou 6 maand 20 euro korting. Prima had 2 jaar geleden ook al korting. Dus prima dit
Ik zit alleen ook geregeld over de 150.
Denk ook dat je dit makkelijk haalt. Als je veel streakt tikt het echt wel aan. Ik zit thuis altijd op WiFi dus heb niet in de gaten hoeveel data ik er doorheen jaag
Meh ook even m’n eeuwig durende kpn abonnement geprobeerd maar daar kreeg ik alleen een wifi verbeteraar. Dan maar zelf overstappen naar iets :’)
Mijn energiecontract loopt in augustus af en ik heb nu een 1 jarig verlengingsaanbod gekregen van mijn huidige energiemaatschappij. Dit aanbod is 240% duurder dan wat ik nu betaal, maar ik neig naar het accepteren en het voor een jaar vast te leggen. Maar heeft iemand meer verstand hiervan en enig idee of er verwacht wordt dat de prijzen de komende maanden iets gaan dalen?
Ik heb al 2x korting gekregen bij NS op mijn daluren abonnement. Ik heb twee keer gezegd dat ik het op wilde zeggen en toen kreeg ik ongeveer €20,- korting op een jaar (en het kost rond de €60) dus dikke prima! Wie weet is dat voor iemand nog een tip.
Ah thanks! Ik heb 10 euro korting voor 9 maanden gekregen. Telefoongesprek duurde maar een minuut
Je kan altijd even via gaslicht.com kijken om te vergelijken.
Wij zouden bij onze oude aanbieder veel meer gaan betalen en zijn daardoor overgestapt en hebben hem voor 5 jaar vast gezet.
Wij betalen nu €45 voor gas en elektriciteit per maand.
Ik zou niet direct zeggen dat ik er verstand van heb, maar die verwachting zit er voor de komende maanden in ieder geval niet in. De prijzen liggen vooralsnog tot aan volgend jaar lente hoog, waar het normaal meer met de seizoenen mee beweegt
Ik geloof dat er ook veel afhangt van het aanvullen van voorraden naar de winter toe en dat valt niet te voorspellen. De afgelopen maanden is duidelijk geworden hoe snel dingen kunnen veranderen, uiteindelijk is het allemaal onzekerheid = hoge prijzen
Dit betekent overigens niet dat het niet beter kan worden hé!! Bedoel vooral dat de prijzen qua zomer/winter normaal verder uit elkaar liggen
Zomer/winter prijs merk je als consument niet direct iets van, maar bepaalt uiteindelijk wel de prijs waarvoor je leverancier jouw energie moet inkopen
Edit: @Desalnietteplus ik weet niet welke leverancier je hebt maar als die al over zijn op maandelijks wijzigende tarieven zou ik dat eerst even aankijken. Een vast contract aangaan kan dan altijd nog en mogelijk vallen die variabele tarieven mee. Als je het de moeite waard vind zou je die eens in de zoveel tijd kunnen vergelijken met het aanbod voor vast
Lees nu goed dat het pas in augustus afloopt: ik zou niets doen tot die tijd!
Huh, heb je dat recent gedaan dan? De laatste keer dat ik keek kon je bijna nergens een vast contract krijgen en zeker niet voor zo’n prijs.
Ja eind februari geloof ik.
We verbruiken ook heel weinig aangezien onze woning op het zuiden staat en op inductie koken.
Oh fijn zeg! Als ik het invul is er helaas maar 1 aanbieder voor een vast contract en is het qua prijs niet echt voordelig. Wij hebben inderdaad ook ramen op het zuiden, inductie en zonnepalen, maar dat mag niet baten
Maar alleen een prijs noemen zegt natuurlijk ook helemaal niets. Je kan pas echt vergelijken met elkaar als je je verbruik erbij noemt, want dan weet je over wat voor tarieven je het hebt
1800 kilowatt uur per jaar en 300 kuub gas hoor in naast me.
Weer niet wat jij verbruikt @George
Je kan het alleen vergelijken als je de Kwh-prijs en m3-prijs naast elkaar legt. Sorry ik blijf het zeggen want met energieaanbieders maken mooie reclame met een mooi voorschotbedrag, maar daar heb je dus helemaal niks aan
Hebben jullie dan in de winter de verwarming haast niet aan? Wij wonen ook op het zuiden en de kachel gaat vaak niet hoger dan 19 en soms 19,5/20,0 graden. Wonen in een hoekwoning en hebben de vloer + spouwmuren geïsoleerd.
Ons contact loopt in september af kijk nu al af en toe hoeveel wij daarna gaan betalen, bij onze huidige leverancier.
Zo’n feest is het nu niet meer. Ikvebruik 950kwh en 320m3 gas, en het goedkoopste is 800 euro per jaar, met variabele tarieven…
Er is geen enkele aanbieder meer met vaste tarieven
Ik ben oprecht nieuwsgierig welke tarieven hierbij horen en welke leverancier
Snap wel als je het niet wilt delen haha maar eind februari was nou niet veel beter dan nu