Budget- en besparingstopic

@Zonnestraaltje @Brum @Strawberry @Noodle
Zondergas energie zitten wij, onderdeel van energie zero. Contract staat voor 5 jaar vast. Afgesloten eind februari.
Per kWh betalen wij €0.26576 voor normaal tarief
Voor dal tarief is het €0.2273 per kWh.
Per M3 is dat €1.13743 voor gas verbruik.
Dit is inclusief overheidsheffingen en exclusief teruggave energiebelasting.

Kachel staat vaak rond de 18, hebben slimme thermostaat knoppen op de radiatoren dus stoken heel gericht per ruimte. Geen zonnepanelen en geen extra isolatie in bv spouw/vloeren.

4 likes

Ah thanks, scheelt wel want dan kom ik uit op 644 per jaar.
Wel ook weer variabel, vast doen zij ook niet meer zo te zien

4 likes

Net gebeld met ziggo, en ga 3 maandjes van 32,50 naar 22,50. Scheelt toch 30 euro.

6 likes

Ik heb ook Ziggo gebeld vandaag. Krijg de komende 6 maanden €20 korting.

8 likes

Lekker bezig iedereen! Wij hebben nu kpn maar moeten wegens verhuizing weer over op Ziggo. Zijn er ook nog trucs om de beste welkomstdeal krijgen ?

Echt top om te lezen dat zoveel een fijne korting krijgen! :heart:

2 likes

Mensen ook ervaring met korting bij KPN?

2 likes

Er kwamen toestraks 2 jongens van Ziggo aan de deur met wat vragen. En toen dacht ik van ohhh kan ik hun niet om korting vragen, gezien het hier ook al over ging. Niet gedaan overigens vond ik een beetje gek.

Nu bedenk ik me, wij hebben ook helemaal geen Ziggo :smiling_face_with_tear::smiling_face_with_tear:

7 likes

Ik heb wisselende ervaringen met KPN. Toen ik eens wilde overstappen naar een goedkopere provider kwamen ze gelijk met een aanbod van korting voor een jaar. (Ik had de overstap al ingezet maar zat nog binnen de bedenktijd.) Na dat jaar belde ik ze om te vragen of ze wat konden doen aan het maandbedrag en dat ik anders alsnog over zou stappen. Kreeg nul op het rekest. Nu weer overgestapt en ze deden niet eens meer een poging om me te houden.

2 likes

Nope.
Kregen 0.0 dit jaar bij ze
Zijn daarom ook overgestapt

4 likes

Pff m’n huur gaat 34 euro omhoog, m’n energierekening gaat omhoog. Maar m’n salaris, ho maar

5 likes

Jaa, ik heb ook al mijn brief binnen voor de huurverhoging… Echt janken weer.

4 likes

Kon alleen wifi stopcontact dingen krijgen. Opgezegd. Daarna ook geen nieuwe “we willen je terug” aanbieding.

1 like

Volgens mij zijn mensen die ‘shoppen’ ook minder interessante klanten. Als je steeds je ogen open houdt voor betere prijzen dan ga je vroeg of laat toch weg.

1 like

Ik vond dat ze na 12 jaar toch wel wat moeite hadden kunnen doen haha. Maargoed, andere en iets goedkopere provider en eindelijk geen afstandsbediening meer die met plakband aan elkaar hing.

3 likes

Ja twaalf jaar is wel fucked up. Had je direct de juiste afdeling?

6 likes

Ja, had het helemaal nog nagevraagd ook maar helaas kon zelfs daar niks.

3 likes

Goed om die KPN verhalen te lezen. In de zin van: dan ga ik ‘t niet eens proberen. En ivm mobiel abo bij KPN en dat ik daar ook Spotify bij heb zou ‘t elders na een korting ook niet goedkoper voor me zijn. Ik moet ivm werk absoluut een steady en betrouwbare verbinding en die biedt KPN hier dan weer wel. Echt nooit issues mee thank god

4 likes

Wij hebben een aantal jaar Ziggo gehad en toen ik hier op het forum las dat je korting kon fixen, had ik dat gedaan. Toen hadden we elk jaar best wel goede korting en dit jaar kon het niet meer.
Toen zagen we een aanbieding bij KPN voor een half jaar 35€ en later was de aanbieding voor een jaar dus dat hebben we nu afgesloten. Daarna kijken we gewoon wat het goedkoopste is. Mijn vriend hield KPN al wel een tijdje in de gaten en hij zei dat ze regelmatig met dezelfde aanbiedingen komen, maar voornamelijk dat je een tv erbij krijgt.

2 likes

Niet jinxen!! :rofl:

3 likes