Ik heb ooit veel financiële fouten gemaakt (leningen afsluiten tegen woekerrentes die je daarom nooit echt afbetaald door de rente).
Gelukkig kon mijn bank deze een paar jaar geleden oversluiten en betaal ik nu al 3 jaar netjes af.
Alleen zie ik nu ook dat mijn rente vrij hoog is op deze persoonlijke lening. Als ik deze bij wijze van spreken vandaag zou afsluiten scheelt het twee procent.
En het is ook pijnlijk om te zien dat ik exclusief rente een fiks bedrag al afbetaald zou hebben⊠Maar dan zie je daaronder nog âinclusief renteâ staan
Want elk extraatje wat ik nu overhoud (laatst wat geld van de belastingdienst terug, teruggave energie etc) maak ik er al naar over want wil er gewoon zsm van af zijn. Maar die af en toe 50 euro extra er naar toe schiet natuurlijk ook niet op.
Heb voor vanmiddag een afspraak met de bank staan want wil gewoon weten of er opties zijn. Maar als ik een beetje google krijg ik het idee (maar zit misschien helemaal fout) dat de enige mogelijkheid is weer opnieuw een lening aangaan voor het oorspronkelijke bedrag maar dat wil ik ook weer niet.
Als ze al bellen natuurlijk, vorige keer had ik ook een vraag over iets soortgelijks (de afschrijfdatum hehe) maar toen belde ze en 1 uur te vroeg en ging mijn telefoon maar 1x over dus zit er nu als een havik op.
Edit: het gesprek is geweest en was an sich positief. Helaas kunnen ze op dit moment niets voor mij doen omdat het in het verleden nog weleens mis is gegaan met afschrijvingen. Als dit de komende 3 maanden goed gaat kunnen we er nog eens naar kijken.