Mensen ook ervaring met korting bij KPN?
Er kwamen toestraks 2 jongens van Ziggo aan de deur met wat vragen. En toen dacht ik van ohhh kan ik hun niet om korting vragen, gezien het hier ook al over ging. Niet gedaan overigens vond ik een beetje gek.
Nu bedenk ik me, wij hebben ook helemaal geen Ziggo
Ik heb wisselende ervaringen met KPN. Toen ik eens wilde overstappen naar een goedkopere provider kwamen ze gelijk met een aanbod van korting voor een jaar. (Ik had de overstap al ingezet maar zat nog binnen de bedenktijd.) Na dat jaar belde ik ze om te vragen of ze wat konden doen aan het maandbedrag en dat ik anders alsnog over zou stappen. Kreeg nul op het rekest. Nu weer overgestapt en ze deden niet eens meer een poging om me te houden.
Nope.
Kregen 0.0 dit jaar bij ze
Zijn daarom ook overgestapt
Pff mân huur gaat 34 euro omhoog, mân energierekening gaat omhoog. Maar mân salaris, ho maar
Jaa, ik heb ook al mijn brief binnen voor de huurverhoging⌠Echt janken weer.
Kon alleen wifi stopcontact dingen krijgen. Opgezegd. Daarna ook geen nieuwe âwe willen je terugâ aanbieding.
Volgens mij zijn mensen die âshoppenâ ook minder interessante klanten. Als je steeds je ogen open houdt voor betere prijzen dan ga je vroeg of laat toch weg.
Ik vond dat ze na 12 jaar toch wel wat moeite hadden kunnen doen haha. Maargoed, andere en iets goedkopere provider en eindelijk geen afstandsbediening meer die met plakband aan elkaar hing.
Ja twaalf jaar is wel fucked up. Had je direct de juiste afdeling?
Ja, had het helemaal nog nagevraagd ook maar helaas kon zelfs daar niks.
Goed om die KPN verhalen te lezen. In de zin van: dan ga ik ât niet eens proberen. En ivm mobiel abo bij KPN en dat ik daar ook Spotify bij heb zou ât elders na een korting ook niet goedkoper voor me zijn. Ik moet ivm werk absoluut een steady en betrouwbare verbinding en die biedt KPN hier dan weer wel. Echt nooit issues mee thank god
Wij hebben een aantal jaar Ziggo gehad en toen ik hier op het forum las dat je korting kon fixen, had ik dat gedaan. Toen hadden we elk jaar best wel goede korting en dit jaar kon het niet meer.
Toen zagen we een aanbieding bij KPN voor een half jaar 35⏠en later was de aanbieding voor een jaar dus dat hebben we nu afgesloten. Daarna kijken we gewoon wat het goedkoopste is. Mijn vriend hield KPN al wel een tijdje in de gaten en hij zei dat ze regelmatig met dezelfde aanbiedingen komen, maar voornamelijk dat je een tv erbij krijgt.
Niet jinxen!!
Oh bij ons is de wifi van kpn echt om te janken. Maar ik heb eigenlijk niet de illusie dat ziggo beter zal zijn.
Wij hebben kpn sinds ze telfort hebben overgenomen, dus betalen volgens mij telfort tarief nog. En dan ook icm mobiel abo hebben we korting op vaste internet en gratis ESPN en dubbele data mobiel. Dusja, denk dat wij onderaan de streep nergens voordeliger uit zijn
Ik heb heeeel lang moeten bedelen om korting toen we bij KPN afsloten, terwijl ze echt hadden gefaald in het aansluiten van het internet (waardoor we 2 maanden geen internet hadden), en toch kon het niet. Toen ik zei: âdan ga ik naar een andere aanbiederâ kreeg ik âoke dat is goedâ terug haha.
(Mooie was wel dat ondanks dat ze zeiden geen korting te kunnen geven er uiteindelijk op de factuur tĂłch korting stond. Dus iemand daar heeft toch over zân hart gestreken of het was een foutje)
Haha dit had ik ook bij Kpn (gelukkig geen twee maanden zonder internet). Maar ging mân telefoon verlengen en dacht nou misschien verder kijken en dan ook voor internet. Vroeg van kunnen we iets aan de prijs doen als ik toch alles bij KPN houd, nou nee. En toen ik zei van nou dan ga ik denk ik toch overstappen âdat is prima mevrouwâ
Gaat dat niet per adres?
De kwaliteit van je WiFi ligt niet altijd aan de provider hè, 9/10 keer ligt het aan de plaatsing van het modem, afstand vanaf het modem tot de plek waar je wil internetten, materiaal van je huis, veel beton is bijv slechtere doorgang van de straling. Woon je midden in de stad = heel veel Wi-Fi-netwerken om je heen of middle of nowhere bijv. Maar het kan ook aan je apparaat zelf liggen. In principe leveren providers een modem waar internet op zit, maar op WiFi hebben ze niet direct invloed omdat dat van zo veel dingen afhankelijk is.
Good point, maar dan ga je ook apparatuur veranderen? En als er een tel nr bij zit? Maar goede vraag, eens proberen?