@Zeezout ons vaste contract is net afgelopen en bij ons was blijven bij de leverancier waar we al zaten op dit moment in ieder geval goedkoper dan overstappen/nieuw contract afsluiten. Alsnog erg pijnlijk hoor. Ik probeer af en toe ff te checken wat de tarieven bij anderen doen, want dat is dan wel weer het voordeel van variabel: per maand opzegbaar. Als de tarieven gaan stijgen straks voor ons, ga ik ook weer vergelijken. Beetje kak dat je nu echt zelf alles moet checken omdat veel niet meer in die vergelijkers zitten, maar met de huidige tarieven wel de moeite waard.
Innova schijnt nog wel contracten voor een jaar af te sluiten, daar zit mijn moeder bij sinds begin zomer dus die zei je moet daar kijken. Maar zit daar qua tarief hoger dan wanneer we dus bleven waar we nu zitten én ik lees online niet zo’n beste dingen over hun solvabiliteit en klantenservice, dus wat als het straks nog verder gaat stijgen en zij ook omvallen omdat ze tarieven vast hebben staan?
Tis gewoon echt een ruksituatie en mij bezorgd het soms ook echt stress moet ik zeggen.