Wij betalen 65 euro voor alleen internet bij Ziggo. Moet er echt achteraan gaan… Wij hebben wel het allersnelste internet en hebben dat ook wel nodig (denk ik?), vriend en ik werken allebei thuis en draaien zware programma’s.
Zou je internet dan ook even goed doormeten om te kijken of je wel de snelheid krijgt waar je voor betaald! In ons vorige huis hadden we het snelste internet voor heel veel geld maar kregen we effectief de laagste snelheid.
Edit - en wij hebben ook het middelste pakket genomen, met Wifi punten erbij. Anders kan mijn vriend beneden wel beeldbellen en ik boven niet. Dus geen gekke gedachte.
En @ufo, ik zou het gewoon proberen! Misschien even van te voren kijken wat je snelheid bij een andere aanbieder kost, dan kan je dat aankaarten in het telefoongesprek, dat je overweegt om over te stappen, maar dat je dat eigenlijk niet wilt omdat je tevreden bent met de service en het netwerk van Ziggo en of ze iets voor je kunnen betekenen. Als er al maar een 10tje van af gaat is dat toch 120 euro per jaar!
Wow! Wij hebben wel het goedkoopste pakket geloof ik, maar juist voor een goedkoop pakket vind ik het erg duur! Vgm kan bij ons huis ook niet echt sneller internet, dus daarvoor betalen zou gek zijn.
Wij betalen 35€ voor het snelste internet van t-mobile. Als we geen abonnement hadden lopen al daar was het 40€. We hebben 1gb. Dat is volgens mij ook best veel maar m’n man beweert dat die dat nodig heeft om te gamen, en ik heb me daar maar bij neergelegd.
Alleen al voor het goedkope internet wil ik naar Nederland verhuizen. Het is bij ons zo’n 120 euro.
Wij betalen nu €83 voor ziggo, wel incl tv en blijkbaar ook vaste telefoon die we niet hebben.
Weer een goede reminder om het uit te zoeken
Ik heb ziggo laatst gebeld vanwege verhuizing en dat ik dan het abo op de naam van mn partner zou zettrn zodat we weer die eerste x klant korting zouden krijgen. Heb nu een aanbod van 1e 9 maanden voor 23 euro en daarna wel 58 euro (internet en kabel tv).
Hebben mensen ervaring met een laag maandbedrag krijgen ipv eerste 9 maanden korting? Of is het dan een kwestie van elk jaar bellen van joe ik ga weg?
Ooh maar dat scheelt de eerste maanden idd wel veel! Wij hebben de eerste 6 maanden €39 betaald geloof ik. Maar €23 is helemaal lekker.
Door mijn medische dieet rijzen de boodschappenkosten de pan uit.
Nu zie ik vaak in de aanbieding bij de Lidl 4 moten zalm voor ongeveer 7,99.
Wij zijn met 2, dus houd ik er 2 over.
Moeten die gelijk mee op als ik de verpakking open maak? Kan ik er een gerecht mee maken en dan invriezen?
(goedkoper dan 6 euro voor 2 bij de AH, dus het zou al veel schelen).
Je kan de zalm gelijk op dag van aankoop invriezen en dan uit de vriezer halen als je het nodig hebt.
Heb je voor je medische dieet al gekeken of je dat kan aftrekken van je belastingen?
Ik woon ook in België en betaal €28p/m voor internet (Telenet). Dat is voor 150GB elke maand en vriend en ik streamen alles (we hebben geen (digitale) tv).
Je kan misschien eens kijken of het voor jou bij een andere aanbieder goedkoper kan?
Ik gooi het dan vaak in de vriezer zodra ik de verpakking open maak (wel voor de tht-datum op de verpakking natuurlijk). Of idd een gerecht mee maken en dan invriezen.
Bij Lidl hebben ze in de diepvries ook prima zalmmoten trouwens, per stuk verpakt. Weet zo uit mijn hoofd niet wat die kosten, maar denk ook best prima geprijsd.
Ik betaal voor het langzaamste internet bij ziggo alleen al 48,50. Terwijl als ik opnieuw klant zou worden het 42,50 is. En de eerste 6 maanden zelfs maar de helft… meteen maar even contact opgenomen want vind dit echt raar. Je wordt niet beloond als je al langer klant bent blijkbaar….
Edit; schijnbaar betaalde ik ook nog voor kabel tv. Terwijl toen ik vorig jaar m’n tv abonnement op zei erbij stond dat de kabel tv gratis was. Erg bijzonder en kon het ook niet zelf wijzigen in mijnziggo dat kabel tv eraf ging. Medewerker heeft dit voor mij moeten doen. Lekker omslachtig weer…
Idd elk jaar bellen en zeggen dat je weg gaat, zeker bij Ziggo doen hoor want dat is een van de duurste providers en willen maar al te graag klanten houden. Ik mocht klanten echt bijna alles aanbieden zo lang ze maar niet echt op zouden zeggen. Gewoon meteen naar de afdeling retentie/opzeggingen vragen, die krijg je via het keuzemenu niet aan de lijn. “Gewone” medewerkers kunnen niet dezelfde kortingen geven als retentie.
In België vindt je bij verschillende aanbieders abonnementen met enkel internet onder de 30 euro.
Bij proximus is het ongeveer 25 euro en mijn telenet-abonnement is 28.88 euro, maar gaat wel stijgen.
Ik weet dat het bij Scarlett en Orange goedkoper kon maar de download en upload limieten waren ook lager. Telenet was de duurste voor enkel internet, maar ook meeste download.
Heb je dan een professioneel abonnement met onbeperkt data dat het zo veel is bij jou?
Edit: wat @trompeloeil zegt dus.
Ik ben al wel boven de download limiet van 150GB geweest, maar dan koop ik die maand voor 5€ nog 25 GB erbij.
Goed om te weten! Ik ga tele2/tmobile nog even vergelijken want ik zit daar nu met sim only dus hoop op ook een goede deal daar. Maar anders elk jaar even bellen, is ook goed te doen. Veel goedkoper dan dit zonder te bellen ga ik eenk niet krijgen.
Bedankt voor de tip! Dat ga ik zeker eens proberen.
Wij verdienen veel te veel om dit dieet af te kunnen trekken van de belasting. Volgens mij mag je voor FODMAP maar 1 jaar aftrekken en dat was geloof ik 300 euro.
Door jullie tips hebben we nu weer korting (bij Ziggo)! Geen idee of dit ‘genoeg’ is maar we krijgen nu de eerste 6 maanden weer €20 korting en de nieuwste mediabox die sneller zou moeten werken en energiezuiniger is. Wel blij mee
Zitten jullie nooit over de 150gb limiet? In mijn eentje kom ik altijd ruim boven 200 .